Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi mitään, mutta alkaa vaan ärsyttää tuolla jouluapua ryhmässä.

Vierailija
05.12.2016 |

Olen varmaan paha ihminen, mutta multa ei heru sympatiaa perheelle johon on väen väkisin puskettu 6 lasta ja hankittu 2 koiraa, ja vanhemmat tottakai molemmat pitkäaikaistyöttömiä. MIKSI?? Sitten toivotaan jouluherkkuja ja lapsille kalliita leluja. Ei ristus mä sanon. Aamun vitutus taattu kun lukee noita ilmoituksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ryhmään?

Vierailija
2/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa lähteä siitä ryhmästä, tuskin nostaa sun joulumieltä.

Vierailija
4/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Mulle kuuluu ja Minulla on oikeus -heimo siellä äänessä. Meille muille kuuluu ja on oikeus sitten maksella tuon porukan mielitekoja. Vaikka lapsiparkoja käy sääliksi, ei silti tulisi mieleenkään tukea tuollaisia tyyppejä mitenkään.

Vierailija
5/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ymmärrän ettei ole lasten syy että ovat syntyneet tuollaiseen tilanteeseen, mutta mietin vaan mitä niistäkin lapsista mahtaa tulla kun näkevät tuollaisen mallin elämästä, että "kyllä joku muu maksaa tänäkin vuonna meille joulun" "joku hyväsydäminen ihminen tuo meille kinkun oven taakse kun äiti nyt pyytää täällä netissä"

Meillä on 2 lasta ja käydään molemmat vanhemmat kokoaikatöissä, joulua varten on säästetty kesästä asti. Että saadaan ostettua ne joululahjat ja ruoat ym. Mä en vaan siedä tommosta muiden hyväntahtoisuuden varaan heittäytymistä, ei mitään vastuuta omasta elämästä.

Vierailija
6/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Toimeentulotuki on Suomessa sitä luokkaa, että hyvin pystyy jouluna syömään ja leipomaan pipareita, jonkinlaiset lahjatkin saa hommattua.

Vierailija
7/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän köyhänkin kiva joulu saada. Aina voi pyytää, ehkä joku tarttuu syöttiin.

Vierailija
8/8 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat julmia vaikka aina sanotaan että olette lempeitä ja auttavaisia.