Juntit koolla Senaatintorilla
Lähdin töistä ja ihmettelin miksi tori pullollaan, kotona tajusin että tämä laululintunen on tulossa esiintymään ja tuulipukukansa tohkeissaan. Kyllä niitä Briteissä mahtaa huvittaa kun täällä on tehty tuostakin niin iso juttu :D
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää suomalaisten puolesta. Joku ohuthuuli on maailman valtias.
Perusta oma haukkumisketjusi jos haluat, tämän tarkoitus ei ollut dissata Saaraa.
Ap
Se vaan, ettei Saarassa ole mitään dissaamista. :D
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tää Saaran jumalointi! Ensin on pakko päästä kisaan, sitten tutkitaan onko hän edes oikeutettu amatöörikisaan. Omilla Face sivuillaan itse pyysi ja jakoi linkin mistä suomalaiset pystyy häntä äänestämään, vaikka se on kisassa sääntöjen vastaista. Hehkuttaa kisassa kokoajan suomalaisuuttaan kuitenkin haastatteluissaan melkein mollaa Suomea. On siinä tyttö joka on suuret kansanjuhlansa ja hysterian ansainnut😂
Mitä tykkäät tolleen Virenistä, Nykäsestä, Ahtisaaresta jne. ? Onko sulla ongelmia itsetuntosi suhteen? ei pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ollut missään vaiheessa mitään Saara Aaltoa vastaan, toivon että menestyy mutta huvittaa kun juhlitaan jo nyt kuin voittajaa. Upea suoritushan tuo finaaliin pääseminenkin on, en sitä kiellä, mutta jotenkin överiä oli tuo meininki.
Ap
No älä, samaa mieltä. Ihme, ettei presidentti jo mennyt onnittelemaan senaatintorille. Naurettavaa hypeä.
Minun mielestäni Saulin tulisi nyt luovuttaa presidenttiys Saaralle.
Se olkoon vähintä mitä hän voisi tässä tilanteessa tehdä itsenäismielisen kansakuntamme henkisen ja fyysillisen hyvinvoinnin edistämiseksi.
Meneeks se huomenna linnan juhliin? Kai se ny on kutsuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ollut missään vaiheessa mitään Saara Aaltoa vastaan, toivon että menestyy mutta huvittaa kun juhlitaan jo nyt kuin voittajaa. Upea suoritushan tuo finaaliin pääseminenkin on, en sitä kiellä, mutta jotenkin överiä oli tuo meininki.
Ap
No älä, samaa mieltä. Ihme, ettei presidentti jo mennyt onnittelemaan senaatintorille. Naurettavaa hypeä.
Minun mielestäni Saulin tulisi nyt luovuttaa presidenttiys Saaralle.
Se olkoon vähintä mitä hän voisi tässä tilanteessa tehdä itsenäismielisen kansakuntamme henkisen ja fyysillisen hyvinvoinnin edistämiseksi.
Harmi kun uusi YK:n pääsihteeri ehdittiin jo valita. Se posti olisi ehdottomasti kuulunut Saaralle! Voisikohan sen vielä vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tää Saaran jumalointi! Ensin on pakko päästä kisaan, sitten tutkitaan onko hän edes oikeutettu amatöörikisaan. Omilla Face sivuillaan itse pyysi ja jakoi linkin mistä suomalaiset pystyy häntä äänestämään, vaikka se on kisassa sääntöjen vastaista. Hehkuttaa kisassa kokoajan suomalaisuuttaan kuitenkin haastatteluissaan melkein mollaa Suomea. On siinä tyttö joka on suuret kansanjuhlansa ja hysterian ansainnut😂
Mitä tykkäät tolleen Virenistä, Nykäsestä, Ahtisaaresta jne. ? Onko sulla ongelmia itsetuntosi suhteen? ei pahalla.
Kiitos kysymästä! Vireniä ja Nykästä arvostan suuresti kumpaakin, ikää kun on reilut viiskymppiä niin muistan heidän upeat uransa hyvinkin. Ahtisaareen en ota kantaa. Niin ja ei, itsetunto ongelmia ei ole siksi uskallan olla juuri sitämieltä kuin oikeasti olen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olis kutsuttu? Eihän se oo mitään hyvää suomikuvaa maailmalle vienyt kun selittänyt haastattelusta toiseen kuinka suomalaiset ei tajua häntä, eikä diggaa ja hakee suomesta vaan kaipaamansa koirat mukaan ja muuttaa lontooseen. Yhtälailla Antti Holmakin ois pitänyt kutsua noilla meriiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Laulaa osaa, mutta suureen tähteyteen vaaditaan aitoa karismaa, sitä tolla naisella ei ole.
Jospa Sharon Osbourne antaa hippusen omastaan? Sillä päästään jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ois kandenu mennä. Olis tullu hyvää julkisuutta ku Valtterin joposta. Ehkä jopa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi. Show odottaa.
Kun jääkiekkoilijat voittaa tavataan toreilla. Miksi ei voida juhlia kun suomalainen artisti menestyy vain pitää dissata ollakseen uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Oli hienoa, että lentokentällä oli suuri väkimäärä vastassa Saaraa. Ei tekisi kenellekään huonoa iloita toisen taidon ja saavutusten puolesta, kannustaen. Sitä tämä maa tarvitsee ja itsekukin.
Mun mielestä toi Michael Monroen vankkumaton tuki ja usko on jotain uskomattoman hienoa - suomalaiselta. Voice of tuomari taitaa tehdä edellen työtänsä, vaikka palkanmaksukin lienee loppunut. Jokainen suomalainen tarvitsisi oman Michaelinsa. Ihan ku suojelusenkeli.
Vierailija kirjoitti:
Kun jääkiekkoilijat voittaa tavataan toreilla. Miksi ei voida juhlia kun suomalainen artisti menestyy vain pitää dissata ollakseen uskottava.
Eihän kukaan silloin lähdekään torille juhlimaan, kun maajoukkue on selvittänyt tiensä vähintään pronssiotteluun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä! Vireniä ja Nykästä arvostan suuresti kumpaakin, ikää kun on reilut viiskymppiä niin muistan heidän upeat uransa hyvinkin. Ahtisaareen en ota kantaa. Niin ja ei, itsetunto ongelmia ei ole siksi uskallan olla juuri sitämieltä kuin oikeasti olen.
Viestistäsi paistaa vaan jotenkin Saaran mukamas jumalointi. Samassa asemassa olivat kyseiset herrat Suomessa, ennen menestystä. Kannustaisin niitä harvoja, joilla kykyjä on.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Vilustaa ny ittensä kun vähäpukeisena ulkona ja saa flunssan tai influenssan, pahimmoillaan jotain sukua sikavirukselle olevan, kun sellaisia kuulemma joka vuosi vieläkin liikkeellä ja muistetaan mainita ja rokotusta ottamattomat syyllistää.
Finaalissa sitten esiintyminen pelkkää röhkimistä.
Siihenhän on sitten paikallaan vetäistä joku Sian biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hän matkustaa Lontooseen seuraamaan finaalia. Varma tieto.
Ap on juntti. Ei voi muuta sanoa tästä aloituksesta. Että ihan vaivautuukin..
Antaa heidän juhlia, joita asia kiinnostaa. Henkilökohtaisesti en pidä yhtään kyseisestä henkilöstä, mutta onneksi tuo homma on kohta ohi, eikä tarvitse jatkuvasti katsoa hänen ärsyttävää naamaansa. Onneksi olen pitänyt telkkarin kiinni, niin ei ole vahingossakaan tarvinut kuulla hänen ärsyttävää ääntään.
Mielestäni kyseinen henkilö on ärsyttävin suomalainen ihminen, jonka tiedän. Ei haitallisin, mutta ärsyttävin. Kaameaa katsottavaa, kun aikuinen ihminen elää vieläkin prinsessakuvitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hienoa, että lentokentällä oli suuri väkimäärä vastassa Saaraa. Ei tekisi kenellekään huonoa iloita toisen taidon ja saavutusten puolesta, kannustaen. Sitä tämä maa tarvitsee ja itsekukin.
Mun mielestä toi Michael Monroen vankkumaton tuki ja usko on jotain uskomattoman hienoa - suomalaiselta. Voice of tuomari taitaa tehdä edellen työtänsä, vaikka palkanmaksukin lienee loppunut. Jokainen suomalainen tarvitsisi oman Michaelinsa. Ihan ku suojelusenkeli.
Monroekin on huippu. Muistan 80-luvulla, kun jouduin ns. kavereille kertomatta kuunneelleni Hanoi Rocskin musiikkia ja ihmettelin, että miten bändi voi olla niin julmetun hyvä suomalaiseksi. Sanon, että vasta 2000 -luvun jälkeen Suomessa vasta herättiin Hanoi Rocksin arvostukseen, vaikka musa itsestään ja esiintyminen oli huippua maailman markkinoilla. Hanoi Rocks oli jo siis mennyt, kun täällä kurttilassa herättiin. Voipi miettiä, mikä kansa. Jos olisi ollut kansan tuki, niin vaikuttaisi myös bändiin, artistiin. Mitä opitaan. No tukemaan positiivisesti.