Miksi minun viestiketjuni on poistettu?
Kommentit (31)
Luuletko sä olevasi joku palstajumalatar?
saanut vastauksia kuten kuka helvetti se on yms. Anteeksi alatyylinen kielenkäyttöni mutta toistan vain vastauksen minkä olen viestiini saanut. Jos olisin laittanut esim. Kari K. Laurlasta In Memoriam -viestin olisin luultavasti saanut samantyylisiä vastauksia.
Laitoin Slobodan Milosevicistä ilmoituksen siksi että ajattelin että hän on sen verran tunnettu henkilö että kaikki varmasti hänet tunnistavat.
Tarkkasilmäiset varmasti huomasivat että siinä ei ollut muistorunoa niin kuin ilmoituksissani on yleensä ollut.
" In Memoriam" tarkoittaa että ko. henkilöä jäädään kaipaamaan, on muistoissa (hyvässä mielessä jne.
Jos olisit kirjoittanut vain " Slobodan Milosevic on kuollut" olisi viestisi ollut TIEDOTTAVA ei muisteleva.
En tiedä kuka tuo ko. henkilö on mistä on puhe mutta en voi käsittää miksi te mollaatte aina Seijaa. Hankkikaa aivot! Te taidatte kaikki olla niitä valkosia rasisteja joista Seija on kirjottanut.
Seija sun ei kannata näköjään nimimerkillä kirjotella tänne. Kirjotat sä mitä tahansa niin saat paskaa niskaan. Tässäkään ketjussa et varmaan sais noin negatiivisia vastauksia jos nimimerkin kohalla lukisi " vierailija" .
On siis venäläinen ja soluttautunut tälle palstalle tunkemaan Amerikan/Nato-vastaista propagandaa, jotta Suomi ei liittyisi Natoon, koska ainoa uhka Suomelle on tällä hetkellä Putinin Venäjä.
Elektronisesta tiedustelusta ja mediavalvonnasta vastaava KGB:n perillinen FAPSI oli jo vuonna 1999 henkilöstömäärältään Venäjän suurin tiedusteluorganisaatio (virallisenkin tiedon mukaan n. 80' 000 virkailijaa), vaikka kuulemme paljon enemmän sisäiseen turvallisuuteen ja vastavakoiluun (mutta myös vakoiluun) keskittyvästä FSB:stä, ulkomaantiedustelu SVR:stä, suojelupalvelu FSO:sta ja sotilastiedustelu GRU:sta. Entisen Neuvostoliiton alueella yksityisten sähköposteja luetaan ja internetiä seurataan tiiviisti.
Seija on kertonut itsestään (muka?) niin paljon, että kai nyt joku naapurin mamma vähintäänkin tunnistaisi! Itse en ole koskaan moisesta lukenut, onko joku muu? Jos ei, niin taitaapa Seijalla olla aika tarkkaan mietitty provo-henkilöllisyys ja elämä näitä juttujaan varten :D
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6641914&t=6641914&appid=&…:
Seija on kertonut itsestään (muka?) niin paljon, että kai nyt joku naapurin mamma vähintäänkin tunnistaisi! Itse en ole koskaan moisesta lukenut, onko joku muu? Jos ei, niin taitaapa Seijalla olla aika tarkkaan mietitty provo-henkilöllisyys ja elämä näitä juttujaan varten :D
Paitsi ettei Seija itse ole kommentoinut tuohon ketjuun... Tai aloittaja on itse Seija...
Mutta tosiasiassa im memoriam tarkoittaa että kaivaten ts. lämmöllä muistellen tms. Ehkä et sitä hiffannut silloin kun kirjoitit.
Mutta en edelleenkään ymmärrä miksi en voi laittaa tuollaista ilmoitusta.
Vierailija: