Robinin asu Linnan juhlissa
Kommentit (31)
Ehkä parempi kuin leoparditakki jollain taannoin. Käyttöä jatkossakin keikoilla.
Varmaan parin vuoden päästää kaduttaa että mitä tuli puettua. Nyt säättoi olla "in" mutta kyllä sitä vanhempana hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan parin vuoden päästää kaduttaa että mitä tuli puettua. Nyt säättoi olla "in" mutta kyllä sitä vanhempana hävettää.
Älä jaksa. Hieno puku, ei mitään syytä hävetä. Se puku oli 18-vuotiaan Robinin ei 38-vuotiaan.
Eikös Duusoneilla vai oliko se Tähkällä jokin vastaava teema ollut joskus.
Näytti halvalle, ei voi mitään. Ei mitenkään tyylikäs. Kengät nyt menettelee.
Erilainen voi ollla mutta nyt epäonnistuminen.
Ihanaa, ettei Robinilla ollut sitä tylsää hiuskypärä-vesikampausta. Nyt oli tyylikäs jakaus ja osa hiuksista sivulla. Todella tyylikäs kampaus.
Asukin ihan nappivalinta! Kiinnostava, säväyttävä, tyyliläs, silti etiketin mukainen. Michael Jackdon -henkeä. Hyvä Robin!
Oliko Robin tänä vuonna ainoa muusikko Linnassa Juha Tapion lisäksi?
Itseasiassa toi robinin puku toimii paremmin kaukaa katsottuna kuin läheltä. Eripari kengät oli mun mielestä must ja ne toteutettiin mun mielestä tilausuuteen sopien. Saahan asussa näkyä persoonaa ja se voi silti olla tyylikäs. Nuo kultayksityiskohdat ei oikein auenneet mulle, symboloiko ne jotain vai oliko ne vaan koristeina... Parempi kuin ihan tavallinen asu, mutta pikkasen oli ehkä ylimäärästä koristetta.. Kauempaa katottuna ihan ok.
Nämä nyrpeästi arvostelevat av-mammat kun olis 18 weenä olleet tuolla, niin mikä näky se olisi ollut?!
Robin oli mainio.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ettei Robinilla ollut sitä tylsää hiuskypärä-vesikampausta. Nyt oli tyylikäs jakaus ja osa hiuksista sivulla. Todella tyylikäs kampaus.
Asukin ihan nappivalinta! Kiinnostava, säväyttävä, tyyliläs, silti etiketin mukainen. Michael Jackdon -henkeä. Hyvä Robin!
Oliko Robin tänä vuonna ainoa muusikko Linnassa Juha Tapion lisäksi?
Oli käynyt tänään parturissa ja halusi itse vaihtaa hiustyyliään, koska se edellinen oli ollut niin kauan. Tyylikäs pakkaus! Ja tää nykynen hiustyyli on kyllä paljon parempi hänelle.
Kannattaa käsitellä omia häpeäntunteitaan, jos alle kaksikymppisen teini-idolin pukeutuminen saa nolostelemaan.