Paljonko haluaisit laihtua?
Kommentit (17)
Noin kymmenen kiloa. Nyt 74 kg, tavoite siinä reilussa 60 kilossa.
Nyt 60 kg, tavoite vähän alle 50, eli matkaa on sen about 12kg
En yhtään. Haluaisin lihoa pari kiloa, mutten jaksa tehdä asialle mitään.
Alun perin asettamaani tavoitteeseen olisi 6 kiloa, mikä on pari kiloa normaalipainon BMI:n alapuolella. Tässä vaiheessa vain tuntuu siltä, että vartalo ei ihan hirveästi voi noin pienestä määrästä enää muokkautua, eli pudotettavaa saattaisi olla enemmänkin, ehkä jopa vielä 8-10 kiloa. Saa nähdä sitten kun tuo alkuperäinen tavoite on lähempänä.
Kestodietti kirjoitti:
Paljonko on matkaa ihannepainoosi?
Noin kahdeksan kiloa haluaisin laihtua. Painaisin silloin 72. Hävettää etten saa näitä neljänkympin ikäkiloja pois tuotakaan määrää.
Tää on vähän vaikea, koska laihempana rumat kasvonpiirteet ja aataminomena näkyy selvemmin. Muutenhan sitä tietysti olisi mielellään mahdollisimman laiha olematta kuitenkaan alipainoinen. Olen nainen, joten en halua mitään näkyviä kaulapatteja enkä myöskään korostaa sitä, että vartaloni on muodoton. Olen jo laihtunut n. 70-kiloiseksi lihottuani välissä hoikasta (alle 60-kiloisesta) ylipainon puolelle (melkein 90-kiloiseksi), ja tuo omena on alkanut pukata selkeämmin esiin.
Tavoitteenani on ollut pitkään, että saisin 6:lla alkavan painon. Haluaisin ehkä olla lopulta normaalipainon keskikohdilla, joka olisi minulla n. 65 kg.
Paino tällä hetkellä 73kg, haluaisin pudottaa noin 10kg. (Pituus 176cm)
Nyt oon n. 67kg, tavoite olisi jossain 50-60kg välillä.
Noin 5 kg. Olen nykyään normaalipainoinen ja se kuvottaa.
0 kg