Olen kolmekymppinen, ja parikymppiset miehet näyttää mielestäni tosi kuumilta ja nuorilta
MITÄ on tapahtunut? Ei ne ennen olleet mielestäni sellaisia.
Kommentit (30)
Olet vain irstas täti ei siinä sen kummempaa ole.
Eiköhän se ole sairasta ja pervoa näinkin päin, kutenolemme saaneet lukea vastaavista jutuista, joissa mies on vanhempi.
Mä olen nelikymppinen ja musta ne [20v miehet] näyttää ihan vauvoilta.
Samanikäinen on kummipoikana ja olen vaihtanut hänelle vaippaa kun hän oli vauva.
Ei tulis mieleenkään :-).
Miehet pitävät nuorista naisista, mutta naiset eivät pidä yhtä paljon nuorista miehistä, vaan oman ikäisistä tai vanhemmista. Mm. psykologi Michael R. Cunningham on tehnyt tutkimusta asiasta.
Mä olen tuota mieltä edelleen.
T. 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoremmat miehet osaavat siistimmän pukeutumisen yms paljon paremmin kuin sukupolvi joka nyt lähestyy neljääkymppiä.
Eivät he varsinaisesti osaa sitä paremmin, me vanhemmat emme vaan uskalla pukeutua yhtä siististi. Meidät kasvatettiin häpeään ja vaatimattomuuteen ja aikuisiällä on hankala lähteä muuttamaan itseään, varsinkin kun kaveripiirikin on ryysyistä. Ryhmäpaine on liian kova. Pitäisi melkein etsiä uudet kaverit sen jälkeen, kun vetää chinot ja loaferit jalkaan. Mieluummin pukeudun vähän huonosti ja olen näiden kavereiden kanssa, joiden kanssa olen jo 30 vuotta ollut. Juhliin saa onneksi pukeutua.
Tämä oli hyvä kommentti. Harva muistaa, kuinka suomalaisen naisen ei vielä 1990-luvullakaan helposti "annettu" pukeutua hienostelevan naisellisesti sillä vaatimattomuus ja työteliäisyys, miesten rinnalla työssä pärjääminen, olivat niin isoja sosiaalisia hyveitä. Lisäksi hienostelevaa ja iloista naista epäiltiin helposti huoramaiseksi, epäaidoksi ja tyhmäksi. Tämä näkyy vieläkin siinä, kuinka paljon keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset korostavat omaa pärjäämistä ja omaa aktiivisuutta sekä pukeutumisessaan ja laittautumisessaan vaatimattomuutta ja helppoutta. Uusi sukupolvi on vähän irrottautunut tästä äärimmäisyydestä.
N28 kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Olen alkanut kiinnostumaan itseäni vanhemmista, 35-45 vuotiaista. Tosin meillä asui naapurissa sellainen tosiäijä, se oli varmaan jo yli viidenkymmenen. Mutta ei minun silmään mitenkään vanha. Hyvässä kunnossa, itsevarma, jotain tosi äijäharrastuksia sillä ilmeisesti oli.. kävi metsällä yms.
Julkkiksissa nyt etenkin sellaset hippasen päälle 40 vuotiaat on ihania! Mun unelmamies olisi se pukumiehet-sarjan Harvey <3 Se on I-H-A-N-A. Menestynyt, kokenut, hyvännäköinen, söpö, itsevarma. Tollasia kun olis oikeassakin elämässä... toki se on vain roolihahmo, mutta on se muutenkin kuuma.
Oman ikäiset miehet käy hesellä, pelaa pleikkaa, todella harvalla on enää kunnianhimoa esim työnsä suhteen - oli se työ sitten mitä tahansa. Näpytellään älyluuria ja juodaan energiajuomia, vaikka ei edes töitä tehtäis tai salilla käytäis...
Eli jos oikein ymmärsin, miehillä kunnianhimo häviää ja löysistyvät jo reilusti alle 30 vuotiaina mutta sitten yli 35 vuotiaina ovat reippaita, menestyneitä ja seksikkäitä. Seems perfectly logical to me.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Olen alkanut kiinnostumaan itseäni vanhemmista, 35-45 vuotiaista. Tosin meillä asui naapurissa sellainen tosiäijä, se oli varmaan jo yli viidenkymmenen. Mutta ei minun silmään mitenkään vanha. Hyvässä kunnossa, itsevarma, jotain tosi äijäharrastuksia sillä ilmeisesti oli.. kävi metsällä yms.
Julkkiksissa nyt etenkin sellaset hippasen päälle 40 vuotiaat on ihania! Mun unelmamies olisi se pukumiehet-sarjan Harvey <3 Se on I-H-A-N-A. Menestynyt, kokenut, hyvännäköinen, söpö, itsevarma. Tollasia kun olis oikeassakin elämässä... toki se on vain roolihahmo, mutta on se muutenkin kuuma.
Oman ikäiset miehet käy hesellä, pelaa pleikkaa, todella harvalla on enää kunnianhimoa esim työnsä suhteen - oli se työ sitten mitä tahansa. Näpytellään älyluuria ja juodaan energiajuomia, vaikka ei edes töitä tehtäis tai salilla käytäis...
Eli jos oikein ymmärsin, miehillä kunnianhimo häviää ja löysistyvät jo reilusti alle 30 vuotiaina mutta sitten yli 35 vuotiaina ovat reippaita, menestyneitä ja seksikkäitä. Seems perfectly logical to me.
Oh dear... et taida itse olla penaalin terävin kynä. Puhuin tietenkin sukupolvista. Nykyiset alle 30-vuotiaat miehet on monet ihan vauvoja. Ei se vaan herätä naisessa seksuaalisia haluja. Tai no näemmä toisissa herättää ketjun perusteella...
Toki iällä ei ole merkitystä loppupeleissä, onhan niitä yksilöllisiä eroja.
Nuorena join alkoholia harvoin. Pari kertaa vuodessa.
Mun tuntema 23v.mies on fiksu ja ikäistään kypsempi. Ei kaikki nuoret ole hulttioita.
T. 40+
Niin, ääripää on kuuminta hottia. Eli hyvin pieni osa. Kyllähän sen tason kertoo jo nykymuotoinen intti, alokkaat on vuosi vuodelta vaan surkeemmassa kunnossa ja monesta ei edes ole koko inttiin, vaikka se ei ole läheskään yhtä kova paikka mitä muinoin on ollut.