Uskaltaisiko näillä spekseillä kokeilla nyt sitten sitä Tinderiä?
Ensinnäkin, en osaa ennakkoon määritellä, että mitä etsin. Sen tiedän, että yhden yön jutut ei kiinnosta, mutta en haluaisi profiiliin kirjoittaa mitään sellaista että "vakavalla mielellä liikkeellä". Haluaisin parisuhteen kyllä ja ikää on sen 25v enkä tapaa ihmisiä oikeastaan missään, kun käyn vain töissä ja parilla luennolla viikossa. Kodin ulkopuolisia harrastuksia on vain ryhmäliikunta. Niin olisi kiva jotain kautta tutustua ihmisiin. En haluaisi edes sanoa että potentiaalisiin kumppaneihin kun tuntuu jotenkin tyhmältä määritellä ennakkoon, että tässä nyt kumppania oikein metsästetään... Saakohan kukaan tästä ajatuksesta kiinni?
En ihastu kovin helposti ja epäilyttää, että olisiko tuollainen treffailumeininki välttämättä sitten mun juttu ollenkaan. Tuleekohan siinä helposti sellainen olo, että on tosiaankin kuin vain lihanpala joillain markkinoilla?
Tinderiä kuitenkin käyttänee tosi monenlaiset ihmiset. Tiedän yhden sitä kautta oikeasti syntyneen pariskunnan, asuvat nykyään yhdessä jne. Mutta sitten taas enemmänkin kuulee sitä, että ihmiset vain keräilevät sitä kautta treffejä ja itsetuntoboostia ja moni varmaan etsii ihan vaan irtoseksiäkin.
En ole huomiota herättävä upea kaunotar, mutta minuntyyppisistäni tykkäävät pitävät tietääkseni ihan miellyttävän näköisenä. Ja enhän minä nyt kaikkiin haluakaan vedota, kun riittää että kohdalle osuisi se yksi hyvä, ja juuri sellainen, jolle ei tarvitsisi esittää mitään. Oma miesmakuni on sellainen vähän hippi/rock/vaihtoehtotyyppi, mutta ei mikään ihan överisti ääripää. Tärkeintä on, että arvomaailma ja huumori kohtaa ja toki myös se, että miellyttää silmää, mutta tähän ei ole mitään yhtä tiettyä määritelmää. Ihastuksissani yhtenevää on ollut oikeastaan vain tyyli, ja sekin kumpuaa enemmän sieltä elämänarvoista ja kiinnostuksenkohteista.
Kokemuksia? Keskustelua? Ehdotuksia?
Kommentit (24)
Hei, se on vaan Tinder.
Ei sen lataamiseen tarvitse olla mitään erityisiä perusteita tai suurta kynnystä; sinne vaan muiden sekaan hillumaan just niinkuin itse tykkäät.
Turha miettiä sen syvemmin koko asiaa, ja vastaan tulee joku sopiva jos tulee - sitä mietitään sitten siinä tilanteessa.
Itse olen löytänyt Tinderistä kaksi romanssia, yhden ystävän ja yhden kaverin.
Neljä miestä olen siis sieltä tavannut, eikä kukaan ollut "hutilaukaus".
Tinder minulla on ollut nyt 2,5 vuotta, ja käytän sitä välillä useamman kerran viikossa, välillä kerran kolmessa kuukaudessa.
Silloin ihan alussa, 2014 kesällä siellä tuli vietettyä päivittäin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, se on vaan Tinder.
Ei sen lataamiseen tarvitse olla mitään erityisiä perusteita tai suurta kynnystä; sinne vaan muiden sekaan hillumaan just niinkuin itse tykkäät.Turha miettiä sen syvemmin koko asiaa, ja vastaan tulee joku sopiva jos tulee - sitä mietitään sitten siinä tilanteessa.
Itse olen löytänyt Tinderistä kaksi romanssia, yhden ystävän ja yhden kaverin.
Neljä miestä olen siis sieltä tavannut, eikä kukaan ollut "hutilaukaus".
Tinder minulla on ollut nyt 2,5 vuotta, ja käytän sitä välillä useamman kerran viikossa, välillä kerran kolmessa kuukaudessa.
Silloin ihan alussa, 2014 kesällä siellä tuli vietettyä päivittäin aikaa.
Onhan se tosiaan vaan yksi sovellus, mutta ihan oikeat ihmiset sitä käyttävät :) Hyviä kokemuksiakin selvästi ihmisillä sentään, vaikka varmasti mukaan mahtuu kauheitakin... mutta niinhän aina.
Tuli mieleen nyt myös se, että mulla on itsestäni tosi vähän mitään kuvia. En oikein tykkää olla kuvissa, joten ei ole yhtään tuoretta jonkun toisen ottamaa kuvaa minusta. Että menisi sitten selfie-puolelle se. Ei ehkä kauhean kiinnostusta herättävää :D
ap
Itse tapasin seitsemän miestä Tinderin kautta (vuoden sisään) ennen kuin tapasin samaa kautta nykyisen rakkauden.
Kaikki tapaamani miehet olivat mukavia ja treffit ok, välillämme ei vaan ollut "sitä jotain".
Profiilissani luki että yhden illan jutut ei kiinnosta joten en saanut kuin yhden seksiehdotuksen.
Okei, hyvä tietää että tekstittämät on noinkin yleisiä! Suunnilleen tuosta ikäluokasta itsekin etsisin.
ap