Meinaan tehdä piparitaikinan, millä suojaisin hiukset?
Oon nyt jossain muualla kuin kotona, eikä mulla ole täällä mun leivontamyssyä eikä suihkumyssyä. Mulla lähtee hiuksia aika herkästi, joten pakko olis suojata, kun nää menee vielä sukulaiselle. Paanko pipon päähän? En jaksa lähtee kauppoihin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Aja kaljuksi änd probleem solveed.
Ei oo konetta millä ajaa. Joten ei ole ratkaistu vielä. En kyllä ala höylällä ajelemaan.
Se kuuluisa maalaisjärki käyttöön, aina löytyy huivi tai jokin liina, tai kangassuikale, jolla voi peittää hiukset tai sitaista fledan kiinni.
1.) Ota n. 50 X 50 cm huivi käteen
2.) Aseta se pöydälle levitettynä
3. ) Taita se (...huom.siis: huivin) nurkasta nurkkaan kahtia kolmion malliseksi
4.) Aseta se päähäsi niin että sen pisimmän sivun keskikohta on otsasi keskellä
5. ) Sido huivin liepeet niskapuolelta yksinkertaiseen tavalliseen solmuun....
tässä sinulle siis yksityiskohtaiset huivinsidontaohjeet. Pienellä harjoituksella opit tekemään tämän kymmenessä sekunnissa ja ilman pöytääkin apuna.
Ei oo täällä mitään huivia, mutta katson jos saisin jostain pyyhkeestä tehtyä päähineen. En ole nyt kotona tällä hetkellä vielä. ap.
Ota sukkahousut jalastasi.
(ja vedä ne päähän)
Yksi toisensa jälkeen aina vain yhä ääliömäisemmiksi neuvot menevät asiaan kuin asiaan täällä aina ....
T-paita ja kuminauhaa, laita nauha solmuun että pysyy.
Laitoin sukkahousut, mut puhtaat. Ne oli jo risat vähän, joten meni sit roskiin.
Aja kaljuksi änd probleem solveed.