Nainen kiinnostaako lihaksikas ja hyväkroppainen?
Tykkäätkö kun mies on lihaksikkaampi ja isokokoisempi kuin itse olet?
Kommentit (36)
Ei naisia kiinnosta lihakset
T. lihaksikas mies
Kaikki naiset tykkäävät, mutta harva tykkää liian bodatusta.
Timmi kroppa ei kiinnosta, saisi olla lihaksia vähän ja muutenkin massaa ja n. 15 cm mua pitempi.
Minua kiinnostavat älykkäät ja hauskat miehet, mitä niillä lihaksilla tekee jos miehen kanssa ei voi puhua? Kaikkein paras on iso ja lämmin mies, joka saa minut nauramaan. Saa olla lihavakin, kunhan on lämmin, koska olen itse aina viluinen.
Lihakset ovat vain bonusta, luonne on se jonka kanssa joko on hyvä tai huono olla. Eli jos sinulla veemäinen luonne, niin varmasti sinun pitää yrittää naisille täällä av:lla huudella, mutta jos luonteesi on upea, on sinulla varmasti seuraa ja ystäviä.
Kiinnostaa ja tälläisen löysin 25v sitten,lisäksi ihana luonnekkin
Totta kai tykkään. Mutta se ei ole parinvalinnassa se merkityksellisin seikka. Se 170cm pienellä kaljamahalla varustettu mies voi olla huomattavasti haluttavampi - luonteensa, ajatustensa ja käytöksensä perusteella.
Mieluummin hieman pehmeyttä kuin kisakireä bodari. :) Toki minusta on mukavaa että mies on minua isompi, tulee naisellinen olo.
Jos googlettaa "male dream body", tulee tuloksiin makuuni aivan liian lihaksikkaita miehiä. Eniten tykkään laihemmanpuoleisesta perusvartalosta. http://www.8asians.com/wp-content/uploads/2012/02/s-300x301.jpg
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset tykkäävät, mutta harva tykkää liian bodatusta.
Älä puhu kaikkien naisten puolesta. Mulla on toisenlainen miesmaku.
No ei. Enemmän kiinnostaa mietiskelevät, kreatiiviset symppikset.
Kyllä se mitä on korvien välissä ratkaisee kumminkin sen kiihottavuuden, ei lihakset.
HEL-NYC kirjoitti:
Totta kai tykkään. Mutta se ei ole parinvalinnassa se merkityksellisin seikka. Se 170cm pienellä kaljamahalla varustettu mies voi olla huomattavasti haluttavampi - luonteensa, ajatustensa ja käytöksensä perusteella.
Niin, ei sillä kropalla ainakaan sinulle tainnut niin väliä olla kunhan miehellä oli isot kädet...
Tykkään, etenkin omasta lihaskimpusta <3
Lihaksilla pullistelijat on aina homoja ja vähä-älyisiä.
Haluan miehen, en pikkupoikaa jolta on jäänyt murrosikä väliin.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Niin, ei sillä kropalla ainakaan sinulle tainnut niin väliä olla kunhan miehellä oli isot kädet...
Mitä? Kyllä, miehelläni on isot kädet - varmaan koska on iso mies muutenkin...? Jotenkin arvostan kuitenkin tuota 8-packia enemmän kuin isoja käsiä.
Tässä on aika täydellinen miehen vartalo, jos pelkästä vartalosta puhutaan, eikä esim. luonteesta:
https://pbs.twimg.com/profile_images/3041169727/97e48bd2ef943330164d5cf…
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mitä? Kyllä, miehelläni on isot kädet - varmaan koska on iso mies muutenkin...? Jotenkin arvostan kuitenkin tuota 8-packia enemmän kuin isoja käsiä.
No tiedät varmaan mitä sanotaan miehistä joilla on isot kädet. Minkä kanssa se korreloikaan? Mistä miehesi tunnettiinkaan palstalla?
En