Viikon kirppismyynti 187 e ja varastettu
tavaraa 40 euron arvosta. Kuka kumma varastaa kirpputorilta vieläpä niin, että repii ne hälyt irti.
Kommentit (9)
No miksi varastat sieltä muutaman euron rättejä? Miksi et varasta kaupasta samaa tavaraa?
Mä sain myytyä 20e edestä, varastettiin/katosi 50e edestä. :/ Mulla oli vielä todella halvalla kaikki, 0,5-2e.
Sama suru. Haen tavarani pois ja myyn netissä.
Vierailija kirjoitti:
Sama suru. Haen tavarani pois ja myyn netissä.
Joo. Sitten odotat, että ostaja 1) ottaa yhteyttä 2) haluaa tuotteen oikeasti varauksen jälkeen 3) muistutat maksusta 4) muistutat maksusta 5) toteat, että ostaja ei haluakaan tavaraa 6) laitat uudestaan myyntiin, mutta kukaan ei ole enää kiinnostunut 7) ilmoitat, että saa noutaa ilmaiseksi.
Lopputulos ihan sama.
Just juttelin yhden kirppismyyjän kanssa. Oli laittamassa pöytäänsä, itse olin ostoksilla. Hän kertoi, ettei uskalla laittaa myyntiin mitään arvokasta juuri tuon varastelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Just juttelin yhden kirppismyyjän kanssa. Oli laittamassa pöytäänsä, itse olin ostoksilla. Hän kertoi, ettei uskalla laittaa myyntiin mitään arvokasta juuri tuon varastelun takia.
Ainakin Lahdessa varastetaan aika lailla huolettomasti niitä 2-3 euron arvoisia juttuja. Siellä on muutama "vahtimestari", mutta ei ne kiertele ja katsele.
Mulla varastettiin kans ja kysyin voisivatko kelailla valvontakameroita, mutta ei kuulemma kun siinä menisi liian paljon aikaa ja kun on niin paljon muitakin myyjiä saman ongelman kanssa. :( Pitäisi tietää suht tarkka aika kun on varastettu.. ja mistäs sen tietää. Joskus tavarat voi olla hukassa muissa hyllyissä viikkokaupalla
Myy paikallisella Facebook-kirppisellä. Kukaan ei varasta mitään, hyvin menee tavarat kaupaksi, eikä tinkaajiakaan tarvitse hyväksyä.
minä