Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono olo imettäessä....

12.03.2006 |

muikka! siskoni puolesta tässä rustailen.ollaan tässä jo hetki ihmetelty,kun siskolle tulee todella huono ja heikko olo,kun poika alkaa maitoa imeä.istualtaan hän ei edes enään uskalla imettää.tätä on nyt kestänyt jokin hetki.hän syö vitamiineja kyllä.niitä 2+ juttuja ja syö kyllä suht " oikeaoppisesti" .ei kai se väsymyskään voi olla syy tähän?kukaan ei ole osannut vastata tähän.neuvolatätikin sanoo vaan että juo vettä samalla kun imetät.se ei kyllä auta....poika on nyt 4 ja puoli kuukautta.

jos jollakulla on tietoa,neuvoja tai muuta asiaa tähän niin otamme mielellämme kaiken vastaan.kiitos jo etukäteen =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tulee vain kauhea jano, mutta joskus huonokin olo. Yleensä auttaa, että juon REIPPAASTI viileää vettä, monesti juon sellaisen puolen litran tuopillisen " yhdellä hörpyllä" .

tuiskuneiti79 + poika 6kk

Vierailija
2/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että kannattaisiko kokeilla sitä, että ennen imetystä siskosi söisi pienen hiilihydraattipitoisen välipalan ja joisi reippaasti vettä...? Kuulostaa vähän siltä, että siskollasi saattaavat verensokerit (tai suolatasapaino) heitellä. Itse olen huomannut , että jos vähänkin nälkäisenä syötän, olo saattaa olla aika hutera. Tietty juomana voisi kokeilla vichyä tai muuta suolatasapainoa korjaavaa... Joskus minulla tekee mieli imetyksen jälkeen jotain tosi suolaista ja silloin olen kietaissut pari sipsiä ja olo on korjaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin imetän ja ollut paha olo kauan aikaa, en ole huomannut tuleeko imetettäessä mutta voi hyvinkin olla ko aloin nyt tässä miettimään.. mutta kokeili vaikka kun alat imettämään niin syö tai juo jotakin oikein sokeripitoista, yleensähän tuollainen paha olo johtuu verensokerin laskemisesta eli voi olla että auttaisi jos ottaisit jotakin mikä nostaa sen nopeaa, esim. suklaa tai veden sijasta juo vaikka paljon mehua kun imetät. tsemppiä nyt kuitenkin imetykseen

Vierailija
4/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon vastauksista.harmi,et mitään " uutta neuvoa" ei ole tullut vastaan.noista kun ei ole mitään apua...mut katellaan ja ihmetellään =)

Vierailija
5/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hb? Onko mitattu? Sehän saattaa olla synnytyksen jälkeen huono ja anemia aiheuttaa huonoa oloa. En kyllä osaa sanoa, miksi se esiintyisi just imetyksen yhteydessä.

Vierailija
6/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli sama ongelma. Kokeili sitten juoda piimää ennen että jälkeen imetyksen ja se tehosi. Toivottavasti vaiva helpottaa!

Miisa ja neiti 3.5kk