Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa aina kun ihmiset rinnastaa sähköiset kirjat oikeisiin

Vierailija
06.12.2016 |

Sitten ollaan niiiiiin sivistyneitä kun "omistaa" massiivisen kirjakokoelman :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei naurata. Kirjojen lukeminen on hieno juttu. Sitä en kyllä ymmärrä, miten silmät kestävät ruudulta lukemista tuntikausia.

Kannattaa kokeilla e-kirjojen lukulaitteita, joissa on e-ink näyttö. Ne rasittaa silmiä ihan yhtä paljon, kuin paperilta musteen lukeminen. Näkyy myös yhtä hyvin kirkkaassa auringonvalossa ja yhdellä latauksella lukee monta kirjaa.

E-kirjat soveltuu aika huonosti luettavaksi kännyltä tai tabletista, kun molemmat on painavia ja vilkkunäyttöisiä. Kandee panostaa se 100€ kunnon lukulaitteeseen, niin ei sen jälkeen enää paperikirjaan haluakaan koskea.

Tämän tietää vasta kun sen itse kokee :).

Mutta asiaan: lukeminen on järkevää aina. Materian yliarvostaminen taas ei ole järkevää koskaan :).

Vierailija
22/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hamstrasin kirjoja kirjahyllyyn. Liettuan ne olivat hyllyn täytteenä ja kun muistin sisällön, harvoin Luin uudelleen. Sitten totesin, että ihan hölmöä rahan haaskausta, kaikki ne löytyy kirjastosta ilmaiseksi. Kannoin muutamaa tietokirjaa lukuunottamatta kaikki divariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kirjan omistaminen ei sivistä. Lukea voi omistamatta yhtään kirjaa.

Vierailija
24/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyllyssä rakkaimmat kirjat joita luen uudelleen. Muut on viety divariin tai niistä on askarreltu jotakin.

Vierailija
25/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "naurattaa"? Tuossahan on oikeastaan kyse ivaamisen ja pilkkaamisen halusta, ei mistään naurunhalusta sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan