Kai te nyt kaikki kynnelle kykenevät meette Helsinkiin Saara Aaltoa katsomaan? Minä menisin jos pääsisin
Kommentit (18)
katson telkkarista kuinka juntit kokoontuvat
Menisin kyllä mutta köyhänä työttömänä ei ole rahaa matkustaa täältä lähiöstä keskustaan, ja jalkani on pipi joten en myöskään pysty kävelemään :)
En.
Saara ei ihmisenä eikä laulajana kiinnosta yhtään mua.
Matkaa 500 km joten jää väliin vaikka Saaraa kannustankin.
No tottakai meen ku Krunikassa asutaan... ei ku venaa...
Ei vois vähempää kiinnostaa. Yhtä ärsyttävän oloinen tyyppi se on edelleenkin.
Helsingissä hirveä sää, tuulenpuuska melkein 20m/s. Joten ei kiitos, vaikka Saaraa kannustankin.
Vierailija kirjoitti:
Kaisinne nyt menee kaikki jooko?
No kun evvk ni en mene.
Menisin, jos olisin Helsingissä. Varmaan olisi mahtava joulun ajan aloituskeikka koko perheelle. Ilmainenkin vielä ja tunnelmallinen fiilistä nostattava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä hirveä sää, tuulenpuuska melkein 20m/s. Joten ei kiitos, vaikka Saaraa kannustankin.
Säätiedotuksissa ei ole tällaisesta mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säätiedotuksissa ei ole tällaisesta mainintaa.
Sama se, törkeä tuuli siellä oli ainakin klo 9.15.
Minä en ainakaan jaksa lähteä, ei kiinnosta yhtään. Tyttö 9v vinkuu päästä, mutta saa nyt nähdä pääseekö hänkään.
En mene. Ei siksi etten kannustaisi Saaraa, vaan siksi,,että en koskaan tee sellaista. En myöskään ole koskaan kisoissa äänestänyt, en koskaan mennyt kenenkään koserttiin, en koskaan pyytänyt nimmaria keneltäkään.
Kotisohvalla vaan fanitan, ja katson uutisista, kun Saara oli tuossa kulmilla,
Eipä mennä, EVVK....