Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huonot ihmissuhteet

Vierailija
06.12.2016 |

Aiheuttaa ongelmia ja stressiä, niin pitääkö ottaa etäisyyttä ja pikkuhiljaa jättää koko ystävyys?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin.

Vierailija
2/4 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin tekemään niin kun ystävyys alkoi enemmän ahdistaa kuin tuottaa iloa. Olen siitä kantanut syyllisyyttä mutta jos en olisi jättänyt tätä ystävyyttä niin olisin vielä enemmän hajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voisi samantien katkaista kaikki ihmissuhteet? Jokainen ystävä, aviomies, sukulainen on joskus sanonut poikkipuolisen sanan tai käyttäytynyt ärsyttävästi, kuten esim. Siirrellyt sovittua tapaamista viime hetkillä, kertonut valkoisen valheen, ollut eri mieltä mulle tärkeissä asioissa jne.

Vierailija
4/4 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voisi samantien katkaista kaikki ihmissuhteet? Jokainen ystävä, aviomies, sukulainen on joskus sanonut poikkipuolisen sanan tai käyttäytynyt ärsyttävästi, kuten esim. Siirrellyt sovittua tapaamista viime hetkillä, kertonut valkoisen valheen, ollut eri mieltä mulle tärkeissä asioissa jne.

Mulla oli kyse tämän "ystävän" puolelta tulevasta manipuloinnista, kontrolloinnista, oli henkistä ja jopa fyysistä väkivaltaa. Jos oma puoliso tai sukulainen käyttäytyisi samoin, olisi se suhteen loppu. Mitään huonoa käytöstä ei tarvitse sietää.

t. nro 2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän