Minut raiskattiin pari kk sitten, onko vielä mahdollista tutkia?
Lokakuun lopussa tai marraskuun alussa tapahtui. Tekijän nimeä ei ole tiedossa. Olen alle 16v. ja vasta muutama päivä sitten sain kerrottua äidilleni.
Kommentit (48)
Minä en nyt oikein usko ap tarinaa. Jäitkö kiinni pettämisestä ja keksit raiskauksen etkä nyt pääse kiipelistä pois.
25 viestiä jo poistettu ketjusta. Miksi?
Tähän voisin vielä tulla kommentoimaan, että rikosilmoitus on nyt tehty.
Tämä on viimeinen viestini koko keskustelussa, ja sanon tämän sen varalta että jos joku tulee esittämään ap:ta, niin tiedätte ettei se ole minä.
Kiitos kaikille ihan oikeasti asiallisista vastauksista :)
ap
Äskeinen "ap" ei olllut minä. Minä olen alkuperäinen aloittaja, enkä vielä lopettanut viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Äskeinen "ap" ei olllut minä. Minä olen alkuperäinen aloittaja, enkä vielä lopettanut viestittelyä.
Niin varmaan alkuperäinen aloittaja olisi juuri nyt paikalla, kun koko keskustelussa ei ole ap puhunut pariin päivään.
Lisäksi, kuka tahansa vähänkin tekniikkaa osaava näkee, että sinulla on eri IP-osoite kun AP:lla ;)
Lokakuun lopussa tai marraskuun alussa?! Ellet ajankohtaa tuon tarkemmin muista, en usko selitystäsi.
Venatkaas - onko tämä se tapaus, joka on ollut nyt lähiaikoina uutisissakin??
Ap, olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollaisen ... se ei ole sinun syysi, muista se .. ja tämä palsta ei taida olla se paikka josta saisit apua (päinvastoin monet haluaa syyttää uhria ja kiusata... ihan sairasta .. ) joten ota yhteys kriisikeskukseen tai johonkin päivystävään puhelineen josta saat neuvoja.
Jaksamista <3