Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnea uudet ylioppilaat. Olette suorittaneet perusvelvollisuutenne.

Vierailija
06.12.2016 |

Onnea teille uudet ylioppilaat. Lukio on ihmisen perusvelvollisuus joka avaa ovet kaikkialle. Ammattikoulussa sitä oppia ei saa. Koulutus on kaiken A ja O, jota ilman ei voi menestyä ja pärjätä nykymaailmassa. Kimppi ruusuja ylioppilaille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois niitä amislaisiakin tarvitaan ja tavallisia duunareita. Bussikuskeja, taksikuskeja, lähihoitajia, sähkömiehiä, parturi-kampaajia, kosmetologeja, kokkeja, tarjoilijoita... lista on pitkä

Näitä tarvitaan, jotta te muut sitten saatte ne sähkönne asennettua huusholleohinne ja saatte hiukset nätisti ja kauniit kynnet ja lapsenne sekä itsenne vanhana hoitoon ja pääsette julkisilla kulkemaan ja tilaamaan baareissa juomat ja ravintoloissa hienot ruuat.

Koulutuksen sieltä ammattikoulustakin saa ja sentään vielä ammatin. Itse lukiolaisena saan vain paperin palan, yleissivistävää tietoa ja stressin jatko-opinnoista ilman ammattia.

Vierailija
2/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ovet kaikkialle, tirsk! Suurimmalle osalle avaa kai AMK:hon, joka on ammattikoulu. Eli se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppi ruusuja :)

Vierailija
4/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Amis avaa juuri ne samat ovet yliopistoon ja amk:hon.

Vierailija
5/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus on täysi naurettava ja amis periaatteessa avaakin samat ovet kuin lukio, niin ei ne ovat amiksen jälkeen ihan yhtä auki ole kuitenkaan.

Vierailija
6/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois niitä amislaisiakin tarvitaan ja tavallisia duunareita. Bussikuskeja, taksikuskeja, lähihoitajia, sähkömiehiä, parturi-kampaajia, kosmetologeja, kokkeja, tarjoilijoita... lista on pitkä

Ois kyl kauheeta, jos ei ois taksikuskia. Joutuisin ajaa kotiin itse omalla autolla. Ois kyl kauheeta, jos ei ois parturi-kampaajia. Joutuisin ajaa hiukset parturikoneella itse. Ois kyl kauheeta, jos ei ois tarjoilijoita. Joutuisin hakemaan ruuat tiskiltä itse

Vierailija
7/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkolakki ratkaisee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän