vttaako muita miehiä kun VAIMO /nainen (vaki) on kuin kuollut puu
kun pitäs jotain SEKSIÄ tapahtua. esim ei anna nuolla juurikaan enää. (tästähän saa käsityksen että pärstä ja olemus ei kiinnosta/kiihota) meillä nyt saa hoidella kauniimpaa puoliskoa vain noin kerran 3 viikossa loppuun, lämmittelyksi enintään 1 kerran viikossa. suhteen vanhetessa ihan vasta kuluvana vuonna (nyt 10v oltu) tätä alkoi tapahtumaan. alussa intoa oli nautiskeluun muutenkin mutta nyt vain täytetään "velvollisuus". puitteet on kohdallaan mutta korvien välistä takkuaa ainakin meillä.tai tuo roolin vaihto on sairaan vaikeaa. sitten ei sais olla eripuraa mistään ettei ilta menis pilalle: irvailuja saan myös kuulla yliviriiliydestäni addikoitumiseen ja juttujen lopettamiseen/hoitoon menemiseen asti.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Liian tutulta. Mä saisin ite jo todella paljon irti siitäkin että saisin vaikka käsin hyväillä, nainen saisi vaan maata silmät kiinni ja nauttia ilman että tarvii mitään muuta tehdä, mutta kun ei niin ei. Saa kuitenkin aina orgasmin kun harrastetaan seksiä, ja hänen nautintonsa on minulle todella tärkeää. Haluaisin joskus taas tuntea sen fiiliksen kun hän käy kiinni minuun, repii housuni alas ja ilmeestä voi lukea "mä haluun et sä panet mua ihan helvetin kovaa tässä ja nyt". Pääseeköhän tuohon koskaan takaisin?
Ei pääse.
Muuta kuin naista vaihtamalla.
Kuulostaa tutulta. Liian tutulta. Mä saisin ite jo todella paljon irti siitäkin että saisin vaikka käsin hyväillä, nainen saisi vaan maata silmät kiinni ja nauttia ilman että tarvii mitään muuta tehdä, mutta kun ei niin ei. Saa kuitenkin aina orgasmin kun harrastetaan seksiä, ja hänen nautintonsa on minulle todella tärkeää. Haluaisin joskus taas tuntea sen fiiliksen kun hän käy kiinni minuun, repii housuni alas ja ilmeestä voi lukea "mä haluun et sä panet mua ihan helvetin kovaa tässä ja nyt". Pääseeköhän tuohon koskaan takaisin?