Kävin kolmilla treffeillä ja sain kaikilta pakit. :(
Loppui tähän mun treffailut, kun en näköjään miehille kelpaa. Olin iloinen ja nauravainen, mutta ulkonäkö ei näköjään riitä muuhun. Paskat tästä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä en treffaile enää. Itsetunto ei kestä kun naama ei riitä :D
Oli "hauskaa" jonkin aikaa testata ottamalla itsestä todella kauniita (ja epärealistisia) kuvia, se miesten mielenkiinnon määrä ja halu tavata oli huima. En nähnyt tietenkään ketään, mutta todisti sen että tällä livenaamalla ei miehiä kiinnosta.
Siis mitä? Ketään ei nähty?
Nyt en kyl ymmärrä, mut tää lienee jotain tinder tms. juttuja.
En tiedä missä mättää, mutta miehet on nykyään jotenkin kauhean nössöjä ja kiiltokuvamaisia. Siis siinä vaiheessa, kun ei olla ehditty vielä tavata. Sitten kun tutustuu, puskee vaikka mitä neuroosia ja ihmeellisyyttä pintaan. Vähintään se joka viikkoinen ryypiskely. Mutta naisen pitäisi olla täydellinen.
Mä olen nainen masennustaustalla, ja ihan oikeasti mulla viiraa vähemmän päässä kuin monilla tapaamillani "tavoitelluilla poikamiehillä". Ja sitten vielä sanotaan, että naisilla on paljon mt-ongelmia.
Tjaa, parhaana päivänä eron jälkeen oli neljät treffit ja viidessä vuodessa kertynyt noin 400 treffit. Ei kannata kolmen jälkeen tehdä johtopäätöksiä.
Kaikki on aina miesten vika, ainakin tällä palstalla.
Etsi normaaleja miehiä. Sarjadeittailijat oppii tunnistamaan.
Eti sieltä top-10% ulkopuolelta, kun selvästi ei oma taso riitä.
Itse tapasin yli 50 naista ennen kuin kolahti kunnolla.
Ei sitä ennalta tiedä koska se oikea osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, parhaana päivänä eron jälkeen oli neljät treffit ja viidessä vuodessa kertynyt noin 400 treffit. Ei kannata kolmen jälkeen tehdä johtopäätöksiä.
Jos kenen tahansa randomin kanssa suostuu treffeille niin epäilemättä saa käydäkin sadoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa jne.
Menen treffeille siis työttömän juopon kanssa.
Jos et muunlaista miestä saa niin sitten tuo on oma tasosi.
Lopeta itsesi dissaaminen välittömästi! Huono itseluottamuksesi varmasti huokuu sinusta, eikä se vetoa useimpiin. Kerran täällä vain eletään, ota ilo irti elämästä. Käy treffeillä ja välillä voit vetäytyä keräämään voimia taas, kyllä se vielä natsaa! Katso peiliin, iske itsellesi silmää ja sano, että Mä riitän!!!
Kolmet treffit on vielä vähän. Ja jos tuntuu että ei kestä monia pakkeja peräkkäin, niin hiljentää tahtia.
Esim treffit/ viikko tai harvemmin. Varmasti löytyy hätähousuja jotka häviää jo jonosta tuossa ajassa, mutta treffailu voi olla kuluttavaa.
Oma mies taisi olla neljäs tai viides jota treffasin, mutta sitten oli oikeasti kymmeniä jotka katosivat siinä vaiheessa kun piti tapaaminen sopia.
Jos olisit mies, ajattelisit "so what, shit happens, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun!"
Olen käynyt varmaan 30-40 nettitreffeillä ennen kuin löysin tyypin joka natsasi. Kyllä se siitä.
Oho. Jopa kolmilla. Onpa suuri saavutus. Olet selvästi nainen.
Mä kyllästyn ennen treffejä. Ja siksi tää on niin kuluttavaa. Innostun ensin tosi paljon miehestä, sitten tylsistyn ja lopulta en jaksa enää sopia treffejä. Se on hyvin pieni ikkuna, kun minut saa raahattua mihinkään kenenkään kanssa. Jos menee yli kolme päivää tekstaillessa, peli on aika pitkälti pelattu. Tai sitten miehen pitää itse oikeasti olla tosi määrätietoinen ja suunnitella ne treffit.
Kolmet treffit muutaman päivän sisällä olisi itselleni liikaa. Siihen yhteen henkilöön ei ehtisi yhtään keskittyä. Nettideittailu on aika hakuammuntaa. Monet ihmiset vain osaavat sanoa ne oikeat asiat netissä ja treffit syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä en treffaile enää. Itsetunto ei kestä kun naama ei riitä :D
Oli "hauskaa" jonkin aikaa testata ottamalla itsestä todella kauniita (ja epärealistisia) kuvia, se miesten mielenkiinnon määrä ja halu tavata oli huima. En nähnyt tietenkään ketään, mutta todisti sen että tällä livenaamalla ei miehiä kiinnosta.
Siis mitä? Ketään ei nähty?
Nyt en kyl ymmärrä, mut tää lienee jotain tinder tms. juttuja.
Siis editoiduilla kuvilla testattiin miesten kiinnostusta verrattuna todelliseen eli livenaamaan. Ei tietenkään mennyt* treffeille valheellisella profiililla, joka ei vastannut todellisuutta.
*Monet tekevät kyllä näinkin, ja sitten itkevät pakkeja. Parempi olla rehellinen kuvissa ja sanoissa, vaikkei treffejä silloin tulisikaan. Johtopäätös: lopeta deittisaittien ja sovellusten käyttö,. Tulevan kumppanin tapaa (tai sitten ei) elävässä elämässä tai esim. harrastukseen liittyen. Harrastusssivustoilla ei tähdätä ensisijaisesti iskemään ketään, joten voi olla rauhassa omalla naamalla, yrittämättä tehdä vaikutusta.
Miksi tapailet niin tasokkaita miehiä? Laske rimaa jos et kelpaa.
Oletko varma, että sait pakit? Itsellä on kokemus, että lähes kaikki miehet (jotka ovat lähteneet treffeille asti) , olisivat kyllä kiinnostuneita. Ongelma on se, etten itse kiinnostu kenestäkään :(