Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
161/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin kaveri on mitään kyselemättä alkanut vaihtaa vauvansa kakkavaippaa hoitoalustalla olohuoneen sohvalla maton vieressä.

Vierailija
162/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kamalin vieras oli miestuttavani joka ilmestyi rimputtamaan ovikelloa täysin ilmoittamatta asuessani yksin sinkkuna. Olin niin hölmistynyt etten voinut uloskaan jättää, joten päästin sisälle ja keitin sitten kahvit kohteliaisuuttani ajatellen että pienen rupattelutuokion jälkeen painuu matkoihinsa. Ukko viipyi tuntitolkulla kunnes lopulta sain tämän heitettyä pihalle toteamalla suoraan että nyt on kahvit juotu ja hänen pitää lähteä. Yritti vielä mutista vastaan mutta suostui sitten poistumaan. Jälkikäteen sain haukut kun arvaatte varmaan millaista "päiväkahviseuraa" olisi ollut vailla, vielä myöhemmin kävi ilmi että miehellä oli melkoisia mt-ongelmia. Puistattaa vieläkin ajatella että päästin hyypiön sisään.

Mulle on käynyt vähän vastaava. Sain yliopiston ainejärjestön kautta miespuolisen ystävän, jota pidin alkuun fiksuna ja mukavana kaverina. Hän teki tikusta asiaa siihen kaupunginosaan missä asun ja meidän tavatessamme hän ei meinannut millään uskoa, kun halusin päättää tapaamisen, mennä kotiini tai muuten vaan olla omassa rauhassani. Nämä tapaamisehdotukset tapahtuivat viikolla aina sellaisena päivänä, kun poikaystäväni oli töissä omassa kotikaupungissaan, jossa hän oli usein myös yötä.

Eräs aamu heräsin puhelimen soittoon. Tämä häiskä sanoi odottaneensa mun oven takana 20 minuuttia, enkä ollut herännyt koputteluun. Vaikka ahdisti, en viitsinyt ajaa tyyppiä poiskaan ja keitin kahvit tukka pystyssä yövaatteissa. Häädin tyypin kotiinsa ennen suihkuun menoa.

Sittemmin paljastui, että tällä kaverilla oli muita motiiveja minun kanssani kaveeraamiseen ja muutenkin kyseessä oli tosi outo tyyppi, muutaman vastaavan pelottavan episodin jälkeen katkaisin välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapariskunta oli meillä yökylässä. Heille oli laitettu peti tilavaan olkkariimme. Aamuyöllä havahduin omituisiin ääniin ja hiippailin makkaristamme katsomaan. Vieraat olivat siirtäneet vauvan sänkyineen olkkariin pois huoneesta jossa vauva nukkui ja olivat täysillä panemassa vauvan huoneessa

Miten tää episodi päättyi? Kai nostitte äläkän?

Vierailija
164/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni noin 50-v kummitäti jätti vessanpönttöön kakan lillumaan tultuaan tarpeiltaan. Ei ilmeisesti kehdannut enää palata vetämään pyttyä, tai sitten epähuomiossa unohti. Kaiken lisäksi kakka oli sellainen kuiva kikkara, mikä kuvasti hyvin tädin olemusta ja kikkuraa hiuspehkoa. Tästä on aikaa jo 15 vuotta, lapsena kyllä nauratti ja ällötti.

Veljeni kaveri jätti myös kakat pyttyyn ja saattoi myös oksentaa yhtäkkiä keskelle yläkerran portaikkoa, ja lähteä sen jälkeen muina miehinä kotiin kun "tuli kiire". Kerran sen isä tuli siivoamaan oksennukset meiltä jälkikäteen. :D

Vierailija
165/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras otti tarjolla olevista englannin lakritsista yhden, alkoi valittamaan että eihän hän voikaan syödä lakritsia koska se nostaa verenpainetta ja heitti sen roskiin. Sitten hän kopeloi pitkään sitä kuppia ja otti lopulta sellaisen, jossa keskusta oli lakritsia ja sen ympärillä oli keltainen luultavasti kookoksesta tehty päällys, jonka hän kuori ja söi heittäen sen lakritsin roskiin. Sitten hän koko ajan vihjaili, että minun mieheni sekä 13v ja 5v poikani himoitsevat häntä seksuaalisesti, koska hän muka huomaa sen heidän katseistaan. Ulkovaatteita hän ei voinut ottaa päältä pois koko vierailun aikana, vaikka oli lämmin kesäpäivä ja hänellä oli paksusti vaatteita päällä eikä edes ulkokenkiä voinut riisua vaikka hän näki kuinka niistä jäi likaa pitkin lattioita, ties missä rapakoissa tai koiranpaskoissa hän oli sitä ennen kulkenut. Kun hänelle tarjottiin ruokaa, hän haukkui kaikki tarjolla olevat lajit omituisiksi mössöiksi ja joi kerralla pöydässä olleen maitotölkin tyhjäksi. Vähän ennen lähtöään hänet löydettiin penkomasta 8v tytön tavaroita ja hän yritti sujauttaa tytön päiväkirjan salaa käsilaukkuunsa. Hänellä tosin oli mielenterveysongelmia, mutta silti häntä ei kutsuttu meille enää toiste.

Vierailija
166/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöllö100kg kirjoitti:

Jep Siinäpähän alapeukutatte, menin Naimisiin urheilukassimiehen kanssa, turpaan tuli, ja usein, viranomaiset erotti mutta jätkä on maassa edelleen. Kumma juttu...

Joo, tekee mieli kyllä alapeukuttaa, mutta ihan siksi, ettei viestissäsi ole päätä eikä häntää.

Vierailija
167/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kamalin vieras oli miestuttavani joka ilmestyi rimputtamaan ovikelloa täysin ilmoittamatta asuessani yksin sinkkuna. Olin niin hölmistynyt etten voinut uloskaan jättää, joten päästin sisälle ja keitin sitten kahvit kohteliaisuuttani ajatellen että pienen rupattelutuokion jälkeen painuu matkoihinsa. Ukko viipyi tuntitolkulla kunnes lopulta sain tämän heitettyä pihalle toteamalla suoraan että nyt on kahvit juotu ja hänen pitää lähteä. Yritti vielä mutista vastaan mutta suostui sitten poistumaan. Jälkikäteen sain haukut kun arvaatte varmaan millaista "päiväkahviseuraa" olisi ollut vailla, vielä myöhemmin kävi ilmi että miehellä oli melkoisia mt-ongelmia. Puistattaa vieläkin ajatella että päästin hyypiön sisään.

Olin jo unohtanut entisen naapurin opiskelija-asuntolassa. Nuori mies, joka aluksi vaikutti ihan mukavalta ja fiksulta, ehkä oli pikkasen omalaatuinen ja yksinäisen oloinen. Hän kävi pitkin syksyä meillä kahvilla, mutta pikkuhiljaa jutut alkoi olla jo oudompia ja oudompia. Viimeisellä kerralla jo jutteli kuulemistaan äänistä ja kuinka näkee toistuvasti unia kämppiksestäni ja kuinka he kämppikseni kanssa ovat joskus (vissiin edellisessä elämässä) olleet hyvinkin läheisiä. Alkoi jo kammottaa ja varsinkin kämppikseni epäili jätkän myös stalkkaavan häntä. Onneksi tilanne meidän suhteen laukesi sillä, että tämän jätkän oma kämppis soitti hätänumeroon ja jätkä vietiin mielisairaalaan. Ihan tarkkaan en tiedä minkälainen episodi oli sitä ennen heidän asunnossaan ollut (tämä toinen nuori mies ei kertonut sen tarkemmin.). Mutta juu se viimeinen vierailukerta meilläkin oli jo aika outo.

Vierailija
168/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotias on pikkulapsi. Oma 8v tyhjensi viime vuonna jo toisena päivänä "vahingossa" veljen kalenteristakin...

Vierailija
169/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa just muutettu yhteen kuukautta aiemmin ja kutsuttiin miehen veli ja tämän uusi tyttöystävä kylään. Pöytä laitettiin koreaksi ja oltiin leivottu kaikennäköistä koska molemmat tykätään leipomisesta. Miehen veli oli otettu, mutta tämä tyttöystävä nyrpisteli nenää ja tökki niitä ruokia ja totes "huomaa että amatööri on nää tehny" ja ainakin mulla teki mieli jo siinä vaiheessa heittää tää naikkonen ulos, mutta hillitsin itseni. No istuttiin alas ja hiukan kummastellen katoin kun tää nainen nous ylös ja meni jääkaapille ja alkoi sen sisältöä nokka pitkällä kunnes sitten kysyin että mitä hän tekee ja vastaus oli "Katson että mikään ei ole mennyt vanhaksi koska en syö jos on ja haluun tietää että onko esim teillä jauhot menny vanhaksi" ja meillä sattui olemaan rahkapurkki josta oltiin tehty niitä rahkapullia ja joka oli sinä päivänä menossa vanhaksi ja hän huomasi sen ja AIVAN KAMALA HUUTO! Hän huusi ja heitti sen purkin roskiin kunnes siinä vaiheessa minä hermostuin ja päästin sellaisen saarnan että ei tosi! He lähtivät aika pian sen jälkeen ja luojan onneksi miehen veli ei oo enään sen akan kanssa yhdessä

Ite en ikinä vois kuvitella että jos oon kylässä jossain että menisin toisen jääkaapille tai alkaisin tutkimaan päivämääriä tai ylipäätänsä käyttäytyisin kuin hän teki. Mutta kai jotkut vaan on niin sekopäisiä niiden päivämäärien ym kanssa

Mun kaveri on tollanen. Siis et jos on kylässä ja on joku mauste, jauhot, munat yms menny vaikka päivällä vanhaksi niin hän ei syö. Siis kans justiinsa tolleen 'tutkii' jos vaikka on jauhopussi pöydällä ja oon aatellu leipoo esim keksejä ym meille ja mennyt se jauho vanhaksi niin hän sanoo 'mä en sit syö jos teet ku toi on men vanhaks' ite en tosiaankaan oo ollenkaan tarkka noiden päivämäärien kanssa

Minä olen tuollainen vieras anoppilassa. Anoppi, dementoitunut yksinasuva, ostaa edelleen ruokatarpeet neljälle hengelle. Haistan aina ennen kuin maistan, sillä ne ehtii vanhentua. Anoppi, entinen kotitalousihme, ei osaa enää kokatakaan, tai kokkaa, mutta makeita ja suolaisia sekaisin.

Vierailija
170/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli kerran vuoden ikäisen lapsensa kanssa käymään meillä kylässä. Hetken päästä kysyi, että voiko jättää lapsensa meille hetkeksi, kun käy jonkun toisen kaverin luona ja menee noin tunti. Meni tunti ja meni toinenkin tunti. Ekalla kerralla, kun soitin vastas puhelimeen ja selitteli jotain viivästymisen takia. Toisella kertaa miesystävä vastas kännissä puhelimeen ja kaverin humalainen ääni kuuluu vieressä ja se otti puhelimen ja katkaisi puhelun. Sen jälkeen meni puhelin kiinni ja seuraavana päivänä vasta vastas viestiin, että oli hukattanut autonavaimet. Mulla oli vielä menoa omien lasten kans ja laitoin viestiä, että se lapsi pitää hakea. Loppujen lopuksi sen sen hetkinen miesystävä kävi lapsen hakemassa. Muutamia muitakin sikamaisia temppuja sama tyyppi vuosien varrella teki. Viimeisin meni niin yli, ettei kiinnosta koko tyyppiä edes nähdä.

Sit on yks toinen kaveri joka kylään tullessa ei tajua, että vierailuilla on alkamis- ja päättymisaika. Hyvin mielellään jäis "asumaan". Lähtee vasta, kun sanoo että se ei voi jäädä ja on omiakin juttuja. Niin hyvin se aina asettui taloksi, että alkoi jo vaatiin mitä hänelle pitää kaupasta ostaa. Söi kuin hevonen. Noin 100€ viikossa meni sen elättämiseen. Sit ois pitänyt kuskata tai autoa lainata. Jotenkin kun kerran erehtyi autoa lainaan, niin hän kuvitteli sen olevan ihan luontaisetu ja että minä maksan bensat. Jatkuva rahapula tietty oli kun päivärahat meni aina parissa päivässä. Sit, kun sitä rahaa ei antanut, niin viime käynnillään varasti laspsen rahakätköstä 20€, kun olin töissä.

Vierailija
171/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapariskunta oli meillä yökylässä. Heille oli laitettu peti tilavaan olkkariimme. Aamuyöllä havahduin omituisiin ääniin ja hiippailin makkaristamme katsomaan. Vieraat olivat siirtäneet vauvan sänkyineen olkkariin pois huoneesta jossa vauva nukkui ja olivat täysillä panemassa vauvan huoneessa

Miten tää episodi päättyi? Kai nostitte äläkän?

Otin vauvan loppuyöksi meidän viereen, en viitsinyt alkaa aamuyöstä sanomaan, ettei vauvakin heräisi. Aamulla pariskunta oli normaalisti olkkarissa. Sanoimme, ettei todellakaan ole ok että he kajoavat nukkuvaan lapseemme, joka on omassa huoneessaan. Sanottiin myös, että jos omaa huonetta kaipaavat, joutuvat menemään hotelliin. Olkkarissa heillä sitä paitsi olisi ollut enemmän yksityisyyttä, jos aivan pakko on paneskella pari yötä kestävällä kyläreissulla. Selittivät, että olisivat kyllä hiljaa siirtäneet lapsen takaisin huoneeseensa. 

Oli sen verran pöyristyttävää käytöstä, ettei oikein tiennyt mitä edes sanoa. 

Vierailija
172/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät kutsuttiin miehen kummilapsen syntymäpäiville. Kun mentiin (sovittuna aikana) ei tarjolla ollut juuri mitään. Kakku oli syöty, siitä oli muruja jäljellä sekä muutama keksi. Ei sillä että oltais tarjottavien takia menty mutta itse en kehtais noin tehdä. Tuli kauhea myötähäpeä.

Jospa siellä oli ollut joku rohmu vieraana (jossain ketjussa puhuttiin näistä tyypeistä, jotka ottaa yksin puolet kakusta) ja emäntää hävetti yhtä lailla?

Vierailija
173/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas mitä porukkaa :'D

Vierailija
174/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani mua mieheni ollessa työmatkalla vaikka varmasti tiesi että olen varattu

Vierailija
175/2728 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras päästi tahallaan ihan kaamean hajuisen pierun, joka ei hälvennyt millään. Oli pakko laittaa läpiveto.

Vierailija
176/2728 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräs vieraamme ei ollut vetänyt vessaa käytyään asioilla ja kun olin hänen jälkeensä vetämässä vessaa, hän paukkasi paikalle ja alkoi raivota "EI JOKA KÄYNNIN JÄLKEEN TARVITSE VETÄÄ VESSAA KUN SE MAKSAA. YHTÄ HYVIN VOIT TEHDÄ OMAT TARPEESI MUN P*SKAN JOUKKOON" joten tyynen rauhallisesti totesin samalla kun vedin vessan että "mun vessa, mun säännöt"

Tää ihminen ei kotonaankaan anna kenenkään vetää vessaa

Vierailija
177/2728 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolinen tuttu ilmestyi yllättäen päiväkahville, kun kuuli minun muuttaneen viereiseen taloon. kyseli vihjaavasti "eiks sulla oo kuuma?" kun istuin siinä pitkä neule päällä ja kahvia kuppeihin kaataessani tiedusteli silmää vinkaten "saako piparia kanssa?" yritys hyvä kymmenen, mutta kahvit juotuamme hätistin tyypin matkoihinsa ! jälkeenpäin sain sitten  kuulla,  että   puhui  pitkin kyliä miten tylsä ja pihtaava ämmä olenkaan...

Vierailija
178/2728 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsuudenkaverini (miespuolinen) kävi aina ennen kylässä kun asuin vielä samalla paikkakunnalla. Kerjäsi aina että saisi tulla käymään ja jos sanoin etten ehdi niin alkoi kauhea angstinen valitus miten ihmiset eivät ehdi nähdä jne. Kylässä käydessään joi paljon kahvia ja söi herkkuja mikäli niitä oli ja jos ei ollut toi oman pullan tai suklaapatukan mukaan. Syönnin jälkeen meni isolle hädälle vessaan kymmeniksi minuuteiksi mikä oli jo itsessään kiusallista. Vessassa hän ei pessyt käsiään tai putsannut pönttöä sen kummemmin joten jarrujäljet näkyivät ja ehkä vähän muutakin. Hän myös hikoili kovasti joten itseäni inhotti jo haju ja pelko sohvasta että hiki tarttuu siihen. Mua niin inhotti kyseinen kaava vierailusta joten loppuajasta välttelin kaverin seuraa. Hyvä tyyppi mutta käytöstavat puuttuu. Itse en koskaan kehtaisi käyttäytyä kyseisellä tavalla. Ja jos tuo jotain omaa syötävää niin olisi kohteliasta tuoda ne "tarjolle". 

Vierailija
179/2728 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras kokeili meillä ovien karmien päältä, että onko pölyä.

Vierailija
180/2728 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on aina tosi hankala kun tulee kylään. Tai ei tää kaveri vaan jälkikasvunsa. Ottaa 2 rasavilliä poikaansa mukaan eikä katso yhtään mitä tekevät. Meillä ei oo lapsia ja koti sisustettu sen mukaan, on lasipöytää, nahkasohvaa ja lasista kuppia ja valaisinta siellä täällä. Meillä on myös pieni koira ja kokoajan pitää vahtia etteivät hyppää koiran päälle tai ettei koira jää jalkoihin, tekevät siis sitä että hyppivät sohvalta alas lattialle, juoksevat ympyrää joka meillä on olohuoneen, keittiön ja ruokailuhuoneen välillä, keskellä jakajana iso takka. Viimeksi kaatoivat puupinon takan vierestä niin että halot vaan sinkoilivat, tammiparketissa tämän jäljiltä kolhu. Koiran palloa ovat heitelleet niin et kerran on kaatunut telkkari (ei onneksi mennyt rikki) ja pallolla otettu osumaa mm ikkunaan, lokkilamppuun, takan lasiin, koiran päähän jne jne. Kerään kyllä koiran lelut pois ennen kuin tulevat mutta aikovat kaappeja joten aina löytävät jonkun pallon jostain. Käyvät itsekseen jääkaapilla ja saattavasti juoda suoraan purkista maitoa. Viime joulun alla kaapista hävisi heidän vierailun aikana puolet joulukohvehdeista joita olin itse valmistanut joulupöytään.

Ja mä kyllä oikeesti komennan näitä poikia mutta eivät usko mitään. Jos otan pallon pois ja rauhoittuvat minuutiksi niin taas tekevät kohta jotain pahaa. Ja tämä äitinsä vaan istuu kahvipöydässä ja saattaa välillä sanoa hentoisella äänellään et pojat, rauhoittukaahan nyt. Harmittaa kun ystävä on muuten ihana ja kiva nähdä mutta ollaan miehen kanssa puhuttu et pitää varmaan sanoa ettei poikia vaan voi enää tuoda meille. Pelkään jo koiran puolesta, tuollaiselta muutamakiloiselta voi lähteä henki jos päälle hyppää ja ei se kivaa oo et koko koti hajoaa. En tiedä, hajoaako tässä sitten ystävyyssuhde :(

Niin ja nämä pojat ovat ala-asteikäisiä. Kotonaan ihan sama meno, tosin koti sisustettu niin ettei mitään  kallista oo esillä mutta joskus ihmettelen miten niillä on ees ikkunat ehjät. Oonkin koittanut aina ehdottaa et nähdään heillä mutta monesti kaverini kysyy keittäisinkö kahvit jos tulee kylään.