Kuukupin käyttäjät apua!
Testaan ensimmäistä kertaa kuukuppia. Merkki ja malli on Lunette 1. Nyt sitten "asensin" sen, ja se ei auennutkaan :O Tunnen (sormella koittaessa) sen, että se jäi taitetuksi. Lisäksi tunnen sen (antennin ehkä?) istuessani. Koitin työntää sen syvemmälle, mutta se ei kuitenkaan auennut. Koitin laittaa sen uudestaan, mutta ei se auennut edelleenkään. Liukasteena käytin hieman kookosöljyä.
Eli mitä ihmettä sain sählättyä niinkin yksinkertaiselta kuulostavan kupin kanssa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei aina aukea heti, vaan itsestään hetken päästä. Sillon tuntuu semmonen vähän ikävä muljahdus. Tai sit just pohjasta puristelee tai sormi seinämän ja kupin reunan väliin ja pyöräyttää. Myös lantionpohjanlihaksilla "ponnistaminen" aukaisee kupin joskus.
Sama mulla. Itse pyörittelen lantiota laiton jälkeen, ja taivutan eteen ja taakse niin poksahtaa siinä. Joskus auttaa se että istuu tai makaa rentona ja tekee jotain ihan muuta, jolloin lihakset rentoutuvat ja kuppi poksahtaa auki.
Miltä se tuntuu? Koska itse en ole varma oliko tuo auennut ennen kuin aloin vetämään sitä ulos vai aukesiko siinä hädissään.
Tänään olen vielä kuivaharjoitellut eikä onnistu vieläkään. Olen keittänyt sitä nyt viisi * 10min ja kokeillut lukuisia eri taittovaihtoehtoja, koittanut pyöräyttää (niin kuppia kuin lantiota).
Onko kellään kokemusta pienemmistä kupeista?
Itse teen niin että avaan kupin huulilla juuri ennen sen työntämistä kokonaan sisään. Antennia ei ole, leikattu pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen niin että avaan kupin huulilla juuri ennen sen työntämistä kokonaan sisään. Antennia ei ole, leikattu pois kokonaan.
Kokeilin sitäkin, mutta se repii liikaa ja taittuu vain toisinpäin :(
Update, nyt on tekniikka vihdoin hallussa. Eli jos on muita saman asian kanssa taistelevia, niin itselläni auttoi se kaksinkerroin taittaminen siten, että tiesin tarkalleen missä kohti ne pikkureiät olivat. Vaginan sisällä työnsin sille seinämästä sormella tilaa nimenomaan sellaisen pikkureiän kohdalla (maalaisjärki, missä lie oli viimeksi) jolloin se aukesi.
Mulla oli aikoinaan ongelmia saada kuppi ulos. Ennen synnytystä paikat oli niin kireät ettei hommas meinannu tulla mitään. Välillä jouduin kupin oikeasti ns synnyttämään. Nyt yhden lapsen jälkeen käyttö helpompaa. Kumpaankin suuntaan. Ja edelleen se pienempi käytössä.
Sama mulla. Itse pyörittelen lantiota laiton jälkeen, ja taivutan eteen ja taakse niin poksahtaa siinä. Joskus auttaa se että istuu tai makaa rentona ja tekee jotain ihan muuta, jolloin lihakset rentoutuvat ja kuppi poksahtaa auki.