Ihmisiä on ammuttu kadulle ja täällä jauhetaan vain tyhjänpäiväisyyksiä
Mutta mitä muutakaan voi pinnallisilta av-mammoilta odottaa...
Kommentit (28)
Aamusta asti ollaan yritetty keskustella Imatra-murhista, mutta ne ketjut poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ampumisista nyt sitten mennä ihan tolaltaan ja järkyttyä?
Surullista mutta elämä jatkuu, niillä joita se ei suoraan koskettanut.
Ei mammoilla ole aikaa miettiä muuta kuin heidän kakaroiden vahtimista, miehien haukkumista ja kahvihuoneen kanalauman juoruilua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kiinnosta. Tuntemattomia ihmisiä minulle.
Minusta taas tämä tapaus on hyvä esimerkki siitä, että Suomi ei ole pitkään aikaan ollut enää mikään lintukoto. Kenelle vain voi sattua mitä vaan missä vaan, koska mt-ongelmaisten määrä on valtava ja heitä ei saada hoitoon.
Tälläkin hetkellä joku kuolee mutta kappas kummaa ku ehkä 0,00000001% av-mammoista tuntee sen joka kuolee tällä sekunnilla.
Tuskin sinäkään murjotat viikkoa kotona jos minä vaikka nyt kuolisin?
Olisi loukkaavaa uhreille ja omaisille alkaa ruotia siaa täällä.
Ei täällä pysty noista keskustelemaan, kun ihmiset kirjoittelevat niin sairaita kommentteja. Ihan surmista iloitsevia, harmitteluja siitä, että eivät olleet joitain muita, keitä ammuttiin (ihan niinkuin olisi hyväksyttävää ampua!) jne.
Ja tottakai asia pysäytti, vaikka nyt sitten en olekaan aktiivisesti surrut, olen tv:stäkin katsonut tänään ihan hömppäelokuvia.
Muissa medioissa on tarpeeksi keskustelua asian tiimoilta. Miksipä se täälläkään muuttuisi! Surullinen tapaus ja osanotot omaisille ja läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Aamusta asti ollaan yritetty keskustella Imatra-murhista, mutta ne ketjut poistetaan.
Erikoista. Tekijä kun oli kuitenkin kantis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas tämä tapaus on hyvä esimerkki siitä, että Suomi ei ole pitkään aikaan ollut enää mikään lintukoto. Kenelle vain voi sattua mitä vaan missä vaan, koska mt-ongelmaisten määrä on valtava ja heitä ei saada hoitoon.
Milloin Suomi sitten on ollut lintukoto?
Ehkä ylläri sinulle, mutta nykyään tehdään väkivaltarikoksia väestömäärään suhteutettuna vähemmän kuin aiemmin.
Mä nyt koin kyllä tämän sunkin aloituksen aika tyhjänpäiväiseksi. Ihmisiä ammuttu kadulle ja sua kiinnostaa tehdä aloitus kun täällä on muunkinlaista keskustelua.
Olikos ap sinulla suruliputus, kun minun veljeni ammuttiin? Tyhjää jeesustelua..
Vierailija kirjoitti:
Olikos ap sinulla suruliputus, kun minun veljeni ammuttiin? Tyhjää jeesustelua..
Uutisoitiinko veljesi kuolemasta kansainvälisesti?
Seuraavaksi kai aiot valittaa siitä miten ihmiset kehtaa puhua yhtään mistään kun samalla Afrikassa lapset näkee nälkää.
Hömppä on hyvä reseptivapaa lääke maailman pahuutta vastaan. Lisäksi isojen ongelmien läsnäolo ei maagisesti poista pienempiä.
Meillä kuolee töissä potilaita lähes päivittäin. Kaikki keskustelu siis kielletty nyt ja aina
Ei ne vaan ymmärrä sitä mitä on tapahtunut, jonkinlainen kieltämisreaktio. Helpompi ajatella jotain viihteellistä, ei tarvitse käsitellä ikuisuuskysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleet: 2x suwaccitoimittaja ja 1x virkamies.
Säälipisteet: nolla.
PS Ketä kiinnostaa, tavallaan ihan hyvät uhrit, mieluumin nuo kun kunnon tavallinen kansalainen.
Just tällaisia niissä ketjuissa on ollut, mitkä ovat lähteneet. Ja jotkut vielä ihmettelee miksi.
Pelottavaa millaisia ihmisiä vapaana liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Ihmisiä kuolee koko ajan. Eihän tässä muuta ehtisi tekemäänkään kuin pillittämään, jos sille linjalle lähtisi.