Minne Seijasta voisi tehdä ilmoituksen??
Ihan oikeasti alkaa mennä jo överiksi tuon sairaan ihmisen jutut. Mielestäni hän sabotoi tätä palstaa jo siinä määrin, että pitäisi bannata koko ihminen.
Tähän asti olen pitänyt kyseistä henkilöä suhteellisen harmittomana tapauksena, mutta nyt alkaa tulla sen sortin aloituksia, että en enää voi niitä olankohautuksella ohittaa.
Voiko vauva-saitilla bannata nimimerkkejä? Ja jos, niin minne tekisin ilmoituksen?
Tokihan hän voi ilmestyä takaisin uudella nimimerkillä, mutta jospa hän ottaisin edes hieman opikseen bannauksesta ja ymmärtäisi, että jonkinlaisia rajoja pitäisi täälläkin palstalla noudattaa.
Eikö ole jotain kiihkolaissaittia, jossa tämä vaahtoaja voisi meuhkata?? Miksi pitää meitä kiusata...
Kommentit (27)
Aihe voi olla vapaa, mutta JONKINLAISTA sensuuria voisi silti kukin noudattaa. On aivan naurettavaa, että sananvapauden nimissä saa ylistää kansanmurhaajia ja terroristeja - ja itse vaan höpisee, että " tiedottaa asioista"
Jokainen tajuaa, että Seija on kiihkoilija ja yhden ihmisryhmän puolestapuhuja. Minä kannatan sitä, että kyseisenlaiset agitaattorit ohjataan muille palstoille sauhuamaan. Oli aihe sitten miten vapaa tahansa, niin tämä on kuitenkin VAUVA-LEHDEN palsta, eikä mikään poliittisen keskustelun vapaa-alue.
Vierailija:
Aihe voi olla vapaa, mutta JONKINLAISTA sensuuria voisi silti kukin noudattaa. On aivan naurettavaa, että sananvapauden nimissä saa ylistää kansanmurhaajia ja terroristeja - ja itse vaan höpisee, että " tiedottaa asioista"Jokainen tajuaa, että Seija on kiihkoilija ja yhden ihmisryhmän puolestapuhuja. Minä kannatan sitä, että kyseisenlaiset agitaattorit ohjataan muille palstoille sauhuamaan. Oli aihe sitten miten vapaa tahansa, niin tämä on kuitenkin VAUVA-LEHDEN palsta, eikä mikään poliittisen keskustelun vapaa-alue.
niin TYHMIÄ emme ole, ettemmekö rivien välistä osaisi lukea!
Sinun kirjoituksesi ylistävän muslimeja ja arvostelevat länsimaita. Joka välissä jaksat muistuttaa, kuinka esim. Reagan on kansanmurhaaja jne jne.
IHAN SAMA, onko se totuus vai ei - sinä olet ahdasmielinen ääliö, jonka mielipiteet ovat paitsi typeriä myös turhia.
Rassukka kuvittelet olevasi jotakin tärkeää, kun täällä vaahtoat ja pauhaat, mutta todellisuudessa olet joku surkimus, jolla elämässä ei ole mitään muuta kuin google ja aihe vapaa. Niissä sitten surffailet ja keksit hienoja tarinoita maailmanmatkoistasi.
Sorry vaan, Seija, mutta olet todella naurettava tapaus.
Ihan paikan päällä olen käynyt toteamassa mm. Dubain ihanuuden.
Ihme tyyppejä olette. Täällä kyllä haukutaan vaikka ketä esim. mustalaisia ja vaikka ketä ja seija ei ole ihaillut tuota milosevicia. Seijahan vain ilmoitti, että hän on kuollut.
provohan tuo säälittävä rassukka on, mutta ei kun jaksa enää provoilleen edes nauraa.. ei jaksa, ei.
t. ap
sehän tekee tänne tosi mielenkiintoisia ja keskustelua herättäviä avauksia? Eikä mitään provoja!
Minuakin kiinnostaa ihan hirmuisesti esim. joku länsi-papu-uusi-guinealainen sahansoittaja..
päähän kun joku uskaltautuu tuomaan eriävän mielipiteensä esille. Ja kaiken lisäksi vielä nimimerkin kera! Tähän te ette kykene.
Länsi-Papua ja Papua-Uusi-Guinea ovat aivan eri " maita" . Länsi-Papua kuuluu Indonesialle ja Papua-Uusi-Guinea on itsenäinen maa.
Vierailija:
Minuakin kiinnostaa ihan hirmuisesti esim. joku länsi-papu-uusi-guinealainen sahansoittaja..
maksoi viimeisen matkan. Eihän muuta kuin poika on istunut linnassa pienistä rikoksista. Seijan mielestä poika on niiin rehellinen ja kunnollinne. No hei, jos kundi on ollut linnassa niin kyllä jotain on ollut vialla. Matkarahatkin luultavasti pöllinyt jostain tai myynnyt kamaa.
Linnassa ei ollut seijan puheinen mukaan murhasta tai raiskauksesta. Mutta niitä muita vaihtoehtoja jääkin vielä aika paljon....
Juuri sillä rajalla onko uskottava, mutta suurin osa uskoo. Välillä tosi absurdi. Ja osaa googlettaa, sekin on taito=)!
Olen ihan oikea ihminen, pojastani olen sen verran kertonut, että hän oli aiemmin vankilassa jonkin aikaa. Rikos ei kuitenkaan ollut mikään murha tai raiskaus eli mielestäni ei kuitenkaan sieltä pahimmasta päästä.
Poikani on sen matkan maksanut ja ihan itse omilla rahoillaan. Hänhän on nyt työssä ulkomailla.
Minä nämä tietoni olen aivan itse hankkinut vuosien varrella. En siis tarvitse mitään hakukonetta, vaikka nekin tietysti hyödyllisiä ovat esim. uusien ruokareseptien etsimiseen.
Kirjautuminen oli jostain syystä lähtenyt pois päältä.
nro 20 ei näköjään edes tiedä mitä on " äitimammaset" .
avoimesti rasismiin ja syrjintään yllyttävät viestit? Ynnä muut tiettyjen ihmisryhmien herjaukset? Mihin niistä voi tehdä ilmoituksen?
S-e-i-j-a:
Kirjautuminen oli jostain syystä lähtenyt pois päältä.
Minultakin nikki lähtee välillä pois. en tiedä miksi.
S-e-i-j-a:
Länsi-Papua ja Papua-Uusi-Guinea ovat aivan eri " maita" . Länsi-Papua kuuluu Indonesialle ja Papua-Uusi-Guinea on itsenäinen maa.Vierailija:
TÄMÄ ON AIHE VAPAA! Yhtä lailla Seijalla on täällä oikeus palstailla. " Terrorisoi palstaa" , joo joo, kyllä täällä on paljon enemmän muiden avauksia.