Linnan juhlat 2016 OFFICIAL
Pitkin päivää YLE1 näyttää Kohti Linnan juhlia -ohjelmaa.
Virallinen lähetys alkaa 18.55, Linnan jatkon 22.15.
Kommentit (939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, Letti hiipi rauhanturvaajien takaa :D
Salkkareiden Letti? Linnan juhlissa?
Ei sentään. Tarkoitin Mikko Hyppöstä.
Kyllä on nuoret rouvat pulleita. Huh. Eikö edes tuollainen juhla innosta laihduttamaan?
Sale raapii nenää keskisormella.
Hetken näytti kuin olisi näyttänyt keskisormea ;D
Angelika Klas-Fagerlund nyt FST:n haastattelussa, ihanine pukuneen, illan puku!
Mun rakas mummo-vainaa oli lotta. Olin liian nuori ollakseni silloin kiinnostunut ja nyt hän on jo kuollut, enkä voi kysyä häneltä enää niistä asioista. Olen hänestä niin ylpeä!
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-2000004896630.html tässä oli illan kaunotar, harmaavarpusesta joutseneksi! ottakaa oppia naiset!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nuoret rouvat pulleita. Huh. Eikö edes tuollainen juhla innosta laihduttamaan?
Tarjakaan ei ole niin roteva kuin nuo nuoremmat rouvat. Maha kyllä pömpöttää hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio näyttää joltain kybernaiselta. Ihan kuin joku robotti. Ihan kuin olisi painettu on-napista päälle ja kun valot linnasta sammuu, Sauli painaa off-nappulaa Jennin selässä ja kantaa takaisin komeroon odottamaan seuraavaa hetkeä julkisuudessa.
Olkapäät ei kyllä kävellessä liiku yhtään..
Näittekö yhtään naisparia? Joku Vasabladetin? nainen ja puoliso Paula tai jotain sinne päin, olin näkevinäni ja tietysti miehistä Rossin pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tarja kertoo pakolaisista
Pera-puoliso myötäilee kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-2000004896630.html tässä oli illan kaunotar, harmaavarpusesta joutseneksi! ottakaa oppia naiset!
Dat ass.
sale haistatti vitut koko suomelle :D
On mukava kuulla Niinistön ja Haukion keskusteluja veteraanien ja lottien kanssa.
Joko sitä 103-vuotiasta on haastateltu?
Vierailija kirjoitti:
Sauli ja Jenni vaikuttavat minusta jokseenkin kiusaantuneilta tuolla veteraanien kanssa jutellessaan.
Saulin smalltalk on äärimmäisen kiusallista kuunneltavaa. Ei todellakaan ole mikään lupsakka tarinaniskijä. Oli pakko kääntää kanavaa, kun tämä punasteleva pökkelö yritti virittää keskustelua veteraanien kanssa.
Mitähän sitä itse juttelis tossa noille vetskuille, ei kyllä juttu lentäs ..
"Mitäs katoitko kauniit ja rohkeet eilen .. "
Tuossa iässä ikivanhat asiat muistuvat mieleen paljon paremmin kuin tuoreet jutut....