Linnan juhlat 2016 OFFICIAL
Pitkin päivää YLE1 näyttää Kohti Linnan juhlia -ohjelmaa.
Virallinen lähetys alkaa 18.55, Linnan jatkon 22.15.
Kommentit (939)
Satu Taiveaho oli upea, kuten myös viime vuonna.
Soini tulee, eikä saikuta kun on bileet
Norppauimarin daami upein, se valkoinen jossa oli kallis silkki!
Soini saikuttaa mutta hienoa että jaksaa juhlia. Muut jos tekisi saman niin tulisi potkut.
Nyt jo haastatellaan vieraita :O
Yllättävän paljon yllättävän kauniita pukuja tänä vuonna! Lindtmanin rouvan pinki-schminki hörsötys oli taattua kouvolaa, tosin :D
Vierailija kirjoitti:
Soini saikuttaa mutta hienoa että jaksaa juhlia. Muut jos tekisi saman niin tulisi potkut.
Tämä nyt ei ole sitä AV-saikuttajan "juhlimiseen" rinnastettavaa juhlimista. Juntti.
Vierailija kirjoitti:
Miks Tavjalla on kauhee säkki? Ei kai se vie tuota saliin asti?
On teillä palstapersuilla kovaa, kun tarvii katastrofaalisesta takiaspuolueen kannatuksen romahduksesta johtuva paha olo oksentaa tänne palstalle :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Tanja Karpela kutsuttu? Tekee Saulille tiukkaa ja ottaa koville... Kirjaimellisesti.
Muistelee varmasti WC:ssä käydessään, kuinka sai jatkojen jälkeen riisua Tanjan sukkanauhaviritelmät ja pääsi itse asiaan koko illan odoteltuaan <3
Vierailija kirjoitti:
Minna-Maaria Sipilän hiukset. OMG.
Permanentti kärähti huh
Vierailija kirjoitti:
joku läski mamma meni heti toisen vieraan taakse kun huomas kameroiden kuvaavan :DDD
Huomasin! Noloa. Olis vaan koonnu ittensä.
Mäkin oon saikulla mutta taidan mennä firman juhliin porsastelemaan ja syömään ja juomaan ja tanssimaanja sitten lisää saikkua!
Voiko nuo rollaattorilla tulleet ottaa yhtään kuppia vai meneekö ajoneuvon kuljettamiseksi alkoholin vaikutuksen alaisena?
Aikamoinen saavutus tuokin, Gerd Thylinin on lausuttu väärin nyt _kahdesti_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin, onko sinkku?
Ei. On halunnut jättää vaan tytön/pojan kotiin. Näin olen kuullu
Ei ole haluamisesta kiinni. Avecina juhlaan osallistuu avo- tai aviopuoliso. Tyttöystävä ei ole kumpikaan. Ainoastaan omalla henk koht kutsulla voisi tyttöystävä tulla paikalle.
Oliko jollain turkista puvussaan ekalla kierroksella?
Eikö selostaja jotain puhunut supikoirasta, en kyllä kuullut tarkalleen mitä sanoi...
Olipas Sauli vittuuntuneen ja ryytyneen näköinen kätellessäänsä piispoja :D
Minna-Maaria Sipilän hiukset. OMG.