Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET hoi! Oletteko " parempia" olentoja kuin miehet??

Vierailija
12.03.2006 |

Tänään (su 12.3.) oli Hesarissa juttua poliisin väkivaltatutkimuksesta, jossa todettiin mm

- lasten pahoinpitelyistä on tekijöinä yhtä usein nainen (tai äiti) kuin mies (tai isä) ... ja kuolemantapauksessa lapsen on surmannut useammin äiti kuin isä.

- keskieurooppalaisten tutkimusten perusteella epäillään että perheväkivallassa naiset eivät jää paljoa miehistä jälkeen. Suomessa ei ole saatu aikaan kunnon tutkimusta aiheesta " nainen lyö miestä" . Yhteiskunnallisesta asenteesta päätellen sellainen tutkimus " ei ole tärkeää" ... vaikka naisten miehiin kohdistamaa väkivaltaa tapahtuisikin lähes yhtä usein kuin miesten naisiin kohdistavaa väkivalta.

Mitä tämä kaikki kuvastaa?

Tällä(kin) palstalla (naiset?) aloittavat vuodesta toiseen yhä uudelleen samoja ratoja toistelevia keskusteluja, kuinka miehet ovat kamalia ja kaiken pahan alku maan päällä.

Jospa koko naisluomakunta avaisi vihdoin silmänsä omalle pahuudelleen ja asenteita alettaisiin muuttaa...?

Omien kokemuksieni mukaan ulkoisesti uharautuvat äidit ... ja " kiltitkin" naiset voivat olla erinomaisia henkisen väkivallan mestareita.

Ja jos (naisen) pitkään jatkama henkinen väkivalta johtaa vaikkapa (miehen käyttämään) fyysiseen väkivaltaan, niin kuka olikaan toistaan parempi tai pahempi ihminen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AP kiittää ymmyrkäisenä kaikkia teitä jotka epäilevät ap:n käyvän keskustelua omien alter-egojensa tms kanssa.

Täytyy myöntää, että tähän ei ap:nkaan mielikuvitus riittäisi!

NYT

antaa palaa! Tätä olen odottanut viimeiset 4 vuotta - kun silloin tällöin olen yrittänyt kehittää keskustelua tästä aiheesta mm. tällä palstalla.

Mahtavaa! Palan halusta lukea lisää näitä kommenttejanne! t. AP

Vierailija
22/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. AP

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut tulla pahastikin turpiin naiselta (henkisesti tai käytännössä)?

Kusipää on kusipää, oli sitten kyseessä nainen tai mies. Väkivalta ei ole sen hyväksyttävämpää/tuomittavampaa, oli sitten kumpi vaan.

Ehkä sinun kannattaisi mnennä terapiaan, noita vuorenkokoisia katkeruuksiasi purkamaan.

p.s. minua ei kukaan nainen ole koskaan lyönyt, henkisestikään. Jokunen mies kylläkin

Vierailija
24/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viestiketjulla on SEKSIN kanssa??

se olisi sopivampi vaikka elämänkatsomus- tai perhepalstalle.

t. mikko *äimän käkenä*

Vierailija
25/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.O.T. - a.p. ON näköjään piru vie oikeassa!

Vierailija:

On tainnut tulla pahastikin turpiin naiselta (henkisesti tai käytännössä)?

Nainen saa kyllä aina sympatiaa jos mies käyttäytyy huonosti. Jos mies " erehtyy valittamaan" tässä asiassa, niin hänellä on " käynyt huono mäihä" naisen kanssa... tai muuten vain mies(parka) ei " kykene puolustamaan itseään" . Ja kuinkan sitten käy, jos mies puolustatuu vaikka puukolla kimppuun käynyttä vaimoa vastaan? Ostiskoissa lukee takuulla että " MIES LÖI" ... ja nainen vain ilmensi turhautumistaan pitkään jatkuneen perheväkivallan takia...

Juuri niin. M.O.T. Hyvä keskustelunaloitus a.p. Mutta kenties jollain toisella palstalla? Toisaalta... jollakin toisella palstalla tämä olisi vaiettu sitäkin tehokkaammin kuoliaaksi? Eli siis OIKEA palstahan tämä on tälle puheenaiheelle, kyllä!

Vierailija
26/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivallalla ei ratkaista mitään. Kypsä aikuinen, oli sitten mies tai nainen, pystyy puhumaan asiat halki keskenään.

Onhan meitä ihmisiä niin naisiakuin miehiäkin moneen junaan. Luojan kiitos emme kaikki ole samanlaisia. Toiset hakkaavat ja selvittävät asiansa niin, toiset puhuvat JÄRKEVÄSTI keskenään riitansa halki. Ei kyse ole siitä kumpi naisesta ja miehestä on parampi tai pahempi ihminen!

Väkivaltakäyttäytyminen on monesti vielä opittua mallia jostain. Jos omassa perheessä on koettu väkivaltaa, niin minkälaisia ihmisiä lapsista kasvaa? Luultavasti heidän nyrkki heilahtaa herkästi riidan syttyessä, kun ovat sellaisen mallinkin kotoa saaneet. Tosin voihan se olla toisinkin päin, jos kotona tapellaan nyrkit heiluen lapsi ei halua olla samanlainen tappelija kuin vanhempansa.

Vierailija
27/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin out of topic!

Vierailija
28/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse tietoisesti karsinut ehkä 60% sellaisista asioista (joista en pidä) joita vanhempani tapaavat tehdä..

ja ehkä 50% niistä teen edelleen, vaikka kuvittelenkin itse etten tee (vaimo huomaa ne kyllä, vaikka väitän vastaan... ;)

Vierailija
29/38 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahkasian NIKSI-PIIRAKKA esittää:

* Kampea jäätynyt vesiprunni kuopastaan ja pujota se sitten

sukkahousuihin.

Poraa siihen niin monta kahdeksan millin reikää kun perheessäsi on

jäsentä.

Näin saat kylpyhuoneeseen kätevän ja halvan hammasharjatelineen.

* Tee saksennirkolla reikä sukkahousujen molempiin kärkiosiin. Laita

sitten

sormi toiseen reikään ja kynä toiseen. Näin sinulla on kätevä harppi.

Ps: mitä isommat housut, sitä isompi ympyrä.

* Usein on vaikea muistaa mille videonauhalle mitäkin on nauhoittanut.

Pujota sukkahousuihin ne kasetit, mihin et ole nauhoittanut " Päivän

lööppiä" , ja jätä ne sukkahousuitta, joihin olet. Näin nauhat eivät mene

sekaisin.

* Syö joka aterian jälkeen sukkahousut. Näin saat (ulostustasi

tarkkailemalla) selville kuinka kauan minkäkin ruuan sulatus kestää.

* Mene keväällä puutarhaasi ja pujota pieni omenanalku sukkahousuihin

irrottamatta sitä puusta. Anna omenan kasvaa kesänajan ja poimi se

syksyllä puusta. Näin saat ystäväsi hämmästelemään miten ihmeessä se (omena) on

sinne (sukkahousuihin) saatu.

* Vanhat, väljät, bensakäyttöiset ruohonleikkurit sauhuttavat usein

paljon.

Tunge palloksi puserretut sukkahousut leikkurin pakoputkeen. Sauhu ei

siitä vähene, mutta pääset eroon vanhoista sukkahousuista.

* Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat kätevän kuonokopan

erittäin heikkoleukaiselle koiralle.

* Uuden auton lamput häikäisevät helposti. Voit välttää tämän sullomalla

etulyhtyjen umpiot täyteen sukkahousuja. Näin valot himmenevät

huomattavasti ja vastaantulevat autoilijat ovat kiitollisia.

* Laskuvarjon laukaisukahva hakkaa usein repun solkiin ja aiheuttaa näin

tarpeetonta kilinää lentokoneessa. Sido kahva solkiin kiinni vanhoilla

sukkahousuilla, niin meteli vähenee. Sama pätee varavarjon

laukaisukahvaan.

* Hammaslangalla on paha tapa katketa ja juuttua hampaiden väliin. Kääri

sukkahousut rullalle ja pujota ne sieraimeesi - kyllä siinä

hammaslankavaivat unohtuvat.

* Postilaatikosta on vaikea ottaa isompia määriä postia yhdellä kädellä,

kun toisella kädeltä on pakko pitää laatikon kantta auki. Tämän voit

välttää, jos liimaat sukkahousut postilaatikon kanteen. Hakiessasi

postia voit tarttua hampaillasi sukkahousuihin ja avata kannen. Näin molemmat

kädet jäävät vapaiksi.

* Nykyaikaisten pankkisalien räikeänkirkkaat valot aiheuttavat

iho-ongelmia herkkähipiäisille. Siksi kannattaakin vetäistä pankin ulkopuolella

sukkahousut päähän ja rynnätä nopeasti sisään toimittamaan asiansa.

* Sähkökiukaalle heitetty vesi valuu turhan nopeasti kivien välistä pois

ja löylyn määrä vähenee. Mutta jos lisäät löylyveden joukkoon pari tusinaa

käytettyjä sukkahousuja, on tuloksena pitkät ja pontevat löylyt.

* Vanhoilla kahvinporoilla on paha tapa lennellä pitkin lattiaa kun

tyhjennät suodatinpussia. Voit välttää tämän, mikäli kaadat kahvinporot

käytettyihin sukkahousuihin kun laitat porot suodattimeen. Keittämisen

jälkeen on koko pussukka helppo heittää roskiin.

* Seuraavan kerran kun kotiisi soittaa gallup-kyselyjä tekevä rasittava

henkilö, vastaa joka kysymykseen sanomalla " sukkahousut" . Kokemusten

mukaan tämä vähentää kotirauhan häiritsijän kyselyhaluja melkoisesti.

* Aloittelevan jääkiekkoilijan on vaikea luistella ja kuljettaa kiekkoa

samaan aikaan. Mutta jos pujotat sekä kiekon että mailan samoihin

sukkahousuihin, pelaaminen helpottuu kummasti.

* Monet joutuvat talven tultua hiekoittamaan pihapolkunsa yhä uudelleen

ja uudelleen ja hiekkaa kuluu. Parempi tapa on kaataa puoli kiloa hiekkaa

useisiin sukkahousuihin ja levittää ne polulle. Kevään tullen voit

kerätä

sukkahousut ja hiekat talteen ja käyttää ne syksyllä uudelleen.

* Usein on vaikea saada unta, kun oman rannekellon fasforoidut

osoittimet ja numerot häikäisevät. Pujota kellokätesi sukkahousujen jalkaosaan (yön

ajaksi) ja nukut hyvin!

* Tuulikellot ovat kivoja, mutta niiden melu voi käydä hermoille. Täytä

4-5 sukkahousun kärkiosat makkarankuorilla, niputa ne yhteen ja ripusta

terassin katosta roikkumaan. Siinäpä näppärä, mutta äänetön tuulikello.

* Jos olet menossa Taivaan portille ja tiedät, että Pyhä Pietari ei

sinua, syntisäkkiä, sinne päästä, tee " brandot" eli survo vanhoista

sukkahousuista tehdyt mytyt molempiin poskiisi. Näin Pietari ei tunnista sinua tai

puhettasi, ja pääset Taivaaseen.

Vierailija
30/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuutta lienee kuitenkin se, ettei naissukupuolta saa arvostella. Tämähän on kuin jokin uskonto. Feminiiniset asiat ovat " hyviä" ja maskuliiniset " pahoja" . Todellisia tasa-arvon kannattajia lienee vähemmän naisissa kuin miehissä. Vai kummanko sukupuolen oletatte esim. äänestävän enemmän sukupuolen perusteella?

Ja jos joku taas valittaa tätäkin kirjoitusta Miessakit ry:n uikutukseksi, niin samanlaista uikutista (pahempaakin) on kuultu iät ja ajat ainakin miljardin eri naisjärjestön taholta. Jos miehetkin alkaisivat järjestäytymään enemmän ja vaatimaan samoja asioita, mitä naisillekin vaaditaan.

Ja lopuksi jotain, että saadaan tämä kirjoitus liittymään seksiin.

Peenis.

Vierailija
31/38 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hemmetin perinteinen nainen. Minä hoidan lapset, kodin, miehen tarpeet. Minä elän lasteni ja mieheni kautta ja olen äärettömän tyytyväinen elämääni. Mutta jos mies ei käyttäydy kuten mies vaan AKKAMAISESTI/typerästi jne. mielestäni minulla on oikeus kimmastua. Minä teen koko elämäni niin, että toisilla olisi hyvä olla ja jos mies ei osaa arvostaa sitä pitämällä minusta huolta, joutaa saada " selkäänsä" . Myöskään perheen tappioksi koituvaa typeryyttä minä en kestä.

Vierailija
32/38 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen hemmetin perinteinen nainen. Minä hoidan lapset, kodin, miehen tarpeet. Minä elän lasteni ja mieheni kautta ja olen äärettömän tyytyväinen elämääni. Mutta jos mies ei käyttäydy kuten mies vaan AKKAMAISESTI/typerästi jne. mielestäni minulla on oikeus kimmastua. Minä teen koko elämäni niin, että toisilla olisi hyvä olla ja jos mies ei osaa arvostaa sitä pitämällä minusta huolta, joutaa saada " selkäänsä" . Myöskään perheen tappioksi koituvaa typeryyttä minä en kestä.

Kateeksi käy miestäsi.

Mistä sinunlaisiasi naisia löytää?

Ottaisin sinulta selkääni joka aamu, päivä ja yö

jos sinut saisin

8-))))

Vierailija
33/38 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onhan se, onhan?

Vierailija
34/38 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo.

ja pervo.

Vierailija
35/38 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali nainen, joka on kyllästynyt miesten akkamaisuuteen, vinkumiseen ja " tasa-arvo" -paskaan. Naiset ja miehet eivät koskaan voi olla tasa-arvoisia, koska olemme niin erilaisia. On selvää, että nainen on parempi esim. lasten kanssa ja lapset KUULUVAT SUURIMMAKSI OSAKSI NAISILLE. On samalla tavalla selvä, että miehet menestyvät työelämässä paremmin, koska heidän tehtävänään on pitää perheestään taloudellisesti huolta. Jos miehet ja naiset ymmärtäisivät tämän, maailma olisi onnellisempi. Nykyään on vain liikaa akkamaisia, vinkuvia miehiä ja miesmäisiä naisia.

" pikkunainen"

Vierailija
36/38 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa siitä tulee vasta siinä vaiheessa, kun omat valinnat yleistetään joiksikin totuuksiksi. Suurin osa naisista haluaa tasa-arvoisen parisuhteen ja modernin miehen, joka jakaa kodin- ja lastenhoidossa täyden vastuun. Ei ole mikään selviö, että lapset kuuluvat suurimmaksi osaksi naiselle ja elannon hankkiminen miehelle. Yhä useammassa perheessä näin ei ole, ja pikkunaisen asenteet ja valinnat käyvät tulevaiseedessa yhä harvinaisemmiksi. Luolamiesaikoihin ei ole enää paluuta, eikä se useimmista ole mikään sääli.

Oletko muuten sama nainen, joka kirjoitteli innokkaasti tuosta " taken in hand" -parisuhteesta, jossa mies ottaa täyden komennon ja vastuun?

Vierailija:

Olen normaali nainen, joka on kyllästynyt miesten akkamaisuuteen, vinkumiseen ja " tasa-arvo" -paskaan. Naiset ja miehet eivät koskaan voi olla tasa-arvoisia, koska olemme niin erilaisia. On selvää, että nainen on parempi esim. lasten kanssa ja lapset KUULUVAT SUURIMMAKSI OSAKSI NAISILLE. On samalla tavalla selvä, että miehet menestyvät työelämässä paremmin, koska heidän tehtävänään on pitää perheestään taloudellisesti huolta. Jos miehet ja naiset ymmärtäisivät tämän, maailma olisi onnellisempi. Nykyään on vain liikaa akkamaisia, vinkuvia miehiä ja miesmäisiä naisia.

" pikkunainen"

Vierailija
37/38 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen on otettava komento ja vastuu!

Vierailija
38/38 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehen on otettava komento ja vastuu!