Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit on idiootteja

Vierailija
04.12.2016 |

Eivät osaa hoitaa ja tunnistaa edes perussairauksia. Ovat täysiä urpoja. Ei siis kannata mennä lääkärille vaan antaa kuoleman korjata.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin. Minä menen lääkäriin.

Vierailija
2/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa! Eivät tunnistaneet keuhkokuumettani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreille yläpeukkua. 

Vierailija
4/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein potilaatkin on ihan idiootteja. Polttavat tupakkaa, syövät epäterveellisesti ja ovat ylipainoisia. Sitten ihmettelevät, kun selkä on kipeä tai vatsa vaivaa koko ajan. Ovat närkästyneitä, kun pitäisi itse tehdä jotain oman hyvinvoinnin eteen, eikä kaikkeen löydy pilleriä. Hämmästelen tätä joka päivä. Terv lääkäri

Vierailija
5/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein potilaatkin on ihan idiootteja. Polttavat tupakkaa, syövät epäterveellisesti ja ovat ylipainoisia. Sitten ihmettelevät, kun selkä on kipeä tai vatsa vaivaa koko ajan. Ovat närkästyneitä, kun pitäisi itse tehdä jotain oman hyvinvoinnin eteen, eikä kaikkeen löydy pilleriä. Hämmästelen tätä joka päivä. Terv lääkäri

Sun vikahan se on ettei farmafirmat oo kehittäneet taikapillereitä jokaiseen vaivaan.

Vierailija
6/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eix se äsken ollut kakkonen sun miehen kuumeeton keuhkokuume, jota ei tunnistettu (ketju lanssilääkäristä) vai kirjoitatko nyt itse sieltä sairaalasta?

Vierailija
7/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sama ihminen, on täällä muillakin huonoja kokemuksia lääkäreistä

Vierailija
8/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eix se äsken ollut kakkonen sun miehen kuumeeton keuhkokuume, jota ei tunnistettu (ketju lanssilääkäristä) vai kirjoitatko nyt itse sieltä sairaalasta?

se on vanha ketju...

Vierailija
9/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, urheilen 4-5 kertaa viikossa, olen korkeakouluopiskelija, syön runsaasti kasviksia enkä juuri käytä alkoholia. Kai sen nyt näkee pärstäkertoimesta, etten ole ylipainoinen omilla elintavoillani itseäni sairastuttanut p*ska. 

Vierailija
10/45 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on idiootteja. Miehet on sikoja. Naiset on lompakkoloisia. Opettajat on lahjattomia. Maalaiset on juntteja. Helsinkiläiset on tylyjä. Islamilaiset on terroristeja. Amerikkalaiset on tietämättömiä. Suomalaiset ei osaa pukeutua. Englantilaiset syövät pahaa ruokaa. Ruotsalaiset on homoja. Äidit on läskejä.

Vierailija
11/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on

Vierailija
12/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetistä löytyy vastaus kaikkiin vaivoihin lääkärit on pelkkää kusetusta jotka rahastaa lääkkeillään tyhmiä ihmisiä. Tsekatkaa joskus semmonen lehti ku Magneettimedia, täyttä asiaa.

Vierailija
14/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että on lääkäreitä ja Lääkäreitä. Sen huomaa jo opiskeluaikana. Toiset opiskelee, toiset juoksee bileissä 24/7 ja se lääketiede ei pahemmin tunnu edes kiinnostavan. Osa on hakeutunut alalle rahan/statuksen/vanhempien painostuksen takia. On lääkäreitä, joille on täysin se ja sama mikä potilasta vaivaa tai saako hän avun. Pääasia, että palkka juoksee.

Näinhän se oikeastaan on kaikkissa ammateissa.

Vierailija
15/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lääkärit ovat vaan jääneet ajastaan jälkeen, ei osata googlata vaan muistellaan niitä sairauslistoja joita opeteltiin koulussa.

Vierailija
16/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ylipainoinen, urheilen 4-5 kertaa viikossa, olen korkeakouluopiskelija, syön runsaasti kasviksia enkä juuri käytä alkoholia. Kai sen nyt näkee pärstäkertoimesta, etten ole ylipainoinen omilla elintavoillani itseäni sairastuttanut p*ska. 

Ehkei oireillesi viitattaisi kintaalla, ellet olisi persoonallisuus- ja käytöshäiriöinen qusipää.

Vierailija
17/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perussairauteni he osasivat määrittää taas erittäinkin eksaktisti. Puhuin tuntikausia koulukiusaamisesta ja raiskatuksi joutumisesta, sain epämääräisten inahdusteni pohjalta diagnoosin diabeteksen kaltaisesta aivokemiallisesta epätasapainotilasta ja etenevästä aivoja surkastuttavasta aivosairaudesta.. Lääkäri myös painotti hyvin voimakkaasti, että jos en syö hänen määräämiään lääkkeitä, aivoni surkastuvat rusinaksi ja kuolen pois. Hui, miten kamalaa! Ajatella, että ahdistavat ajatukset ja poikkeavat tunteet voivat olla näinkin hurjan sairauden oireita, ja lääkäri pystyy nykyisen kehittyneen teknologian avulla diagnosoimaan sen naamavärkistä ja äänenvärinästä. 

En ymmärrä, miten kukaan voi olla tyytymätön lääketieteellisen asiantuntijan asiantuntemukseen. Itse sain loistavaa viimeisimpään tietoon pohjautuvaa hoitoa, jolle annoin potilaslain mukaisen tietoon pohjautuvan suostumukseni luonnollisesti. Omituinen hermostollinen diabetekseni ja etenevä aivosairauteni saatiin hallintaan neuroleptien ja SSRI-lääkkeiden yhdistelmällä. Länsimainen lääketiede on kerta kaikkisen ihmeellinen keksintö. 

Vierailija
18/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vikahan se on ettei farmafirmat oo kehittäneet taikapillereitä jokaiseen vaivaan.

Taikapilleri on ihan syödä suomalaisen ravitsemussuosituksen mukaan, lopettaa alkoholilla läträily ja tumpata tupakka. Ne jos jokin lisäävät terveyttä ja hyvinvointia jo kolmessa kuukaudessa huomattavasti.

Vierailija
19/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sama ihminen, on täällä muillakin huonoja kokemuksia lääkäreistä

Minä ainakin ymmärrän, että lääkäritkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin. Heitäkin on luonteeltaan ja vuorovaikutustaidoiltaan monenlaisia. Kyllä potilas voi hyväksyä tuollaisen asun kunhan vaiva tulee hoidettua. Eihän lääkärissä käydä seurustelemassa hoitohenkilökunnan kanssa.

Vierailija
20/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikapilleri on ihan syödä suomalaisen ravitsemussuosituksen mukaan, lopettaa alkoholilla läträily ja tumpata tupakka. Ne jos jokin lisäävät terveyttä ja hyvinvointia jo kolmessa kuukaudessa huomattavasti.

Suomalaisen ravitsemus suositusten mukaan syöminen on korkeintaan eutanasia pilleri mut ei sitäkään...