Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
441/2728 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kyseli muutamaksi päiväksi yöpaikkaa, kun sillä oli jotain asiaa pääkaupunkiseudulle. Lupasin, että saa tulla, kun meillä oli tuleva vauvanhuone vielä vierashuonekäytössä. Olin siis ihan viimeisilläni raskaana. Mutta sitten kaveri kehtasi sanoa, että mun pitäisi siivota kunnolla ennen kuin tulee, kun saa allergiaoireita meidän koirasta. Ehdotti siis että pesisin verhot ja matot siitä vierashuoneesta, jossa koira ei edes saanut olla! Meillä ei ollut mitenkään sotkuista, mutta kaveri ei tuntunut tajuavan, että koirataloutta ei millään siivouksella saa allergiavapaaksi monen yön vierailua varten! Tullessaan kehtasi sanoa, että heti meni nenä tukkoon, et ole vissiin siivonnut. Iskin allergialääkkeet käteen ja sanoin että ota tuosta tai etsi muu majapaikka.

Vierailija
442/2728 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina majoitin miespuolisen kaverini sohvalle kostean baari-illan jälkeen. Aamulla kyseinen tyyppi lähti aika nopsaa kotiinsa krapulaa potemaan. Syykin selvisi. Oli kussut sohvan läpimäräksi eikä edes sanonut siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2728 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa eniten päähän vieraat jotka tulee kylään ilman mitään tuliaisia.

Miksi jotkut tulee juhliin ilman että tuo vaikka edes tuliaispulloa tai emännälle kukkia?

Myös sellaiset vieraat ottaa aivoon jotka kuvittelee että isännän tehtävä on palvella heitä "teepä mulle juoma" "tuopa mulle kalja" tms.

Vierailija
444/2728 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TammelanLekuri kirjoitti:

Mua ottaa eniten päähän vieraat jotka tulee kylään ilman mitään tuliaisia.

Miksi jotkut tulee juhliin ilman että tuo vaikka edes tuliaispulloa tai emännälle kukkia?

Myös sellaiset vieraat ottaa aivoon jotka kuvittelee että isännän tehtävä on palvella heitä "teepä mulle juoma" "tuopa mulle kalja" tms.

Hyvä isäntäväki huolehtii, että vierailla on syötävää ja juotavaa ja muutenkin viihtyisää. Toki törppö vieraskin on, jos töksäyttäen esittää vaatimuksia.

Vierailija
445/2728 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko alkoi synnyttämään ihan yllättäen 8 vuotta sitten meillä ja häneltä tuli lapsivedet suoraan meidän hienolle, juuri hankitulle valkoiselle sohvalle joka tietenkin meni pilalle. Sen jälkeen en ole halunnut olla siskon tai tämän perheen kanssa missään tekemisissä enkä edes tiedä, että oliko se hänen synnyttämänsä kakara tyttö vai poika.

Vierailija
446/2728 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tapahdu sellaista, koska täällä ei vieraita käy!

Vierailija
447/2728 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tuo yksi kaveri istuu meidän keittiössä pelaamassa minecraftia ja piereskelee ja röyhtäilee aina ajoittain. Ja siis nainen kyseessä, palstan konservatiivisista stereotypioista kärsiville tiedoksi. xD

Vierailija
448/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai kun "pikkumussukka" puklaa mustikka sosetta valkoiselle matolle. Matto pesulaan..... ei puhettakaan että korvaisvat.

Vierailija
449/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni 8kk vauva puklasi olohuoneen matolle johon siskoni totesi  "jos ton siivoisi heti niin ei varmaan jäisi jälkeä"  johon minä "kylppärissä on rättejä"

Arvatkaa nousiko siskon p..se tuolista?

Ei

Vierailija
450/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni 2-vuotias tytär piirsi kuulakärkikynällä nahkaiseen tablettisuojukseeni. Veljen vaimo totesi siihen vain, että "eiköhän toi jollakin aineella lähde". Ei siis itse a) tehnyt elettäkään putsatakseen suojuksen b) tarjoutunut ostamaan uutta suojusta. Kävin sitten hakemassa tujua puhdistusainetta, jolla sain kuulakärkijäljet pois. Totesin ääneen, että kuulakärkikynä lähti, mutta nahan pinta jäi siitä kohtaa hieman röpelöiseksi. Käly vain mumisi lakonisesti. Edes anteeksipyyntöä en saanut.

Vierailija
451/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniakammoisuus vähän huvittaa, jos nyt jotain torttutaikinaa leikataan "likaisella" veitsellä. Tuoretarjottavissa ymmärrän, että etoo, mutta kyllä uunin kuumuudessa pikku pöpöt kuolee ja leipomukset voi huoletta syödä.

Vierailija
452/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minua ärsyttää eniten vanhemmat, jotka tulevat meille, heittäytyvät sohvalle passattavaksi (no kyllä vieraan sopikin olla passattava muuten mutta...) ja antavat jälkikasvunsa levittäytyä huusholliin täysin katsomatta niiden perään. Siellä sitten yhdessä huoneessa kaksivuotias potkii pianoa ja neljävuotias kohta pudottaa pianonkannen kaksivuotiaan sormille, takkahuoneessa kuusivuotias harjoittelee sytyttimen käyttöä ja kahdeksanvuotias on kiivennyt kirjastohuoneen ylimmälle hyllylle nostamaan kristallivatia jonka kiikuttaa äidilleen näytettäväksi "kato ku hiano".

Ei näin. Kun tulette kylään lapsenne ovat vastuullanne. Jos tämä tuntuu liian vaikealta niin älkää tulko meille kylään. Näkyy kyllä jo pihalta, että talomme on aika suuri, ja tiedossa varmaan on sekin että meillä ei ole henkilökuntaa.

tää vois olla mun kirjotamaa. hitsi että ärsyttää kans jos tulee kylään tollasii riehujalapsia. ja sitten kun niitten vanhemmat ei ees tajuu et lapset riehuu, tai jos tajuukin (esim siitä et MÄ komennan lapsii) niin ne saatttaa vaan sohvalta tokasta niille jotain, mut ei mee ees kattoo et ne tottelis. hitsit et ottaa päähän... vois kutsua useemminkin kylään mutta kun teitää et meno on tota..

Vierailija
453/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniakammoisuus vähän huvittaa, jos nyt jotain torttutaikinaa leikataan "likaisella" veitsellä. Tuoretarjottavissa ymmärrän, että etoo, mutta kyllä uunin kuumuudessa pikku pöpöt kuolee ja leipomukset voi huoletta syödä.

Hygieniakammoisuus?

"Yäääk toi pesi kädet ennen kuin alkoi tehdä sämpylöitä! En voi syödä, hygieenisyys ällöttää!"

Vierailija
454/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni valitti aina jos meillä oli likainen lavuaari tms likaa vessassa. Äitini sitten kerran pisti hänet siivoamaan koko vessan, kun se kerran niin paljon häntä häiritsi :D Käsittääkseni otti ihan huumorilla tuon, eikä enää valittanut likaisuudesta :D Olemme edelleen ystäviä. Muutenkin tuohon aikaan oli meillä todella paljon yötä, koska hänen kotinsa oli niin syrjässä ja kaukana, sanoi jopa äitiäni varaäidiksi. Minusta se oli mukavaa, mutta kerran teininä sain mustasukkaisuuskohtauksen, kun olin itse leirillä ja ystäväni oli mennyt meille yöksi ja viettänyt äitini kanssa aikaa ja jopa nukkunut sängyssäni. Nykyään nuo ovat vain huvittavia muistoja :) 

Vierailija
455/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen! kirjoitti:

Sisko alkoi synnyttämään ihan yllättäen 8 vuotta sitten meillä ja häneltä tuli lapsivedet suoraan meidän hienolle, juuri hankitulle valkoiselle sohvalle joka tietenkin meni pilalle. Sen jälkeen en ole halunnut olla siskon tai tämän perheen kanssa missään tekemisissä enkä edes tiedä, että oliko se hänen synnyttämänsä kakara tyttö vai poika.

Niin, kauheita nuo siskosi kaltaiset ihmiset, jotka eivät tajua pidätellä synnytystään. Teillä Porvoossa lienee paremmat tavat?

Vierailija
456/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan eksäni narsistista käytöstä, joka ärsytti aina kun tämä halajas jotain. "Mennäänks mun kaverille/sukulaiselle/kummille kylään, saatas ilmaset kahvit ainaki ja ateriat kaupanpäälle".

Mua ei kiinnostanu ku ihmiset, ja kävi sääliks niit ihmisii joita hän piti lahja/tarjottava-automaatteina.

Nykyään en ole väleissä koko eksän kanssa, joka haastaa riitaa sukunsa ja perheenjäsentensä kanssa.

Kavereina eksän hyväkskäytetty pariskunta jolle kerroin koko totuuden miehestä.

Vierailija
457/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhemmat ei vahdi lapsiaan kyläpaikassa!!! Kerran yhden ystävän poika piirteli permanenttitussilla meidän ruokapöydään. Toisen kaverin poika puolestaan löysi kirjoituspöydältä sen tekstin peitelakan ja maalaili sillä valkoisella lakalla meidän tietokonetta! Jonkun lapset ei pysyneet syömässä pöydän ääressä vaan lapsen annettiin ruokailla ympäri kämppää... 

Aikuisetkin kyllä osaa; jotkut menee kaapille omin luvin ottamaan kuka astioita, kuka ruokaa... Minun mielestä toisen kodissa ei mennä kaapeille noin vaan kuin omassa kodissaan!

Vierailija
458/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Oliko ystäväsi raskaana sitten ymmärrän suklaan syönnin:)

Vierailija
459/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meille käynyt mutta tuttavaperheelle. Oli ollut joku toinen pariskunta kyläilemässä illalla ja olivat viinipullonkin tuoneet. Seuraavana päivänä poikkesivat uudestaan koska se tyhjä viinipullo oli jäänyt isäntäväelle :) Kohteliasta vai köyhää? 

Vierailija
460/2728 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen tuoreehko miesystävä kaiveli nenäänsä ja pyyhkäisi tuotokset sohvan taakaosaan, kun luuli, ettei kukaan näe. Samaten KOKO AJAN rapsutteli itsään, nyppi kasvoluomeaan, kaiveli korvaansa ymsyms. Kädet ei pysähtyneet sekunniksikaan. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä