Minne Seijasta voisi tehdä ilmoituksen??
Ihan oikeasti alkaa mennä jo överiksi tuon sairaan ihmisen jutut. Mielestäni hän sabotoi tätä palstaa jo siinä määrin, että pitäisi bannata koko ihminen.
Tähän asti olen pitänyt kyseistä henkilöä suhteellisen harmittomana tapauksena, mutta nyt alkaa tulla sen sortin aloituksia, että en enää voi niitä olankohautuksella ohittaa.
Voiko vauva-saitilla bannata nimimerkkejä? Ja jos, niin minne tekisin ilmoituksen?
Tokihan hän voi ilmestyä takaisin uudella nimimerkillä, mutta jospa hän ottaisin edes hieman opikseen bannauksesta ja ymmärtäisi, että jonkinlaisia rajoja pitäisi täälläkin palstalla noudattaa.
Eikö ole jotain kiihkolaissaittia, jossa tämä vaahtoaja voisi meuhkata?? Miksi pitää meitä kiusata...
Kommentit (27)
Mistä tiedät ettei tälläkin hetkellä poikasi myy hasista tai välitä ilotyttöjä ? Eihän nekään ole rikoksina pahimmasta päästä.
Tyhmiä olette ku seijaa kiusaatte,olen ihan asiasta kirjoitellut,oho,nicci lähti pois päältä=)
teidän miehetkään ovat yhtä rehellisiä. Vaikka poikani maksoikin matkani ja rahat ovat tulleet jostain. Pidän lastani aina rehellisenä.
Mielestäni raiskaus ja ryöstö ovat pahoja rikoksia, muut suvaitsen.
Joten sanokaa mitä sanotte, poikani on rehellisesti rahansa ansainnut ja seuraavan matkammekin teemme poikamme rahoilla.
Yritin kirjautua sisään, mutta ei onnistunut.
Vierailija:
Tyhmiä olette ku seijaa kiusaatte,olen ihan asiasta kirjoitellut,oho,nicci lähti pois päältä=)
Vierailija:
Aihe voi olla vapaa, mutta JONKINLAISTA sensuuria voisi silti kukin noudattaa. On aivan naurettavaa, että sananvapauden nimissä saa ylistää kansanmurhaajia ja terroristeja - ja itse vaan höpisee, että " tiedottaa asioista"Jokainen tajuaa, että Seija on kiihkoilija ja yhden ihmisryhmän puolestapuhuja. Minä kannatan sitä, että kyseisenlaiset agitaattorit ohjataan muille palstoille sauhuamaan. Oli aihe sitten miten vapaa tahansa, niin tämä on kuitenkin VAUVA-LEHDEN palsta, eikä mikään poliittisen keskustelun vapaa-alue.
Jos täällä peräänkuuluttaa sensuuria, se pitäisi tehdä suurimalle osalle näitä hölmöjä aloituksia!
On ihan yhtä naurettavaa, että sananvapauden nimissä täällä haukutaan ihmisiä ihonvärin, uskonnon, asuinpaikan, koon, ammatin, nimien ja kaiken muunkin takia!
Jokainen tajuaa, että suurin osa tällä palstalla on kävijöistä on kiihkoilijoita.
jäänyt kiinni tosta nikittömänä kirjoittelusta..Mut kukas kissan hännän nostais, jos ei kissa itse.