Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko näillä spekseillä kokeilla nyt sitten sitä Tinderiä?

Vierailija
05.12.2016 |

Ensinnäkin, en osaa ennakkoon määritellä, että mitä etsin. Sen tiedän, että yhden yön jutut ei kiinnosta, mutta en haluaisi profiiliin kirjoittaa mitään sellaista että "vakavalla mielellä liikkeellä". Haluaisin parisuhteen kyllä ja ikää on sen 25v enkä tapaa ihmisiä oikeastaan missään, kun käyn vain töissä ja parilla luennolla viikossa. Kodin ulkopuolisia harrastuksia on vain ryhmäliikunta. Niin olisi kiva jotain kautta tutustua ihmisiin. En haluaisi edes sanoa että potentiaalisiin kumppaneihin kun tuntuu jotenkin tyhmältä määritellä ennakkoon, että tässä nyt kumppania oikein metsästetään... Saakohan kukaan tästä ajatuksesta kiinni?

En ihastu kovin helposti ja epäilyttää, että olisiko tuollainen treffailumeininki välttämättä sitten mun juttu ollenkaan. Tuleekohan siinä helposti sellainen olo, että on tosiaankin kuin vain lihanpala joillain markkinoilla?

Tinderiä kuitenkin käyttänee tosi monenlaiset ihmiset. Tiedän yhden sitä kautta oikeasti syntyneen pariskunnan, asuvat nykyään yhdessä jne. Mutta sitten taas enemmänkin kuulee sitä, että ihmiset vain keräilevät sitä kautta treffejä ja itsetuntoboostia ja moni varmaan etsii ihan vaan irtoseksiäkin.

En ole huomiota herättävä upea kaunotar, mutta minuntyyppisistäni tykkäävät pitävät tietääkseni ihan miellyttävän näköisenä. Ja enhän minä nyt kaikkiin haluakaan vedota, kun riittää että kohdalle osuisi se yksi hyvä, ja juuri sellainen, jolle ei tarvitsisi esittää mitään. Oma miesmakuni on sellainen vähän hippi/rock/vaihtoehtotyyppi, mutta ei mikään ihan överisti ääripää. Tärkeintä on, että arvomaailma ja huumori kohtaa ja toki myös se, että miellyttää silmää, mutta tähän ei ole mitään yhtä tiettyä määritelmää. Ihastuksissani yhtenevää on ollut oikeastaan vain tyyli, ja sekin kumpuaa enemmän sieltä elämänarvoista ja kiinnostuksenkohteista.

Kokemuksia? Keskustelua? Ehdotuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse niin tarkasti määritellä.

Vierailija
2/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse niin tarkasti määritellä.

Kiitos :) No näin mäkin haluaisin ajatella, monesti vaan kuulee (ja lukee netistä) että pitäisi jotenkin ennakkoon jo tietää, että mitä etsii. Kun itse haluaisin ihan vain tavata ihmisiä. Tietenkin toivottavaa olisi, että tulisi jotain mukavaa vastaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa kokeilla. Olen itse aika samanlainen, mitä kuvailet, ja ihan hyvin on mennyt. Tinder on siitä hyvä, että sitä voi käyttää niin kuin haluaa. Itse skippaan suosiolla kaikki pullistelijat ja joilla lukee, että etsivät yhden yön juttuja/panosuhdetta, niin harvoin tulee mitään epämääräistä ehdottelua. Enkä jaksa tavata kaikkia, jotka sanoo moi, vaan olen tavannut yleensä yhtä ihmistä kerrallaan, jos kirjoittelu on sujunut.

Vierailija
4/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne kaikkein kauneimmat naiset ovat juurikin niitä jotka eivät pidä itseään huomiota herättävän kauniina.

Heiltä yleensä löytyy sitä sisäistä kauneutta joka heijastuu siihen ulkonäköön.

Vierailija
5/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä mainita, että esim. yhden yön seikkailut eivät kiinnosta. Näin ainakin itse tein. Ei ainakaan tarvinnut jutella tai tavata sellaisia miehiä, jotka etsivät vain ja ainoastaan aivotonta nylkytystä.

Ihan mukavia ja mielenkiintoisia tyyppejä tuli tavattua.

6/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder sopii juuri tuohon tarkoitukseen erittäin hyvin. Varaudu kuitenkin siihen, että monet miehet ovat sinuun heti tosi ihastuneita. Jos et pysty antamaan pakkeja, älä lähde tuohon, sillä ns. ghostaaminen (yhteydenpidon lopettaminen ja viesteihin vastaamattomuus) on tosi ikävää.

Vierailija
7/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa kokeilla. Olen itse aika samanlainen, mitä kuvailet, ja ihan hyvin on mennyt. Tinder on siitä hyvä, että sitä voi käyttää niin kuin haluaa. Itse skippaan suosiolla kaikki pullistelijat ja joilla lukee, että etsivät yhden yön juttuja/panosuhdetta, niin harvoin tulee mitään epämääräistä ehdottelua. Enkä jaksa tavata kaikkia, jotka sanoo moi, vaan olen tavannut yleensä yhtä ihmistä kerrallaan, jos kirjoittelu on sujunut.

Kiva kuulla! Kauanko olet käyttänyt Tinderiä? Sanoit että on mennyt ihan hyvin, niin tarkoittaako että olet tavannut kiinnostavia ihmisiä ja onko jostain kenties tullut jotain enemmänkin? :)

ap

Vierailija
8/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne kaikkein kauneimmat naiset ovat juurikin niitä jotka eivät pidä itseään huomiota herättävän kauniina.

Heiltä yleensä löytyy sitä sisäistä kauneutta joka heijastuu siihen ulkonäköön.

No, en tiedä allekirjoittaisinko tuota nyt ihan täysin kuitenkaan, mutta toki luonne heijastuu ulkonäköön. Silti onhan sitä olemassa ihan selkeästi kauniita ihmisiä, joiden luonteesta ei tiedä hölkäsenpöläystä :) Kauneutta on monenlaista.

ap

Vierailija
9/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä mainita, että esim. yhden yön seikkailut eivät kiinnosta. Näin ainakin itse tein. Ei ainakaan tarvinnut jutella tai tavata sellaisia miehiä, jotka etsivät vain ja ainoastaan aivotonta nylkytystä.

Ihan mukavia ja mielenkiintoisia tyyppejä tuli tavattua.

Jotenkin tuntuisi tylsältä laittaa muutenkin lyhyeen profiiliin tuo klassinen teksti, että yhden yön jutut ei kiinnosta... Mutta tietysti voihan se olla toimiva. Tästä olisi kiva ehkäpä kuulla mieskäyttäjiltä, että mitä fiiliksiä tuollainen teksti profiilissa herättää (siis sellaisille, jotka itsekään eivät etsi yhden yön juttuja).

ap

Vierailija
10/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha määritellä mitään raameja deittiprofiiliin. Pelimiehiä ei kiinnosta ja potentiaaliset voi pelottaa pois. Pitää vain sitten osata karsia deittaillessa ne irtoseksin perässä olevat pois.

Vierailija
11/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Tinder sopii juuri tuohon tarkoitukseen erittäin hyvin. Varaudu kuitenkin siihen, että monet miehet ovat sinuun heti tosi ihastuneita. Jos et pysty antamaan pakkeja, älä lähde tuohon, sillä ns. ghostaaminen (yhteydenpidon lopettaminen ja viesteihin vastaamattomuus) on tosi ikävää.

Heti tosi ihastuneita? No se olisi aika hurjaa, ei minulla jonoksi asti ole ihailijoita live-elämässäkään. Paha sanoa edes että tulisiko kummemmin niitä mätsejä, mutta sitähän nyt ei  kokeilematta tiedä.

Pakkien antaminen on kurjaa, mutta reilumpaa kuin tuollainen roikottaminen tai ghostaaminen. Sitä kun olen kokenut ihan niissä livenäkin syntyneissä kohtaamisissa. Miehet kai tekevät tuota myös aika paljon, kun miettii miten usein naisetkin vatvovat sitä, että mitähän tuo viestittelyn hiipuminen nyt tarkoittaa... Useimmiten tarkoittanee just sitä, että ei "kehdata" antaa pakkeja suoraan tai pidetään varalla.

ap

Vierailija
12/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla! Kauanko olet käyttänyt Tinderiä? Sanoit että on mennyt ihan hyvin, niin tarkoittaako että olet tavannut kiinnostavia ihmisiä ja onko jostain kenties tullut jotain enemmänkin? :)

ap

Olen käyttänyt nyt parin vuoden aikana muutaman kerran, yleensä kuukauden-pari kerrallaan. Olen tavannut kiinnostavia ja kivoja ihmisiä, joskaan en sitä ns "oikeaa", ainakaan vielä :) Olen kyllä melko vaativa tyyppi, enkä ole samalla aaltopituudella ehkä suurimman osan kanssa, joten en ihmettele. Tälle viikolle on kuitenkin taas yhdet treffit sovittuna.

Vierailija
13/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen käyttänyt nyt parin vuoden aikana muutaman kerran, yleensä kuukauden-pari kerrallaan. Olen tavannut kiinnostavia ja kivoja ihmisiä, joskaan en sitä ns "oikeaa", ainakaan vielä :) Olen kyllä melko vaativa tyyppi, enkä ole samalla aaltopituudella ehkä suurimman osan kanssa, joten en ihmettele. Tälle viikolle on kuitenkin taas yhdet treffit sovittuna.

Kuulostaa hyvältä :) Olen mäkin vaativa just siinä mielessä, että kyllä sen tyypin pitää kolahtaa. En ole kaverikaan ihan jokaisen tyypin kanssa, vaan vaaditaanhan ystävyydeltäkin sitä samalla aaltopituudella seilaamista! Toimeen tulen suht. helposti kenen kanssa vaan (kuten suunnilleen kuka tahansa aikuinen ihminen), mutta se että oikeasti ja tosissaan mätsää vaatiikin sitten jo vähän enemmän. Onnea treffeille :)

ap

Vierailija
14/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tinderiä käyttäessäni oikein tiennyt mitä haen. En ollut poikaystävää metsästämässä mutta toisaalta irtopanotkaan ei kiinnostanut. Lähinnä se oli yksi keino tutustua jollain lailla potentiaalisiin tyyppeihin, ihan kevyttä tapailua ajatellen tai jos kunnolla natsaa, niin seurustelukumppaniksi. Mulla ei lukenut profiilitekstissä yhtään mitään ja matcheja tuli kyllä melkein kaikista, joista itse tykkäsin. En ole mikään ihmeellinen kaunotar, miehet vaan tinderissä tykkäilee aika matalalla kynnyksellä. Kyllä se sitten viestitellessä käy ilmi, millä mielellä ollaan liikkeellä.

Yksi tindermatch on nykyinen avopuolisoni.

Vierailija
15/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Se on ihan hauska sovellus. Itse löysin sieltä miehen ja tiedän meidän lisäksemme kaksi muuta paria, jotka ovat tavanneet Tinderissä. Eräs kaverini on myös löytänyt sieltä uusia ystäviä. Siis ovat käyneet treffeillä ja todenneet, ettei heistä paria tule, mutta hyvät kaverit kyllä. :)

Vierailija
16/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tinderiä käyttäessäni oikein tiennyt mitä haen. En ollut poikaystävää metsästämässä mutta toisaalta irtopanotkaan ei kiinnostanut. Lähinnä se oli yksi keino tutustua jollain lailla potentiaalisiin tyyppeihin, ihan kevyttä tapailua ajatellen tai jos kunnolla natsaa, niin seurustelukumppaniksi. Mulla ei lukenut profiilitekstissä yhtään mitään ja matcheja tuli kyllä melkein kaikista, joista itse tykkäsin. En ole mikään ihmeellinen kaunotar, miehet vaan tinderissä tykkäilee aika matalalla kynnyksellä. Kyllä se sitten viestitellessä käy ilmi, millä mielellä ollaan liikkeellä.

Hienoa kuulla, että tinderin kautta oikeasti syntyy parisuhteitakin! Juuri tuolla samalla tavalla itsekin haluaisin vain tavata uusia ihmisiä, ja tietenkin toivoisin, että niiden joukossa olisi seurustelukumppanikin, mutta eihän tätä voi ennakkoon tarkemmin määritellä...

Olit siis ihan tyhjällä profiililla liikkeellä? Itse ajattelin, että olisi siinä hyvä jotain kuitenkin lukea, vaikka varmaan moni laittaa mätsiä ihan vaan sen pelkän kuvan perusteella jos on laittaakseen. Minua kuitenkin ehkä vähän epäilyttäisi miehellä tyhjä profiili.

ap

Vierailija
17/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla. Se on ihan hauska sovellus. Itse löysin sieltä miehen ja tiedän meidän lisäksemme kaksi muuta paria, jotka ovat tavanneet Tinderissä. Eräs kaverini on myös löytänyt sieltä uusia ystäviä. Siis ovat käyneet treffeillä ja todenneet, ettei heistä paria tule, mutta hyvät kaverit kyllä. :)

Onpas täällä tänään rohkaisevia kommentteja :) Jospa oikeasti kokeilisin vaikka tuossa tammikuun puolella... Nyt on oikeasti kiireistä tässä ennen joulua ja joulu muissa maisemissa, tänään ja huomenna käytännössä ainoat vapaapäivät niin ei ihan treffailulle ole saumaa. Ei minulla yleensä näin täynnä kalenteri ole.

ap

Vierailija
18/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa kuulla, että tinderin kautta oikeasti syntyy parisuhteitakin! Juuri tuolla samalla tavalla itsekin haluaisin vain tavata uusia ihmisiä, ja tietenkin toivoisin, että niiden joukossa olisi seurustelukumppanikin, mutta eihän tätä voi ennakkoon tarkemmin määritellä...

Olit siis ihan tyhjällä profiililla liikkeellä? Itse ajattelin, että olisi siinä hyvä jotain kuitenkin lukea, vaikka varmaan moni laittaa mätsiä ihan vaan sen pelkän kuvan perusteella jos on laittaakseen. Minua kuitenkin ehkä vähän epäilyttäisi miehellä tyhjä profiili.

ap

Joo, oli tyhjä kuvia lukuunottamatta, niistä selvisi jotain harrastuksista yms. Tyhjät profiilit oli mun mielestä kyllä tosi yleisiä siinä hakemassani ikäluokassa (25-35v.) En yksinkertaisesti jaksanut panostaa profiilitekstin miettimisen vertaa. Nykyisen poikaystäväni profiili oli myös ilman tekstiä, hän tosin oli ihan pelkän seksin perässä mutta meillä sitten kolahti muutenkin, niinkin voi käydä. :) Siksi onkin aika turha etukäteen tarkkaan määrittää mitä hakee.

Vierailija
19/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tinderiin rekisteröityä fb-profiililla? Pystyykö tinderistä sitten jotenkin klikkaamaan/ näkemään sen fb:n ja oman nimen? Tuleeko tinderin kuvat automaattisesti fb:sta? Sori tyhmät kysymykset, mutta en ole koskaan kokeillut tinderiä ja yksityisyys mietityttää.

Vierailija
20/24 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tinderiin rekisteröityä fb-profiililla? Pystyykö tinderistä sitten jotenkin klikkaamaan/ näkemään sen fb:n ja oman nimen? Tuleeko tinderin kuvat automaattisesti fb:sta? Sori tyhmät kysymykset, mutta en ole koskaan kokeillut tinderiä ja yksityisyys mietityttää.

Niin tämäkin tosiaan vielä! Tinderissä näkyy ilmeisesti vain etunimi ja kuvia voi ladata sielä Facebookin kautta tai sitten ihan puhelimesta suoraan? Ei kai siinä nyt fb-profiiliin mitään linkkiä ole, tuskin olisi noin suosittu...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi