Kävin kolmilla treffeillä ja sain kaikilta pakit. :(
Loppui tähän mun treffailut, kun en näköjään miehille kelpaa. Olin iloinen ja nauravainen, mutta ulkonäkö ei näköjään riitä muuhun. Paskat tästä.
Kommentit (67)
Ap pääsee sentään treffeille. Itse en pääse edes sinne asti, että ei sinulla niin huonosti lopulta menekkään.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain pakit tavallisen kivan näköiseltä, minua hitusen lyhyemmältä mieheltä. Olen itse kaunis, hoikka , keskimittainen ja sopusuhtainen ja pakit olivat muotoa "Et kuitenkaan ole kiinnostunut minusta, joten tämä oli tässä".
En voi korjata toisen itsetuntoa. Kerroin, että pidän lyhyehköistä, jopa itseäni lyhyemmistä ja sopivan raamikkaista miehistä, mutta viestini ei mennyt perille.
Oletko varma ettei mikroilmeistäsi paistanut vastenmielisyys miestä kohtaan? Tai ettet katsellut miehen läsnäollessa jotain ohikulkevia hunkseja? Kyllä mieskin huomaa tällaisia juttuja, ei ne ole naisten yksinoikeus.
M/40
Tuli muuten tuosta mieleen että mulla oli kerran yhden naisen kanssa 2.treffit ja huomasin hänen kasvoiltaan mikroilmeen jonka myöhemmin varmistin olevan "disgust" eli suomeksi inho.
En tiedä mikä mussa tuon aiheutti mutta kohteliaat "ei kipinää"-pakithan sieltä tuli myöhemmin tekstarilla.
No mitä teit tai sanoit just silloin? Sullahan oli hyvä mahdollisuus selvittää mikä menee pieleen. Ei se nainen olisi lähtenyt toisille treffeille kanssasi jos sinussa olisi jotain ilmiselvää ja välitöntä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseä on hämmentänyt se minkälainen ongelmapesäke-paha poika-magneetti olen. Kävisin mielelläni ja käynkin treffeillä ihan tavallisten suht samanikäisten miesten kanssa mutta heitä ei nappaa. Sitten on nämä hiusrajasta rystysiin tatuoidut nistit ja muut elämänkoulu-hämäräheput jotka pyörivät kimpussani jatkuvasti vaikka kuinka yritän heitä vältellä. Enkä nyt ihan heti lähde uskomaan että sieväksi kehutun kilttiluonteisen AMK-opiskelijatytön taso on kaverinsa tappamisesta puhuva kokovartalotatuoitu pirinarkkari.
Yleensähän nuo pahat pojat on just mitkä naisia kiinnostaa. Tavalliset on liian tylsiä.
Oon käynyt itse niin monilla treffeillä etten enää jaksa, vaikka olen meikannut, laittautunut viimeisen päälle niin ilmeisesti olen silti kuvottava oksennus,, eli et ole ainoa ap joka saa pakit kerta toisensa jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain pakit tavallisen kivan näköiseltä, minua hitusen lyhyemmältä mieheltä. Olen itse kaunis, hoikka , keskimittainen ja sopusuhtainen ja pakit olivat muotoa "Et kuitenkaan ole kiinnostunut minusta, joten tämä oli tässä".
En voi korjata toisen itsetuntoa. Kerroin, että pidän lyhyehköistä, jopa itseäni lyhyemmistä ja sopivan raamikkaista miehistä, mutta viestini ei mennyt perille.
Oletko varma ettei mikroilmeistäsi paistanut vastenmielisyys miestä kohtaan? Tai ettet katsellut miehen läsnäollessa jotain ohikulkevia hunkseja? Kyllä mieskin huomaa tällaisia juttuja, ei ne ole naisten yksinoikeus.
M/40
Tuli muuten tuosta mieleen että mulla oli kerran yhden naisen kanssa 2.treffit ja huomasin hänen kasvoiltaan mikroilmeen jonka myöhemmin varmistin olevan "disgust" eli suomeksi inho.
En tiedä mikä mussa tuon aiheutti mutta kohteliaat "ei kipinää"-pakithan sieltä tuli myöhemmin tekstarilla.
No mitä teit tai sanoit just silloin? Sullahan oli hyvä mahdollisuus selvittää mikä menee pieleen. Ei se nainen olisi lähtenyt toisille treffeille kanssasi jos sinussa olisi jotain ilmiselvää ja välitöntä vikaa.
Oltiin kiipeilemässä ja olin juuri seinällä kiipeämässä ja nainen oli istumassa ja seuraamassa kiipeilyäni. Kun käännyin seinältä naista kohti ja katsoin naista niin hänellä oli tuo mikroilme.
En oikein ymmärrä. Tuli mieleen kaikkea erikoista, että onko mun kroppa takaapäin huonon näköinen vai mitä :D Jäänee mysteeriksi, olisi pitänyt kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Oltiin kiipeilemässä ja olin juuri seinällä kiipeämässä ja nainen oli istumassa ja seuraamassa kiipeilyäni. Kun käännyin seinältä naista kohti ja katsoin naista niin hänellä oli tuo mikroilme.
En oikein ymmärrä. Tuli mieleen kaikkea erikoista, että onko mun kroppa takaapäin huonon näköinen vai mitä :D Jäänee mysteeriksi, olisi pitänyt kysyä.
No se nyt voi olla mitä vaan. Nainen pieraisi ja häntä ällötti oman pierunsa haju. Tai ajatteli joitain ihan muuta juttua. Voihan se olla ettei tykännyt jostain sinussa, mutta voi olla olematta.