Haluan AMISAUTON kyytiin!
Haluaisin kovasti öisen amisauton kyytiin lipittämään sidukkaa ja popittelemaan oikein kunnolla. Ja sitten tietty kielaroisin kiihkeästi sen lippispäisen amiskuskin kanssa. Ja takapenkin puolella ehkä jotain muutakin, subbarin jytistessä sekä karvanopat ja hajukuusi heiluen.. ;)
Kellään muulla samanlaisia mielihaluja? :D
Kommentit (21)
Taidankin lähtee ajelee mun bemarilla.
Jäbä 19 kirjoitti:
Uuh, missäpäin ajelet? ;)
n29 kirjoitti:
Haluaisin kovasti öisen amisauton kyytiin lipittämään sidukkaa ja popittelemaan oikein kunnolla. Ja sitten tietty kielaroisin kiihkeästi sen lippispäisen amiskuskin kanssa. Ja takapenkin puolella ehkä jotain muutakin, subbarin jytistessä sekä karvanopat ja hajukuusi heiluen.. ;)
Kellään muulla samanlaisia mielihaluja? :D
Siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee kun jännämiehen beffa nousee ja laskee...
Vierailija kirjoitti:
n29 kirjoitti:
Kellään muulla samanlaisia mielihaluja? :DSiinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee kun jännämiehen beffa nousee ja laskee...
Kuulostaa jännältä! Mutta ehkä se amiskärry olisi parempi eka parkkeerata johonkin pimeään metsään. :D
Vierailija kirjoitti:
Ettei ruumisauton?
Saako Corollaa ruumismallina? ;P
taitaa amisautot nykyäänm olla enemmänkin niitä mopoautoja.Mutta mikäs siinä kyllä sinnekkin aina kaksi mahtuu.Takapenkille mahtuminen vois olla vähän ahdas homma kun siellä on ne supparit....
Voisiko joku kiva amisviiksi tulla hakemaan minut pihasta? ;D
Vierailija kirjoitti:
taitaa amisautot nykyäänm olla enemmänkin niitä mopoautoja.Mutta mikäs siinä kyllä sinnekkin aina kaksi mahtuu.Takapenkille mahtuminen vois olla vähän ahdas homma kun siellä on ne supparit....
Hyiii ei mitään mopoautoja! Eikös ne ole yläasteelaisten juttu? Mulle täysikäinen amis ja mielellään mahdollisimman amisautolta näyttävältä vanhalla rotiskolla, kunhan löytyy kunnon subbarit, kiitos! ;D
n29 kirjoitti:
amis vuodelta -85 ilmoittautuu,tulen heti kun olen rasvannut ensin viikseni.
n29 kirjoitti:
Jäbä 19 kirjoitti:
Uuh, missäpäin ajelet? ;)
Stadissa
Vierailija kirjoitti:
n29 kirjoitti:
Ei sun niitä paria haiventa tarvitse rasvata! Nuolen ne sitten märäksi! ;)
n29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ruumisauton?
saa,väri pitäisi ehkä vaihtaa.Toisaalta kyseessähän on corolla joten ei kai värillä ole mitään väliä.
http://www.klassikot.fi/331/perusauton-tilapainos-toyota-corolla-wagon
Vierailija kirjoitti:
n29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ruumisauton?
saa,väri pitäisi ehkä vaihtaa.Toisaalta kyseessähän on corolla joten ei kai värillä ole mitään väliä.
http://www.klassikot.fi/331/perusauton-tilapainos-toyota-corolla-wagon
Wau, tuossahan mahtuisi pitämään hauskaa jopa kahden bensalenkkarin kanssa yhtäaikaa! ;D
Amiskärrykuskina oli kiva olla aikoinaan. Perjantaisin kun tulin lukiolta, nopasti sutaisin läksyt ja sitten odottelemaan soittoa amiskavereilta kuka tarvitsi kyytiä. Diili oli että he maksoivat bensat ja sapuskat, minä ajoin enkä mussuttanut / pidin pääni kiinni kaikesta mitä tapahtui, kunhan ei ollut laitonta. Jos joku amiskaveri pani jotain pimua takapenkillä joka ei ollut hänen vakkarinsa, se ei kuulunut meikäläiselle vaan odottelin ulkona kun hommat oli ohi...
n29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n29 kirjoitti:
Ei sun niitä paria haiventa tarvitse rasvata! Nuolen ne sitten märäksi! ;)
klups!huh,huh.Odotas hetki nappaan vaan karvanopat sekä muuta rekvisiittaa mukaan ja hyppään amis polleni selkään,olen luonasi pikapuoliin.
Mistä löytäisin ihania bensalenkkareita pk-seudulla? :D