Onko tämä nainen mielestäsi kaunis?
Nainen videolla.
Minun mielestäni uskomattoman kaunis! Kuin joku keijukainen tai prinsessa. Löytyy videoita ilman meikkiäkin, silti aivan uskomattoman kaunis.
Hän on muuten 25-vuotias kahden lapsen äiti ja jalkapalloilijan vaimo, jos jotakin kiinnostaa.
Kommentit (65)
Luin nämä kommentit ennen videon katsomista, olin varma että vastaajat liioittelevat. :D Mutta ei, toihan on niin kaukana kauniista kuin voi melkein olla? Mitä ihmettä näet tuossa? :"D Näyttää just 40 vuotiaalta joka on juuri oppinut et ripsenpidennykset on muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Luin nämä kommentit ennen videon katsomista, olin varma että vastaajat liioittelevat. :D Mutta ei, toihan on niin kaukana kauniista kuin voi melkein olla? Mitä ihmettä näet tuossa? :"D Näyttää just 40 vuotiaalta joka on juuri oppinut et ripsenpidennykset on muodissa.
Olis hauska nähdä, miltä sinä itse näytät. ;) Et ainakaan paremmalta kuin tuo nainen videolla!
M34
Tuo nainenhan tekee myös mallin hommia. Eli kaunis on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hauska nähdä, miltä sinä itse näytät. ;) Et ainakaan paremmalta kuin tuo nainen videolla!
M34
Suomessa on tusinoittain paremman näköisiä kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Ärsyttääkö, kun sinä et ole yksi heistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Ai sinun mielestäsi ne jotka on paremman näköisiä kuin tuo tulisivat tänne kehumaan ja ylistämään itseään rumempaa!?
Eiköhän se ole niin että ne jotka itse kokee olevansa alempitasioisia pitävt tuota jotenkin erityisenä.
Vierailija kirjoitti:
On luonnossa kauniimpi. Jäin tuijottamaan niitä naurettavia ripsejä! Ja 25v?? Olisin veikannut 42-45 -vuotiaaksi. Oho...
Olen eri mieltä. Luonnossa ei erotu väkijoukosta juurikaan, paitsi laihuuden perusteella. Karisma ja upeus puuttuu täysin. Ihan sievä toki, muttei huomiota herättävä kaunotar kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Uli-mies taas vauhdissa. Uliuliuliuli, kyllä sullekin vielä joltain rumilukselta heruu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Uli-mies taas vauhdissa. Uliuliuliuli, kyllä sullekin vielä joltain rumilukselta heruu
Eli sinulta? :D
Vierailija kirjoitti:
On luonnossa kauniimpi. Jäin tuijottamaan niitä naurettavia ripsejä! Ja 25v?? Olisin veikannut 42-45 -vuotiaaksi. Oho...
Ripsejä???
No onhan toi nyt kaunis. Pidetään siskot puoliamme, miehet haukkuu meitä jo tarpeeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Eli sinulta? :D
Ei mikään ihme että et ole koskaan saanut naista.
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi nyt kaunis. Pidetään siskot puoliamme, miehet haukkuu meitä jo tarpeeksi!
No ei ole kaunis niin ei ole. Minulla vaikuttaa kauneuteen muukin kuin että on laiha ja ihan ok naama. Jos tässä nyt oli puhe alunperin siitä onko tuo erityisen kaunis ja keijukaismainen niin ei vaan MINUN MIELESTÄ ole.
Minä puhuin pissistyylistä, mutta pitää nyt ottaa vähän takaisin, kun tulee ihan paha mieli ilkeistä kommenteista. Nätti nainen eikä tarvitsisi tekorusketusta eikä valtavia ripsienpidennyksiä, jotka eivät sovi klassiseen pukeutumistyyliin. Kulmakarvat tosiaan riitelevät muun meikkityylin kanssa. Mutta tämä nyt on kriittisyyttä, nätti nainen. Mutta laiha.
Vierailija kirjoitti:
Nainen videolla.
Minun mielestäni uskomattoman kaunis! Kuin joku keijukainen tai prinsessa. Löytyy videoita ilman meikkiäkin, silti aivan uskomattoman kaunis.
Hän on muuten 25-vuotias kahden lapsen äiti ja jalkapalloilijan vaimo, jos jotakin kiinnostaa.
3-vuotias pikkumieheni sanoi naista ällöttäväksi.
Itse olen komea 172/106 karju.
On toki kaunis ainakin tuolla meikkimäärällä. Miltä näyttää ilman apuja, sitä on vaikea sanoa. Hiukset on aika perussuomalaista ohutta hamppua, harmi.
Kauniiksiko lasketaan vasta jos on ammattilaisen tekemä meikki, treenattu/leikelty muotoja ja normaalia paksumpi tukka? Jo on kriittistä nykymaailmassa... Vaikka kateudesta haukkuisitte, asetatte myös itsellenne ja toisille lisää ulkonäköpaineita. Täytyisi olla juuri täydellinen määrä täydellisesti laitettu meikkikin... Hoikka pitää olla mutta myös muodot. Mutta leikeltykään ei kelpaa eikä liian treenattu. Tätä tämä on. Itse näen kauniita naisia joka puolella. Minusta ollakseen kaunis ei tarvitse olla täydellinen. Kaunis on kaunis, miellyttää silmää enemmän kuin aiheuttaa irvistystä. Varmaan moni tuntisi olonsa paremmaksi jos ei oltaisi niin kriittisiä toisillemme vaan nähtäisiin kauneutta joka puolella :)
Niin ja ulkonäköön panostaminenhan on vielä syntiä. Mutta ulkonäön arvostelu/pinnallisuus taas ei. Mutta rumuus sitten taas on. Hmm...
Mut tsiisus kun ei sitä voi kuunnella. Että tota.. etää tota.. ninku .. että tota..
Vierailija kirjoitti:
On toki kaunis ainakin tuolla meikkimäärällä. Miltä näyttää ilman apuja, sitä on vaikea sanoa. Hiukset on aika perussuomalaista ohutta hamppua, harmi.
Kommenteissa linkattu naisesta video ilman meikkiä ja paremmalta näyttää ilman meikkiä.
Nätti nainen, mutta ikäistään vanhemman näköinen. Liian laiha myöskin.