Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL

04.12.2016 |

JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!

Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?

Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?

Kommentit (2391)

Vierailija
501/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brian May ja Roger Taylor näyttivät olevan tuossa mukana. Kolmas elossa oleva alkuperäisjäsen, basisti John Deacon, ei ole lämmennyt Mercuryn jälkeisille Queen-virityksille.

Ok. Kiitos. Reippaita pappoja kun tuon ikäsinä jaksaa vielä rellestää noin lujaa. 😊

Vierailija
502/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bohemian Rhapsody ei kyllä taivu hirveen hyvin livenä, siks Adamkaan ei Queenin kanssa ole sitä kokonaisena koskaan esittänyt. Osa biisistä on tullut "screeniltä"

Kiinnostaa millainen sovitus on luvassa! Kyseessä kuitenkin melko pitkä biisi, joka typistetään muutamaan minuuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku random kadunmies kuvannut Saaraa eilen Leicester Squarella.

Katsokaa loppuun saakka : Saara laulaa hänelle :)

Dermottikin taustalla :)

Missä sää muka Dermottin näät? :O

Vierailija
504/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika :,D Bohemian rhapsody, tätä en kyllä odottanut Saara Aallolta finaalissa. Toivottavasti Saara on ehtinyt treenata koska ei ole kyllä helpoimmasta päästä tuo kappale :D

Vierailija
505/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo juttu Saarasta laulamassa euroviisua, näyttäis olevan valetta. Toivotaan näin.

Mä olenkin jo ihmetellyt, kun missään ei ole näkynyt lähdettä....

http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2192876&page=4

No aika jännä. Mutta ihan hyvä, jos ei pidä paikkaansa. Eli tiedossa on sitten vain duetot.

Vierailija
506/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään jaksais oottaa lauantaihin..... 😫

Vierailija
507/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika :,D Bohemian rhapsody, tätä en kyllä odottanut Saara Aallolta finaalissa. Toivottavasti Saara on ehtinyt treenata koska ei ole kyllä helpoimmasta päästä tuo kappale :D

Toivoin itse jotain hieman turvallisempaa Queenin kappaletta, mutta minusta Saaralta voi juuri odottaa, että valitsee kaikkein haastavimman (jos nyt on itse mitenkään päässyt valitsemaan). Voiko Bohemian Rhapsodyn laskea "kovimmaksi jutuksi, minkä voi lavalla tehdä"?

Vierailija
508/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5amille oli suunniteltu Spice Girlsiä jonkin uutisen mukaan, mutta he oli vetäytyneet. Nyt saavat sen ohjelmassa jo esiintyneen bändin ja Louisan.Mattille huhutun James Arthurin tilalle tulisi Nicole.

Vierailija
509/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tietoa kuka laulaa kenenkin kanssa. Saaralla mielenkiintoisin pari.

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x-factor-uk/uutiset/artikkeli/jymy-ylla…

Vierailija
510/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio vieläkään katsoa :D Enkä todellakaan nyt jos klassikkoja raiskataan..

Vierailija
511/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tietoa kuka laulaa kenenkin kanssa. Saaralla mielenkiintoisin pari.

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/x-factor-uk/uutiset/artikkeli/jymy-ylla…

Ei nuo pidä paikkaansa. Ainakin James Arthur on kieltäytynyt. Mattilla on Nicole ja 5AM:lla kai Clean Bandit & Louisa Johnson. On jo mainittu pariin otteeseen.

Vierailija
512/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos se on sentään Bohemian Rhapsody. Nyt jos se euroviisu ei ole jotain ihan kamalaa, tässä on vielä mahdollisuuksia...

Vierailija
513/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos se on sentään Bohemian Rhapsody. Nyt jos se euroviisu ei ole jotain ihan kamalaa, tässä on vielä mahdollisuuksia...

Euroviisujuttu on ankka. Toivottavasti.

http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2192876&page=4

Vierailija
514/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että he olisi valinneet Saaralle jonkun rauhallisemman Queenin kappaleen. Tuosta voi tulla joko farssi tai sykähdyttävä. Tietenkin helpottaa, että duettokumppani on Queenin nykyinen solisti. ;)

Vierailija
515/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se dermotti tuuraa saronia, poor dermot joutu  suomeen. sen kuvan sai joku muija kirjotti, et voi voi 

Vierailija
516/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Lambertin fani, enkä itse asiassa edes pidä hänestä, mutta tuosta Bohemian Rhapsodystä tulee kylmiä väreitä jo etukäteen, ja siis hyvällä tavalla...

Vierailija
517/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäjöhän suomessa tykättäisiin, jos saarasta tulisi uk:n euroviisuedustaja? :)

Vierailija
518/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se dermotti tuuraa saronia, poor dermot joutu  suomeen. sen kuvan sai joku muija kirjotti, et voi voi 

Dermotin Instagramista käy ilmi, että piti todella paljon vierailusta. Peräti kaksi kuvaa Helsingistä, vaikka muuten instailee harvemmin.

Vierailija
519/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuo kovin juttu ikinä on juuri tuo Bohemian Rhapsody. Koska se on kovin juttu ikinä!

Vierailija
520/2391 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tuo kovin juttu ikinä on juuri tuo Bohemian Rhapsody. Koska se on kovin juttu ikinä!

Tää on kyllä hieno. Eilen tuntui jo siltä, että koko finaali lässähtää huonoihin kappalevalintoihin, mutta tuo meni kyllä mielestäni ihan nappiin.

Ketju on lukittu.