Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sille "rumilukselle", jonka keskustelu äsken poistettiin

Vierailija
05.12.2016 |

Olin äsken vastaamassa sun aloitukseen mutta se ehdittiin poistaa. Väitit, että naiset katsoo miehissä vain ulkonäköä ja että rumat miehet ei voi saada seksiä tai seurustella. Todellisuudessa aika harva ihminen on kuitenkaan oikeasti ruma, vaan kyse on itsevarmuuden ja tyylin puutteesta.

Olen kaunis nainen ja ollut aivan hulluna aivan tavallisen näköisen miehiin, sillä heidän itsevarmuutensa on paikannut sitä ulkonäköä. Jos olet itsevarma, karismaattinen ja vielä mahdollisesti vielä älykäs siihen päälle (kaikkiin näihin voi itse vaikuttaa ja itseään VOI kehittää, opiskella ja mitä tahansa taitoja harjoitella) naiset näkevät sinut automaattisesti viehättävänä tai ainakin viehättävämpänä.

Et edes uskoisi minkälaiselle mallipojulle annoin juuri viimeksi pakit koska hän oli niin tylsä ja munaton vätys. Se komeus kun ei ole kaikki kaikessa, karisman vaikutusta aliarvioidaan mutta se on oikeasti paljon suuremmassa roolissa kuin joku tietynlainen kasvojen luusto, hiukset, lihakset tai muut yksittäiset seikat (toki näissäkin kannattaa silti tehdä parhaansa ja vaikuttaa siihen mihin voit vaikuttaa, eli pidä huoli itsestäsi ja anna sen huokua ulospäin). Tosi elämässä ihmiset eivät pariudu sen perusteella kuka on kuvankaunis, vaan sen perusteella kuka tulee rohkeasti juttelemaan ja vaikuttaa kiinnostavalta, kuka tuoksuu hyvältä, kenestä tulee hyvät vibat. Jos viimeisimmällä panollani ei olisi ollut niin hauskat ja jutut ja pilkettä silmäkulmassa en olisi erottanut häntä tapetista enkä olisi kiinnostunut jos olisin törmännyt pelkkään kuvaan esim tinderissä. Sori mutta tää on totuus. Ja toki aina on olemassa myös pinnallisia ihmisiä jotka valitsevat kumppaninsa tyyliin kenkien perusteella mutta yleensä näidenkin naisten päät saa sekoitettua kun puhuu, katsoo ja käyttäytyy oikealla tavalla. Jos et osaa yhtään katso vaikka mallia ensin niiltä joita pidät karismaattisina ja omaksu samoja tapoja omaan elämääsi, fake it till you make it. Lakkaa pyytelemästä itseäsi ja olemassaoloasi anteeksi, se ei tehoa keneenkään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän