Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua on aina ahdistanut se, etten ole kaunis

Vierailija
06.12.2016 |

Ja nyt kun olen ottanut isoja tatuointeja 4 kpl, tiedän olevani ruma automaattisesti monien mielestä jo niiden takia, niin yllätys yllätys se etten ole kaunis, ei enää lainkaan ahdista!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ihminen on oikeasti niin kaunis, että katsoisi toisen kerran ulkonäön vuoksi. Olen kaupassa töissä, ja kyllä 99% ihmisisistä on vain sitä "ok-näköistä" massaa, ei kiinnitä huomiota, ei hyvässä eikä pahassa. Uskon sinunkin kuuluvan tähän porukkaan. Erittäin harvoin, jos koskaan, tulee vastaan ihminen josta ajattelisin, että onpa ruma. Ja yhtä harvoin, että onpas tuo kaunis. Tuskin sinäkään ap olet oikeasti ruma, et vain osaa korostaa hyviä puoliasi + itsetunnon heikkoudet. 

Harmi, että menit hommaamaan ne tatskat, ne kun ei yleensä kaunista ketään, mutta jos itse pidät niistä niin se on pääasia. 

Miksi tuo piti mainita, että olet kaupassa töissä? Miten se liittyy asiaan? :D

Vierailija
22/26 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuon ulkonäköahdistuksen taustalla sitten kuitenkin jotain ihan muuta kuin se ulkonäkö. Minäkin kasvoin aikuiseksi kuvitellen että olen aivan erityisen ruma. Kunnes muutin pois lapsuudenkodistani, ja tajusin että minuahan on aina verrattu sisareeni. Kauniiseen urheilijatyttöön, joka on tehnyt koulun ohessa mallin töitä. Siskoni laittautumissessiot kestivät tuntikausia, ja mukana oli koko perhe. Sen sijaan minun koulukuvaukseni unohdettiin täysin, ja menin kuvaan tukka takussa ja tahra paidassa. Mutta siitähän ei tullut mitään lehtijuttua tai muuta, joten en ollut niin tärkeä.

En halua mitenkään mitätöidä kokemuksiasi, ap. Tiedän itsekin, että jotkut ihmiset ovat kauniimpia kuin toiset, ja erityisen kauniit saavat erityiskohtelua. Ja on todella tuskallista jos joudut olemaan siinä vieressä ja jäämään vähemmälle. Mutta jos omassa elämänpiirissäsi on epätasa-arvoista kohtelua, neuvon sinua rakentamaan omat, uudet, paremmat piirit joissa kaikki ovat tasa-arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ollut edes aktiivisesti muistanut, että niinhän meilläkin oli kotona että urheilevan, vaalean siskoni ulkonäköä kehuttiin aina ja minun ei koskaan! Ap

Vierailija
24/26 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ottaa rasvakerroksen samoista syistä. Kun on hoikempi, kriiseilee milloin minkäkin paikan väärästä muodosta ja mallista. On paljon helpompaa olla vaan kaiken kattavasti läski.

Vierailija
25/26 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ihminen on oikeasti niin kaunis, että katsoisi toisen kerran ulkonäön vuoksi. Olen kaupassa töissä, ja kyllä 99% ihmisisistä on vain sitä "ok-näköistä" massaa, ei kiinnitä huomiota, ei hyvässä eikä pahassa. Uskon sinunkin kuuluvan tähän porukkaan. Erittäin harvoin, jos koskaan, tulee vastaan ihminen josta ajattelisin, että onpa ruma. Ja yhtä harvoin, että onpas tuo kaunis. Tuskin sinäkään ap olet oikeasti ruma, et vain osaa korostaa hyviä puoliasi + itsetunnon heikkoudet. 

Harmi, että menit hommaamaan ne tatskat, ne kun ei yleensä kaunista ketään, mutta jos itse pidät niistä niin se on pääasia. 

Liittyy siten, että oikeasti näen tositosi paljon ihmisiä joka päivä. Harva ihminen jää ulkoisesti mieleen siten, että olisi erityisen kaunis tai edes peruskaunis. Suurin osa on sitä harmaata massaa, mihin varmaan ap:kin uppoutuu oikein hyvin eikä varmasti ole sen rumempi kuin suurin osa muistakaan ihmisistä.

Vierailija
26/26 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siten, että oikeasti näen tositosi paljon ihmisiä joka päivä. Harva ihminen jää ulkoisesti mieleen siten, että olisi erityisen kaunis tai edes peruskaunis. Suurin osa on sitä harmaata massaa, mihin varmaan ap:kin uppoutuu oikein hyvin eikä varmasti ole sen rumempi kuin suurin osa muistakaan ihmisistä.

En sanonutkaan olevani ruma. Sanoin etten ole siten kaunis, että olisin koskaan saanut siitä kehuja. En todellakaan ole tyytyväinen sellaisena harmaaseen massaan uppoavana. Ap