Mitä kannattaa ostaa parikymppisenä naisena tallinnasta??!
Kysyn teiltä kun olen lähdössä pitkästä aikaa viroon, tarkemmin tallinnaan tässä joulun alla. Maissa on se perus 4 tuntia aikaa shoppailla joten kertokaa mitä kannattaa ostaa, tai edes käydä katselemassa! Edullisuus otetaan huomioon päälimmäisenä mutta kaikki tieto/ehdotukset otetaan vastaan! Alkoholit ja tupakkatuotteet voi jättää mainitsematta, niitä hankitaan jos aikaa jää mutta ne ei ole erityisemmin etusijalla.
Kommentit (13)
Käy Misshan (=etelä-korealainen kosmetiikkajätti) maahantuojalla. Meikit on "kohtuu" hintaisia ja laadukkaita :) Se löytyy Priisle tee 10:stä.
Bershkaa ehdotan minäkin! Vierestä löytyy myös Bull and Bear, hitusen rock-henkisempi, mutta minä ei-rockmimmi löydän kyllä sieltä ostettavaa. Jos sporttailu on sun juttu niin brittiläinen halpisketju SportsDirect löytyy matkalla satamasta keskustaan.
Nämä siis ovat liikkeitä, joita et Suomesta löydä.
Kosmetiikassa tykkään virolaisesta Joik-kosmetiikkamerkin tuotteista (löytyy ainakin Viru-keskuksesta). Ihan parhaita, just loppui kookos-vartalovoide, harmittaa!
Jos aikaa on, menkää Telliskiveen, sieltä löytyy ihania pikkuputiikkeja. Itse ostin sieltä viimeksi virolaisen nuoren suunnittelijan kaulakorun, joka on kaulassa kyllä lähes joka päivä. :)
Kivaa reissua! Tallinnassa on niin paljon enemmän nähtävää, ostettavaa ja maistettavaa kuin pelkkä viinaralli. :)
Olut on halpaa sitä siittä heti mukaan reilusti
Viro korottaa ens vuonna alkoholiveroaan niin että olut ja lonkkucaset kallistuvat 5 - 7 euroa.
Kengät kannattaa ostaa. Viru keskuksesta voi löytää paljon halpoja merkkikenkiä.
Itse surauttaisin pirssillä Telliskiveen kiertelemään sisustus- ja vaatekauppoja.
Perunamuusia ja lihapullia !
Vatsamakkarat kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Silikonit.
Ei moisia tarvii ku on kunnon hinkit ihan jo omasta takaa ;)
Ap seilaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonit.
Ei moisia tarvii ku on kunnon hinkit ihan jo omasta takaa ;)
Höpö höpö hommaa nyt vaan
Essien kynsilakat ovat pääsääntöisesti 30 % edullisempia.
Lisäksi kannattaa poiketa Stradivariukseen ja Bershkaan, joita Suomessa ei ole.