Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkokoulutusehdotuksia sosionomille?

Vierailija
06.12.2016 |

Opiskeluintoa olisi, mutta kaipaisin muilta sosionomeilta tai sosiaalialan muilta ammattilaisilta vinkkejä eri mahdollisuuksista. Sosiaalityöntekijän perinteinen työnkuva ei oikein tunnu mielekkäältä, vaikka olisikin ehkä selvin opintopolku. Hyviä vinkkejä ottaisin siis mielenkiinnolla vastaan :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä tekee ylempää AMK-tutkintoa. Hän on tehnyt tosi erilaisia töitä, nyt on koulukuraattorina.

Vierailija
2/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin sinuna opiskelemaan kriminaalipolitiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue taksikuskiksi.

Varma työpaikka ja parempi palkka kuin sosiaalialalla.

Vierailija
4/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tämäpä oli hauska vaihtoehto :D. Palkka-asia ehkä pitääkin paikkansa, mutta en ole ainakaan toistaiseksi vielä miettinyt alan vaihtamista. Lisäksi työajat vaihtuisivat todennäköisesti huonommiksi. Tällä hetkellä on päivätyö.

Ehkäpä tuo ehdotus oli kuitenkin vitsi :)

Vierailija
5/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten sosiopaatiksi opiskelu?Pääsisit näkemään sitä toistakin puolta johon ehkä ei sosionomi opinnoissa ole perehdytty?

Vierailija
6/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämäpä oli hauska vaihtoehto :D. Palkka-asia ehkä pitääkin paikkansa, mutta en ole ainakaan toistaiseksi vielä miettinyt alan vaihtamista. Lisäksi työajat vaihtuisivat todennäköisesti huonommiksi. Tällä hetkellä on päivätyö.

Ehkäpä tuo ehdotus oli kuitenkin vitsi :)

Edellinen siis viittaus taksikuskiksi ryhtymiselle :)

ap

Vierailija
7/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti ei liene virallinen diagnoosi :) Mutta yleisesti ottaen mielenterveysongelmiin ja niiden lieveilmiöihin on kyllä tullut perehdyttyä aika paljonkin erilaisissa työtehtävissä :/ Opinnoissa käytiin asiat yleisellä tasolla läpi.

ap

Vierailija
8/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja? Yhdistelmällä mahdollisuuksia SOTE-alan yksikön päällikkönä hoivakodeissa jne.

Lienee jo valmiina joitakin kursseja, joita ei sitten tarvitse uudelleen päntätä.

Vierailija
9/11 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä haluat tehdä? Minkälaisten ihmisten parissa? Vai hallinnollista työtä? Tutkijan työtä?

Vierailija
10/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan tutkijan työtä, mutta hallinnolliset tehtävät kyllä kiinnostaisivat. Hoitopuoli ei ole minun juttuni. Kriminaalipolitiikka olisi varmaan mielenkiintoinen aihe, mutta mihin työtehtäviin se voisi johtaa? Muutamat tuttuni ovat suorittaneet ylemmän amk:n, mutta sitätutkintoa ei ilmeisesti ole juurikaan arvostettu työelämässä. Vielä muita ehdotuksia?

Vierailija
11/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä harkitsen lähteväni tekemään YAMK-tutkintoa johtamisesta -mikäli yksi työpaikka napsahtaa mun kohdalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä