Minua on aina ahdistanut se, etten ole kaunis
Ja nyt kun olen ottanut isoja tatuointeja 4 kpl, tiedän olevani ruma automaattisesti monien mielestä jo niiden takia, niin yllätys yllätys se etten ole kaunis, ei enää lainkaan ahdista!
Kommentit (26)
Ahaa nyt sain tatskalogiikasta kiinni: se on niinkuin virallistettua rumaksi tekeytymistä eli kapinaa naisellisen viehätysvoiman markkina arvojen edessä?
Mutta: ei tuita tarvitsisi tehdä ulospäin jos sisäisesti asia ratkeaisi niin että ette suostu vaan olemaan kenenkään muun määriteltävissä vaan luotte itse käsityksen itsestänne.
Se mikä jossain noituudessakin on idea ja saatananpalvomisessa ja Jumalan kieltämisessä on se sitoutuminen sitten pahaan julkisesti koska tuntee itsensä pahaksi ja " kaikki pitävät muutenkin jo pahana" - ajattelu .
Sen ei tarvitsisi olla noin lainkaan.
Sen voisi ratkaista menettämättä naisellisuuttaan ja ilman puolustussysteemistä lähtevää kapinaa. Oikeastaan vasta aito itsenäisyys onkin sellaista joka ei nous puolustautumisesta vaan on positiivisisita lähtökohdista nousevaa. Ole nainen koska sellainen on aina kaunis. Rumia ei ole kaikki on kiinni asenteesta .
Mua ahisti aikoinaan muttei edes käynyt mielessä rumentaa itseäni enempää tatuoinneilla. Menit ojasta allikkoon ap. Valitan.
Ahaa. Nyt ymmärrän ehkä vähän paremmin miksi jotkut ottaa niitä rumia tatuointeja. Haluavat siis rumentaa itseään entisestään, koska heillä on huono itsetunto!
Minä en ole ottanut yhtään tatuointia,joillekkin ne käy,erikoisempaa on olla ilman,ei ole miehellänikään eikä 19 eikä 22v pojallakaan
Vierailija kirjoitti:
Ahaa nyt sain tatskalogiikasta kiinni: se on niinkuin virallistettua rumaksi tekeytymistä eli kapinaa naisellisen viehätysvoiman markkina arvojen edessä?
Mutta: ei tuita tarvitsisi tehdä ulospäin jos sisäisesti asia ratkeaisi niin että ette suostu vaan olemaan kenenkään muun määriteltävissä vaan luotte itse käsityksen itsestänne.
Se mikä jossain noituudessakin on idea ja saatananpalvomisessa ja Jumalan kieltämisessä on se sitoutuminen sitten pahaan julkisesti koska tuntee itsensä pahaksi ja " kaikki pitävät muutenkin jo pahana" - ajattelu .
Sen voisi ratkaista menettämättä naisellisuuttaan ja ilman puolustussysteemistä lähtevää kapinaa. Oikeastaan vasta aito itsenäisyys onkin sellaista joka ei nous puolustautumisesta vaan on positiivisisita lähtökohdista nousevaa. Ole nainen koska sellainen on aina kaunis. Rumia ei ole kaikki on kiinni asenteesta .
Ihan hyvää analyysiä - paitsi että ei sitä voi vain päättää olla kaunis nainen. Ja kun nainen ei ole kaunis, ei koko naiseudella ole arvoa, vaan se on pelkkä miinus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää analyysiä - paitsi että ei sitä voi vain päättää olla kaunis nainen. Ja kun nainen ei ole kaunis, ei koko naiseudella ole arvoa, vaan se on pelkkä miinus. Ap
Se on muuten nimenomaan vain päätös että on kaunis. Se on substanssia ja säteilyä siitä ja hyväö itseluottamusta. Sitten vaan naisellisesti pukemaan ha liikkumaan. Hups oletkin vastustamaton:)! Usko pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten nimenomaan vain päätös että on kaunis. Se on substanssia ja säteilyä siitä ja hyväö itseluottamusta. Sitten vaan naisellisesti pukemaan ha liikkumaan. Hups oletkin vastustamaton:)! Usko pois!
Ei todellakaan ole, mitä huttua ja hattaraa?!?
Sitä paitsi mulla on jo nämä tatskat. Enkä ole enää ahdistunut epäonnistuneesta naiseudestani, joten eihän mulla ole enää ongelmaa eikä tarvetta yrittää väkisin olla kaunis kuten ennen tatskoja. Ap
Eipä ole tatuointeja linnassa näkynyt nyt.
Jaa, mua ahdistaa se, että olen puhtaasti ruma, täysin vastenmielinen ja väärän näköinen. En siis vain "ei kaunis". Mulla ei ole varaa rumentaa itseäni yhtään, en ikinä ottaisi tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli aika huonoa analyysiä. Markkina-arvo mainittu ja mukaan on vedetty vielä jumalan kieltäminenkin. En pidä järkevänä ketään joka oikeasti ajattelee ihmisellä olevan joku markkina-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tatuointeja linnassa näkynyt nyt.
Linnan juhlien kutsu - tuo ihmisarvon, kauneuden ja menestyksen kiistaton mittari.
Kuulostaa erittäinkin kliseiseltä, mutta kaikissa ihmisissä on jotain kaunista. Itselläni on ollut huono itsetunto ala-asteen aluilta asti, mutta nyt myöhemmin se on parantunut kun olen alkanut löytää itsestäni joitakin piirteitä mistä pidän. Lisäksi omasta mielestäni tatuoinnit ovat kauniita.
Mulle kerran luvattiin minikananeitsyys ja se mun ainoo goal tällä hetkellä.
Olen ilmeisesti miesvastine sinulle.
t. nollan matchin tinderrumilus
Onko se sit niin, et kahesta miknuksesta tulee plussa?
wvlv kirjoitti:
Kuulostaa erittäinkin kliseiseltä, mutta kaikissa ihmisissä on jotain kaunista. Itselläni on ollut huono itsetunto ala-asteen aluilta asti, mutta nyt myöhemmin se on parantunut kun olen alkanut löytää itsestäni joitakin piirteitä mistä pidän. Lisäksi omasta mielestäni tatuoinnit ovat kauniita.
Riippuu mitä tarkoitat kauniilla. Jos puhutaan naisen kauneudesta, niin näet pakosti jotain kaunista, jos tiedät kyseisen ihmisen ulkonäön perusteella naiseksi, näytti hän sitten muuten miltä tahansa. Mutta jos henkilö näyttääkin täysin mieheltä mutta sinulle kerrotaan, että hän on nainen, et voi nähdä hänessä mitään naisellisen kaunista, vaikka kuinka yrittäisit. (Ota vaikka joku mies, kuvittele että hän onkin oikeasti nainen ja yritä nähdä hänet naisena. Et onnistu, koska ulkonäössä ei ole sellaista kauneutta. Vaikka hänellä olisi esim. naisellinen eli kaunis nenä, niin se ei riittäisi, koska kokonaisuutena hän ei näyttäisi yhtään naiselta.)
Siksi ketuttaa, kun mulle aina selitetään, että kaikissa on jotain kaunista. Niin, jos näyttäisin naiselta, niin varmaan olisikin, vaikka muuten olisin kuinka ruma. Noita-akoissa on kauneutta, miehiltä näyttävissä naisissa ei.
Aina se "jotain kaunista" ei riitä tekemään ihmisestä millään tavalla kaunista, jos ulkonäkö kokonaisuutena on ruma (eli naisella sellainen ettei sitä nauseutta näe hänen ulkonäöstään mitenkään, vaan hän näyttäisi laitettunakin transvestiitilta).
Paitsi jos et suostu arvioimaan ihmisen kauneutta suhteessa hänen sukupuoleensa. Silloinkaan sinun ja muiden kaikissa on jotain kaunista -selittäjien mielipiteellä ei ole minulle merkitystä, koska mitä iloa siitä on minulle, jos jonkun mielestä olen miehen näköisenä kaunis, kun kuitenkin näytän väärältä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli aika huonoa analyysiä. Markkina-arvo mainittu ja mukaan on vedetty vielä jumalan kieltäminenkin. En pidä järkevänä ketään joka oikeasti ajattelee ihmisellä olevan joku markkina-arvo.
No hyvänen aika se markkina arvo mainitaan tuossa juuri osoituksena siitä ettei itseasiassa sellainen ole kuin typerää! Se lukutaito se lukutaito!!!
Se on kyllä säälittävää rinnastaa se että on "jotain" kaunista (ehkä jonkun mielestä säkällä) siihen, että on kaunis ja saa siitä kehuja. Jos jälkimmäinen ei toteudu, ei ole kaunis ja piste. Ap
Minä en ole koskaan ollut kaunis. Muistan kuinka lapsena äitini suuttui kun kysyin olenko kaunis. Hänen mielestään sellainen oli höpinää, kukaan ei ollut toista kauniimpi. Mutta kun missit, yritin, siitäpä hän vasta suuttui, sellaista turhanpäiväistä tyhmää touhua.
Sen sijaan omaa toimivaa kroppaa piti rakastaa ja pukeutua siististi ja kauniisti.
Täytyy myöntää että elämä on ollut paljon helpompaa kun ei koskaan ole tarvinnut miettiä olenko kaunis ja naisellinen. Joskus mietin että ajatteleeko joku että siinä se ruma pullea nainen kuvittelee olevansa kaunis kun juttelee iloisesti.
Aika harva ihminen on oikeasti niin kaunis, että katsoisi toisen kerran ulkonäön vuoksi. Olen kaupassa töissä, ja kyllä 99% ihmisisistä on vain sitä "ok-näköistä" massaa, ei kiinnitä huomiota, ei hyvässä eikä pahassa. Uskon sinunkin kuuluvan tähän porukkaan. Erittäin harvoin, jos koskaan, tulee vastaan ihminen josta ajattelisin, että onpa ruma. Ja yhtä harvoin, että onpas tuo kaunis. Tuskin sinäkään ap olet oikeasti ruma, et vain osaa korostaa hyviä puoliasi + itsetunnon heikkoudet.
Harmi, että menit hommaamaan ne tatskat, ne kun ei yleensä kaunista ketään, mutta jos itse pidät niistä niin se on pääasia.
Onko kukaan muu ottanut tatuointeja vastustaakseen ulkonäköpaineita?