Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasinko? Insta..

Vierailija
06.12.2016 |

Menin ja tykkäsin työpaikkaihastukseni vanhasta instagramkuvasta. Hän ei kuitenkaan tykännyt yhdestäkään minun kuvastani... Perjantaina pitäisi nähdä häntä töissä, kuumottaa :( teinkö nolosti? Älkää haukkuko pystyyn vaikka mulla onkin tällainen teiniongelma :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja!

Vierailija
2/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja!

No mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon maailma kaadu

Vierailija
4/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa älkääkä vaan peukuttako :(

Vierailija
5/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool down. Tietenkin esiinnyt töissä täysin normaalisti, vaikka sisäinen myrsky velloisi vatsassa.

Vierailija
6/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie maata merelle. :)

Vierailija
7/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kohteliaisuutta puoleltasi.

Vierailija
8/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei edes noteeraa asiaa sen enempää. Tuo on kuitattavissa sillä, että jotkut on vain "lepsumpia" somenkäyttäjiä.

Vierailija
9/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Ei se ole sille kahta ajatusta suonut, jos sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
10/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tykkäys pois, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
11/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, AP?? Nipin napin 20v. jos et muka teini ole...? Nyt täytyy kyllä sanoa, että jotkut insta-kuvien tykkäämissäännöt on pelkkää kärpästen surinaa korvissani... Mitä väliä jollain kuvan tykkäämisellä tai tykkäämättä jättämisellä on, haloo!

Vierailija
12/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Pitäiskö sun olla tykkäämättä kenenkään kuvista jos itsetunto ei kestä sitä että joku ei nyt satu tykkäämään vastavuoroisesti tai ylipäätään laske kuinka monta tykkäystä on joltain saanut että voi yhtä monta tykkäystä laittaa sen toisen kuviin.

Vierailija
13/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tykkäys pois tai tykkää urakalla myös muiden kuvia niin sen yhden tykkäyksen merkitys laimenee. Vastaanottaja ei varmaan edes kauheasti kiinnitä asiaan huomiota. 

Vierailija
14/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vasta outoa käytöstä ois, ensin tykkää jostain puolitutun kuvasta ja sitten ottaa tykkäyksen pois, kun toinen "ei ole tykännyt takaisin" (:DD)  Herättää kyllä huomiota taatusti enemmän kuin sellainen että ottaa vain coolisti. Muuten olen kyllä sitä mieltä että melkoista teinitouhua tuollainen tykkäysten laskeminen.

Vierailija
15/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se vasta outoa käytöstä ois, ensin tykkää jostain puolitutun kuvasta ja sitten ottaa tykkäyksen pois, kun toinen "ei ole tykännyt takaisin" (:DD)  Herättää kyllä huomiota taatusti enemmän kuin sellainen että ottaa vain coolisti. Muuten olen kyllä sitä mieltä että melkoista teinitouhua tuollainen tykkäysten laskeminen.

Ei kai kukaan nyt vanhojen kuviensa tykkäyksiä selaile? Niin, että jos sieltä yksi poistuu, niin ei sitä huomaa, mutta jos nyt joku selaisi, niin sitten siellä ei olisi tätä kamalan noloa tykkäystä enää. :) 

Vierailija
16/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan nyt vanhojen kuviensa tykkäyksiä selaile? Niin, että jos sieltä yksi poistuu, niin ei sitä huomaa, mutta jos nyt joku selaisi, niin sitten siellä ei olisi tätä kamalan noloa tykkäystä enää. :) 

Aivan, paitsi siinä tapauksessa että se toinen osapuoli sattuu olemaan yhtä kahjo "tykkäyksien" kanssa kuin ap, ja on huomannut ap:n tykkäyksen eikä ole tietoisesti tykännyt takaisin. Onko ap valmis ottamaan sen riskin?

Vierailija
17/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, paitsi siinä tapauksessa että se toinen osapuoli sattuu olemaan yhtä kahjo "tykkäyksien" kanssa kuin ap, ja on huomannut ap:n tykkäyksen eikä ole tietoisesti tykännyt takaisin. Onko ap valmis ottamaan sen riskin?

Tätäpä minä just mietin! - ap

Vierailija
18/19 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat. Tuskin se mies ees aattelee koko asiaa noin

Vierailija
19/19 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli käynyt tykkäämässä mun kuvasta! :D hah, panikoin siis turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi