Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin auttaa salaa:)?

Vierailija
06.12.2016 |

Olen jo monta vuotta harrastanut salaa auttamista. Esim kuulin kerran eräitten nuorten olevan rahapulassa juuri siinä edessäni. Menin etukäteen paikkaan jonne he suunnittelivat menevänsä siinä ja pudotin rahaa eteensä:)!

Hitsi sitä riemua:)!!! Sain siitä niin kovat kiksit että jatkoin. Kerran menin perässä samoin ja kuulin miten oli rahapulaa , otin setelin ja ojensin sitä : Anteeksi onko tämä teidän kun löysin tämän tuosta teidän jälkeenne. Hölmistyneet ihmiset ottivat rahan :)!

Nyt mietin joka päivä näitä tilanteita miten voisin auttaa mutta jäädä näkymättömäksi.

Tää on sikakivaa:)! Kokeilkaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vielä yhden : eräät ihmiset torasivat koska toinen oli velkaa siinä . Menin ja kysyin mikä on menossa. Ne selittivät että toi on 50 ekee pystyssä. Katsoin vähän matkan päästä asia ei seljennyt. Hivutettu meni eri tietä kuin se velkojaporukka. Menin ja sanoin hss, mutta vie tämä raha nyt tuolle toiselle ja ole huoleti:)! Hän kääntyi ja ne toiset olivat vielä näköetäisyydellä hön huusi oottakaas: ja vei sen rahan. Itse olin jo lähtenyt siitä sopivasti piiloon. Mustat lasit kuuluu naamiooni:)! Jätkä pyörii ja pyörii siinä ihmetellen kuka hiivatti auttoi:)!

Tällä elää ihmiset viikon:)!!!!

Vierailija
2/3 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen sellaisia jotka jotenkin huokuvat sitä ettei heille ikinä tapahdu kuitenkaan mitään hyvää. Sitten kun sitä tapahtuu niin sitä riemua ja kiitollisuutta ja onnellisuuden tunnetta on vaan niin kiva katsoa . Kokeilkaa toisetkin edes pikkuisen. Tässä on vaan otettava huomioon ikä ja sopivaiset tilanteet aina ettei asia käänny huoliksi kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ihminen! <3