X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Bohemian Rhapsody ei kyllä taivu hirveen hyvin livenä, siks Adamkaan ei Queenin kanssa ole sitä kokonaisena koskaan esittänyt. Osa biisistä on tullut "screeniltä"
Kiinnostaa millainen sovitus on luvassa! Kyseessä kuitenkin melko pitkä biisi, joka typistetään muutamaan minuuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku random kadunmies kuvannut Saaraa eilen Leicester Squarella.
Katsokaa loppuun saakka : Saara laulaa hänelle :)
Dermottikin taustalla :)
Missä sää muka Dermottin näät? :O
Hyvänen aika :,D Bohemian rhapsody, tätä en kyllä odottanut Saara Aallolta finaalissa. Toivottavasti Saara on ehtinyt treenata koska ei ole kyllä helpoimmasta päästä tuo kappale :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo juttu Saarasta laulamassa euroviisua, näyttäis olevan valetta. Toivotaan näin.
Mä olenkin jo ihmetellyt, kun missään ei ole näkynyt lähdettä....
http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2192876&page=4
No aika jännä. Mutta ihan hyvä, jos ei pidä paikkaansa. Eli tiedossa on sitten vain duetot.
Ei millään jaksais oottaa lauantaihin..... 😫
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika :,D Bohemian rhapsody, tätä en kyllä odottanut Saara Aallolta finaalissa. Toivottavasti Saara on ehtinyt treenata koska ei ole kyllä helpoimmasta päästä tuo kappale :D
Toivoin itse jotain hieman turvallisempaa Queenin kappaletta, mutta minusta Saaralta voi juuri odottaa, että valitsee kaikkein haastavimman (jos nyt on itse mitenkään päässyt valitsemaan). Voiko Bohemian Rhapsodyn laskea "kovimmaksi jutuksi, minkä voi lavalla tehdä"?
5amille oli suunniteltu Spice Girlsiä jonkin uutisen mukaan, mutta he oli vetäytyneet. Nyt saavat sen ohjelmassa jo esiintyneen bändin ja Louisan.Mattille huhutun James Arthurin tilalle tulisi Nicole.
Tässä tietoa kuka laulaa kenenkin kanssa. Saaralla mielenkiintoisin pari.
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x-factor-uk/uutiset/artikkeli/jymy-ylla…
En aio vieläkään katsoa :D Enkä todellakaan nyt jos klassikkoja raiskataan..
Vierailija kirjoitti:
Tässä tietoa kuka laulaa kenenkin kanssa. Saaralla mielenkiintoisin pari.
http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x-factor-uk/uutiset/artikkeli/jymy-ylla…
Ei nuo pidä paikkaansa. Ainakin James Arthur on kieltäytynyt. Mattilla on Nicole ja 5AM:lla kai Clean Bandit & Louisa Johnson. On jo mainittu pariin otteeseen.
Luojan kiitos se on sentään Bohemian Rhapsody. Nyt jos se euroviisu ei ole jotain ihan kamalaa, tässä on vielä mahdollisuuksia...
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos se on sentään Bohemian Rhapsody. Nyt jos se euroviisu ei ole jotain ihan kamalaa, tässä on vielä mahdollisuuksia...
Euroviisujuttu on ankka. Toivottavasti.
http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2192876&page=4
Toivon, että he olisi valinneet Saaralle jonkun rauhallisemman Queenin kappaleen. Tuosta voi tulla joko farssi tai sykähdyttävä. Tietenkin helpottaa, että duettokumppani on Queenin nykyinen solisti. ;)
se dermotti tuuraa saronia, poor dermot joutu suomeen. sen kuvan sai joku muija kirjotti, et voi voi
En ole Lambertin fani, enkä itse asiassa edes pidä hänestä, mutta tuosta Bohemian Rhapsodystä tulee kylmiä väreitä jo etukäteen, ja siis hyvällä tavalla...
Mitäjöhän suomessa tykättäisiin, jos saarasta tulisi uk:n euroviisuedustaja? :)
Vierailija kirjoitti:
se dermotti tuuraa saronia, poor dermot joutu suomeen. sen kuvan sai joku muija kirjotti, et voi voi
Dermotin Instagramista käy ilmi, että piti todella paljon vierailusta. Peräti kaksi kuvaa Helsingistä, vaikka muuten instailee harvemmin.
Mä luulen, että tuo kovin juttu ikinä on juuri tuo Bohemian Rhapsody. Koska se on kovin juttu ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tuo kovin juttu ikinä on juuri tuo Bohemian Rhapsody. Koska se on kovin juttu ikinä!
Tää on kyllä hieno. Eilen tuntui jo siltä, että koko finaali lässähtää huonoihin kappalevalintoihin, mutta tuo meni kyllä mielestäni ihan nappiin.
Ok. Kiitos. Reippaita pappoja kun tuon ikäsinä jaksaa vielä rellestää noin lujaa. 😊