mistä kaikesta olet reklamoinut, ja mitä olet saanut.
Kommentit (20)
Lapseni meinasi tukehtua uudesta Chicco-purulelusta irronneeseen osaan. Korvasivat samanlaisen lelun ostohinnasta 75 %, kaiken lisäksi vastauksen ja rahojen saaminen kesti puoli vuotta.
Chiccoa maahantuovalle Amolle reklamointia en siis suosittele teille ammattireklamoijille, ei lyö leiville :D
Reklamoin neste asemasta. Huonosta palvelusta ja kalliista hinnoist. Sain sähköpostiini viestin jossa ei edes pahoiteltu kyseistä tapahtumaa vaan kerrottiin että yrittäjät saavat itse päättää hinnat (muropaketti maksoi 5,50 nyt esimerkkinä mainittakoon) ja huonosta palvelusta ei edes mainittu.
Jäi aika paska maku,en olisi kaivannut mitään lahjakortteja vaan PARANNUSTA heidän palveluihin ja edes anteeksipyynnön.
Huomaa että s-ryhmässä ja plussa kaupoissa reklamaatioihin suhtaudutaan pikkasen eri tavalla,ei mikään ihme jos s-ryhmä vaan kasvattaa suosiotaan...
Sain uudet saappaat paluupostissa, mielestäni reilu kauppa.
kampanjassa, joissa voi mm. reklamoida tuotteesta tai kylkiäisestä.
Asialliset reklaamaatiot on usein korvauksen alaisia, räyhääminen ja kuluttajasuojaviranomaisellla uhkailu ei yleensä johda mihinkään ;-)
Ystävällinen, mutta jämäkkä ja asiallinen reklamaatio johtaa yleensä asialliseen palautteeseen. Lapset ovat pettyneitä tuotteeseen ei yleensä johda mihinkään.
Näin vinkkinä.
Reklamoin neste asemasta. Huonosta palvelusta ja kalliista hinnoist. Sain sähköpostiini viestin jossa ei edes pahoiteltu kyseistä tapahtumaa vaan kerrottiin että yrittäjät saavat itse päättää hinnat (muropaketti maksoi 5,50 nyt esimerkkinä mainittakoon) ja huonosta palvelusta ei edes mainittu.
Jäi aika paska maku,en olisi kaivannut mitään lahjakortteja vaan PARANNUSTA heidän palveluihin ja edes anteeksipyynnön.
Huomaa että s-ryhmässä ja plussa kaupoissa reklamaatioihin suhtaudutaan pikkasen eri tavalla,ei mikään ihme jos s-ryhmä vaan kasvattaa suosiotaan...
Ja sain sähköpostiini viestin "kiitos palautteesta, teille vastataan pian henkilökohtaisesti" mutta eipä vastausta kuulunut ikinä. No, enpä minäkään ole asioinut enää ko. huoltsikalla vaikka on muutaman askeleen päästä kotoani. Pitäkööt tunkkinsa!
Harrastin sitä opiskeluaikana. Jos ei ollut varaa ostaa jotain tuotetta, reklamoin samasta tuotteesta tehtaalle kertoen jonkun oudon mutta periaatteessa uskottavan tarinan siitä, miten tuote on vaikuttanut minuun negatiivisella tavalla. Ja sit kun ootteli hetken, niin posti toi lohdutukseksi esim. suklaata... :-D
Kymmeniä "reklamaatioita" tein.
Paras rekkula oli, kun valitin kakkoslaadun reiman haalareista tehtaalle, ettei pidä vettä. Ne lähetti uudet ja isommat tilalle.
Neste on iso firma. Ne onkin varmaan hirveen kiinnostuneita jonkun paikallisen kylähullun yhdestä asiakkaasta, kun palveltavana on miljoonia. Vähän perspektiiviä!
Eikö ole parempi, että ne on kiinnostuneita isoista linjoista, eikä yhdestä asiakkaasta, kun hämäriä asiakaspalautteita tulee monia. Jos 200 000 on samaa mieltä, sitten ne tekee muutoksia asioihin.
että valitin kerran KotiPizzan palvelusta kun ensin odotin pizzaa vaikka kuinka kauan, ja sitten siinä oli väärät täytteet ja kun pyysin asiakaspalautelappua (jota varten heillä on laatikko seinällä) niitä ei ollut, vaan minulle tarjottiin ruutupaperia vihkosta.
Valitin jonnekin "pääkallopaikalle" ja sieltä vastattiin, että asia menee aluepäällikölle tms ja ko. liikkeen yrittäjälle ja he antavat vastauksen. Yli vuosi tässä onkin sitä jo odoteltu.
Enpä pahemmin ole enää kyseisessä putiikissa käynyt, muutamia kertoja kuitenkin kuponkitarjouksen käyttänyt.
pakko se on kun halvalla saa...
Neste on iso firma. Ne onkin varmaan hirveen kiinnostuneita jonkun paikallisen kylähullun yhdestä asiakkaasta, kun palveltavana on miljoonia. Vähän perspektiiviä!
Eikö ole parempi, että ne on kiinnostuneita isoista linjoista, eikä yhdestä asiakkaasta, kun hämäriä asiakaspalautteita tulee monia. Jos 200 000 on samaa mieltä, sitten ne tekee muutoksia asioihin.
huoltamolta joitakin kuukausia valitukseni jälkeen. En nyt tietenkään oleta että MINUN valitukseni oli syynä lähtöön, mutta kauppiaan käytös kyllä enteili vahvasti lähtöä. Ja tokkopa olin ensimmäinen valittajakaan, sen verran outoa puuhaa hänellä oli.
toppahaalarista keväällä ja saan ahat vk vaatteisiin joista valitan syksyllä jne. se on kätevää.
Atrialle rumista lihapullista--> paljon tuotteita tilalle
Valiolle liian vaikeest avattavasta maitopurkista--> lahjakortti ym sälää..
Kananmunista ku niissä oli höyheniä--> sain puukauhan : DD
Neste on iso firma. Ne onkin varmaan hirveen kiinnostuneita jonkun paikallisen kylähullun yhdestä asiakkaasta, kun palveltavana on miljoonia. Vähän perspektiiviä! Eikö ole parempi, että ne on kiinnostuneita isoista linjoista, eikä yhdestä asiakkaasta, kun hämäriä asiakaspalautteita tulee monia. Jos 200 000 on samaa mieltä, sitten ne tekee muutoksia asioihin.
huoltamolta joitakin kuukausia valitukseni jälkeen. En nyt tietenkään oleta että MINUN valitukseni oli syynä lähtöön, mutta kauppiaan käytös kyllä enteili vahvasti lähtöä. Ja tokkopa olin ensimmäinen valittajakaan, sen verran outoa puuhaa hänellä oli.
uutuuspurkkamakua ja pienen tarjouskupongin ärrälle; muovikelmusta (ei katkennut millään) tuli äidilleni iso laatikollinen saman firman tuotteita sekä tosi kiitollinen kirje; rusina-pähkinäsuklaasta (oli pieniä toukkia seassa..)tuli kai uusi suklaalevy tutulleni. Eräs kauppias (olin kesätöissä hänellä) naureskeli joskus, että ihmiset tuovat hänelle vialliset kaljapullot ja saavat vain ehjän tuotteen tai rahat takaisin häneltä, ja hän sitten lähettää ne tehtaalle ja saa isot kiitokset ja lahjat siitä hyvästä :D
hajosivat lähes kaikki (kymmeniä) ihan normaalissa käytössä samaan aikaan kun Ikean lasit kestivät samanlaista käyttöä. (iittalan laseja jopa pidettiin vähän "paremmin"
- sain ehjiä laseja saman verran takaisin
ostin kaupasta saunaoluen vuosia vuosia sitten. Kun pullon avasi niin pullosta tullut haju oli niin luotaan työntävä että oksensin. Jäi kalja juomatta. Tein reklamaation ja sain takasin korin kaljaa. Juotin ne tutuille. Tuon päivän jälkeen en ole kaljaa juonut :D
Minä olen reklamoinut ainakin maidosta, sain huomattavalla summalla lahjakortin, vaipoista, sama juttu, valmisruuasta, rahat takaisin, hotelliyöstä, ilmainen lisäyö.
sain shampoon ja hoitoaineen. Sukkahousuista muutamankin kerran (repeävät päälla pukiessa) olen saanut uusia.
Huonosti nukutusta hotelliyöstä (metelöivä seurue ala- tai yläpuolella) sain 50e lahjakortin.
avaamattomassa juustopaketissa oli hometta, sain hyvityksen sekä kaupasta, että valmistajalta.
Joskus valitin Tuttelista ja sain kai 8 tetran lahjakortin ja pienen Tutteli -bandannan. AlfMixin tuotteista on ollut muutaman kerran sanomista, esim. Rölli suklaamunissa ollut rikkinäisiä leluja, sieltä tuli joku Rölli tatuointi ja avaimenperä ja pari pikkuista autot -suklaata. Ferrerolle valitin juuri ja sieltä tuli kiva hyvitys, sekalainen setti Ferreron tuotteita.
Laivalla olin kerran kahden pienen lapsen kanssa ja meni valvomiseksi kun hytti oli ravintolan alla ja musiikki kuului hyvin. Kävin aamuyöllä infossa ja saatiin aamiainen ilmaiseksi.
huonosta palvelusta, sain 20¿ lahjakortin.