Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, oi miksi haluan yhä vain parikymppisiä naisia, vaikka itse vanhenen vuosi vuodelta?

Vierailija
06.12.2016 |

Ikäseni naiset ovat jo niin... noh, eivät kovin raikkaita ainakaan. Mihin se kaikki tyttömäinen innostuneisuus ja hyväntuulisuus katoaakaan naisen vanhetessa? Jäljelle jää vain ynseä, rapistuva kuori. Kurjaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä himoitsen kakskymppisiä miehiä vaikka olen jo 40+.

Mun ikäiset miehet ovat tylsiä vatsakkaita plösöjä.

Vierailija
2/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tajuan sua! Mäkin himoitsen vain kakskymppistä, innokasta, timmiä ja viriiliä miehenalkua! Jotain miehille tapahtuu vanhetessa, niistä tulee elähtäneitä ja väsyneitä, kaljamahaisia ja kaljuuntuvia impotentteja. Ole siinä nyt sitten innostunut ja hyväntuulinen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan itseäni nuorempia miehiä, oman ikäiset on niin kulahtaneita, väsyneitä, harmaita. Tylsää seuraa, eikä niissä silmä lepää. Itse vanhenen, seuralaiseni eivät. Mutta mitä sitten, ollaan kuule vaan iloisia, että ihanaa nuorta seuraa on tarjolla yllin kyllin, senkun valitsee parhaan päältä! Eiköhän se meillekin tule vielä aika, jolloin ei enää nuorille kelpaa, ellei sitten ole onnistunut hankkimaan miljoonia ;).

Vierailija
4/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kurjaa tuossa on? En minäkään ikäisteni miesten kanssa viihdy, nuorempi pitää olla ja on.

Vierailija
5/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen helposti innostuva ja iloinen, hyväntuulinen nelikymppinen. Eri asia on, olenko yhtä raikas, timmi ja nuorekas kuin parikymppinen... pari ryppyä tullut lisää ja maha ja rinnat eivät ole yhtä kiinteitä kuin parikymppisenä, koska olen raskautunut ja synnyttänyt pari kertaa. Toisaalta, ei se miehekkään potenssi ja kroppa ole samalla tasolla kuin parikymppisenä... Parikymppisenä mieheni pystyi yhdyntään vaikka kymmenen kertaa päivässä kunhan pidettiin pieni tauko edellisestä ejakulaatiosta, nyt ei pysty kuin yhteen kertaan (ja se on minulle ihan fine, tämä vain esimerkkinä)

Vierailija
6/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kurjaa tuossa on? En minäkään ikäisteni miesten kanssa viihdy, nuorempi pitää olla ja on.

Autoa vaihdan muutaman vuoden välein uudempaan, mutta olisi kiva, kun naista ei tarvitsisi vaihtaa. Mutta eipä ole oikein vaihtoehtoja, kun useimmista naisista tuntuu tulevan aivan eri ihmisiä iän myötä. Ei osatakaan enää heittäytyä hetkeen ja nalkutetaan nalkuttamisen ilosta, vaikka asiat olisivat hyvin. Ap

Vierailija
7/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl mä odotan jos saan pikkuluksusta mukana arkeen

Vierailija
8/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoa vaihdan muutaman vuoden välein uudempaan, mutta olisi kiva, kun naista ei tarvitsisi vaihtaa. Mutta eipä ole oikein vaihtoehtoja, kun useimmista naisista tuntuu tulevan aivan eri ihmisiä iän myötä. Ei osatakaan enää heittäytyä hetkeen ja nalkutetaan nalkuttamisen ilosta, vaikka asiat olisivat hyvin. Ap

Jopa mulla tekis mieli vähän nalkuttaa tän viestin perusteella, vaikka nuori olenkin. Jos nainen "nalkuttaa" niin kuuntele mitä hänellä on asiaa äläkä vain päätä että se on jotain turhaa kuitenkin. Kuka sulle sitten haluaa olla ihana kun olet vielä tuolla tasolla?

Vierailija
9/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa niin raikkaalta ja positiiviselta itse... Kaikki iestit pelkkää valitusta ja nalkutusta. Sä sovit hyvin yhteen happamien naisten kanssa!

Vierailija
10/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua kiinnosta vanhempien naisten taidot? Ihan eri olla naisen käsittelyssä kuin parikymppisen tytönheitukan. Mm. Suuseksi ihan loistavaa vanhemman naisen kanssa. Ihan eri tasoa.

Vierailija
11/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Kai naisista nyt tulee ynseitä, kun joutuvat katsomaan vierellään rumaa ja vanhaa impotenttia.

Älä yleistä omien vanhempiesi perusteella.

Vierailija
12/12 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä kanssa. Minulla ei ole mitään ikäisiäni tai vanhempia naisia vastaan, enkä siten halua puhua heistä kuten ap, mutta miehen seksuaalisuus on aika perseestä. Olisinpa nainen, niin voisin olla koko elämäni kiihottunut ikäisistäni tai hieman vanhemmista miehistä. Siis koko elämän saa nauttia seksistä kuin kaksikymppisenäkin. Miten epäreilua?

Vituttaa, kun se himojen kohde jää ikääntyessä koko ajan vain kaukaisemmaksi haaveeksi.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan