Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noita te-toimiston työtarjouksia voi väistellä ilman että tulee karenssia?

Vierailija
05.12.2016 |

En aio noihin paikkoihin ottaa yhteyttä.. Etsin itse koko ajan muista kaupungeista töistä ja mulle on tulossa mahd. työhaastattelu erääseen paikkaan tässä kuussa.

Sakottaako ne siitä että ei suostu juuri heidän lähettämiin tarjouksiin vaan hakee itse muita parempia paikkoja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hakea ja sit jos haastatteluun pääsee ei saa sanoa, ettei ole kiinnostunut

Vierailija
2/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käsky hakea ja menee 100:lle muullekin. Tee huonohko hakemus ja laita siihen perhesuhteet yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kunnes saat jonkun paikan.

Sen nimi on työnhaku.

Vierailija
4/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et hae, tulee karenssia. Ihan sama miten typeriä ne "tarjoukset" ovat, pakko on hakea. Jos karenssi ei haittaa niin silloin voi jättää hakematta.

Vierailija
5/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki aivan turhaa edes soittaa noihin pariin paikkaan mistä ovat tarjoukset laittaneet :D ovat sijainniltaan paikassa johon en pääse mitenkään, en edes julkisilla. Se että mulla on autokortti ja siitä maininta heidän tiedoissa, ei tarkoita että mulla olis mahdollisuus ajaa autolla.. Ajan haaskausta niin mun kuin työnantajankin puolesta :D

Vierailija
6/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat paskan hakemuksen ja jos siitä huolimatta tärppää, niin riipaiset ennen haastattelua kunnon kännit.

Vierailija
7/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä huono hakemus. Näinä aikoina on niin paljon hakijoita jokaiseen paikkaan että tasapaksu hakemus lentää roskiin samantien. Jos jostain syystä pääsisitkin haastatteluun saakka, ole neutraali mutta anna itsestäsi tyhmä ja flegmaattinen vaikutus. Se siitä.

Vierailija
8/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat paskan hakemuksen ja jos siitä huolimatta tärppää, niin riipaiset ennen haastattelua kunnon kännit.

Ihmiset eivät edelleenkään oikein näytä ymmärtävän perusteja karensseille. Jos ilmestyt humalassa haastatteluun, se tulkitaan tietoiseksi työllistymisensä estämistoimeksi ja siitä napsahtaa karenssi jos työnantaja ilmoittaa TE-toimistoon. Jaat todella kyseenalaisen neuvon.

Vierailija
9/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono neuvo, jos riipaset ennen haastattelua kunnon kännit, niin takuuvarmasti haastattelija kertoo, miksi sinua ei palkattu, he raportoivat joka ainoan haastattelun tuloksen. Tuosta seuraa karenssi, koska aiheutit sen omalla toiminnallasi. Selvin päin pitää mennä, ja käyttäytyä hyvin.

Vierailija
10/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä elätän tuollaisia veteliä paskoja!

T:pienipalkkainen.

Vierailija
11/16 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko haet huonolla hakemuksella tai otat yhteyttä työkkäriin, ettei ole auto jne. Muuten tulee ilman muuta karenssi. Omille sivuille pitää ruksata, että haki ja että pääsikö. Myös tulee karenssi jos ei täytä rukseja.

Vierailija
12/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa taas kuin ihmetellä mulle tulleita työtarjouksia. Olen autoton ja ajokortiton, mutta työtarjoukset ovat sellaisia, ettei työtä edes pysty tekemään ilman sitä autoa ja ajokorttia. Kypsyttää ihan helvetisti heitellä hakemuksia näihin paikkoihin, joissa mun paperini menevät roskiin pikapikaa.

Löydän itse kyllä sopivampiakin paikkoja hakea, mutta eipä TE-toimisto niistä koskaan mulle mitään tarjouksia lähettele.

Vierailija
13/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa taas kuin ihmetellä mulle tulleita työtarjouksia. Olen autoton ja ajokortiton, mutta työtarjoukset ovat sellaisia, ettei työtä edes pysty tekemään ilman sitä autoa ja ajokorttia. Kypsyttää ihan helvetisti heitellä hakemuksia näihin paikkoihin, joissa mun paperini menevät roskiin pikapikaa.

Löydän itse kyllä sopivampiakin paikkoja hakea, mutta eipä TE-toimisto niistä koskaan mulle mitään tarjouksia lähettele.

Kieltämättä huvittaa se, että TE-toimisto pakottaa hakemaan paikkoihin joihin vaatimuksena on joku kortti, esim ajokortti (kallis) tai sitten nippu muita kortteja (työ/sähkö/tuli/tie/EA1-2 jne). Itselläni on ollut tapana pitää nuo kortit voimassa vaikka vain sähkö ja EA on ollut olennaisia työnkuvassani, joskin nyt esim työ/tuli/tie menee umpeen.

Mutta eipä sitä keskimääräisellä suorittavan työn tekijällä välttämättä noita ole ellei satu työskentelemään rakennusteollisuuden puolella ja tätähän ei keskimääräinen TE-tunari ymmärrä...

Vierailija
14/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummivuosina sain joskus tällasen. Laitoin hakemuksen ja pääsin haastatteluun. Dokasin viiteen aamulla. Haastattelu oli kello 9. En saanut paikkaa...

Vierailija
15/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka viisas pitää ihmisen olla ettei osaa lähettää työhakemusta jolla ei saa paikkaa

Vierailija
16/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hakemus heti alkuun jollakin typerällä fontilla, missä korostettu vääriä epäolennaisia asioita esim. perhesuhteita ja liirum laarun missä asuu ja kuinka nukkuu jne piiiiiitttttkäääää hakemus...Ja haastattelussa vaan ensiksi kuollut kylmä lahna haastattelijan käteen ja sitten ole yltiörehellinen ja siihen vähän ylikin, kerro vaikka peräpukamistasi & avaa sairasushistoriaa, myös koko suvun! Käy vaikka vessassa kesken haastattelun ja viivy siellä tovi jos toinenkin. Äänistä plussaa, jos vessa lähellä.

Jos työpaikka jostain syystä lohkeaisi niin ehkä kannattaa tällaiselle työpaikalle antaa mahdollisuus kunnes löytää sopivan paikan omalla alalla! Ei ainakaan tarvitse töissä leikkiä mitään yli-ihmistä vaan saa tumpeloida ihan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä