Pitäisikö vain luovuttaa?..
Meillä on miesystäväni kanssa ollut erikoinen suhde aina.. olen häntä huomattavasti nuorempi ja lähes pa. Mies taas on hyväpalkkaisessa virassa ja hyvin toimeentuleva. Mies kyllä maksaa aina kaikki menomme ja kulumme, mutta senkin hirveän vaikeasti ja pihistellen.
TÄNÄÄN halusin yllättää hänet vapaa päivän kunniaksi ihanalla brunssilla ( ihania hedelmiä, suklaafondue, espressoa ja sushirullia loheineen). Hän vain perseili ja puhui koiransa ripulista ja mä en enää kestä.. itken.
-surullinen
Kommentit (11)
Tuo taitaa olla täysin totta. Olen aivan eron partaalla!
Ostin miehelle lahjaksi kultaisen riipuksen, mutta hän vaatii että ostan myös ketjunkin.
-ap
Hän ei ole ikinä ostanut minulle mitään!
Ei edes halvinta korua.
-ap
Mä en tajua tota miesten halua puhua ripulista! Oikeasti JOKAINEN jonka kanssa olen ollut treffeillä tai tapaillut tai seurustellut, on halunnut avautua omista tai lemmikin vatsavaivoista. Jotkut jopa ekoilla treffeillä. Onko tää joku paskatesti?!
Muuten paska trollaus mutta tuo koiran ripuli oli vaan niin osuva.
Mies ei arvostanut brunssiani yhtään..
Meidän piti tänään myöhemmin tehdä lisää sushia, mutta ei halua ostaa lohta kun niin arvokasta. Mä en vittu jaksa.
Mies on muutenkin ollut sängyssä haluton ja nykyään itse akti kestää 1min.
Fiksu mies kun ei tuosta vaan elätä pummia ilmaiseksi. Mene töihin.
Käyn töissä kyllä.
Mies saa 5x enemmän palkkaa kuin minä ja olettaa, että maksaisin jopa hänenkin ruokia.
Hän myös vitsailee, että kihlajais päivänä söisimme pakastettua vanhaa ruokaa.
Luovuta ja äkkiä. Suhteessa kuuluu kunnioittaa toista. Älä usko hänen selityksiään: "Kunnioitan sinua kyllä, mutta tämä "brunssi"..." (=ei kunnioita sinua)
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole ikinä ostanut minulle mitään!
Ei edes halvinta korua.-ap
ootko pyytänyt edes?
Hyvät tulot ja sosiaalinen tahdikkuus eivät aina kulje käsi kädessä. Harvemmin, itse asiassa.