Lääkärit on idiootteja
Eivät osaa hoitaa ja tunnistaa edes perussairauksia. Ovat täysiä urpoja. Ei siis kannata mennä lääkärille vaan antaa kuoleman korjata.
Kommentit (45)
Olen huomannut, että on ihan eri asia mennä julkiselle, kuin yksityiselle. Mieluummin menen yksityiselle, jos haluan hoitoa.
Kaikki krooniset sairaudet johtuvat mikrobimassasta elimistössä. Isoimmat infektiot ovat suolessa, josta mikrobimassaa siirtyy aivoihin vagushermon kautta, mutta myös muualle elimistöön. Muita tyypillisiä infektioita ovat paradontiitti suussa. Mikroskooppikuvissa näkyy että mikrobeja löytyy, usein spirokeettoja. Syöjäsolut, joiden tehtävänä on tuhota mikrobeja, voivatmyös joutua mikrobien saaliiksi, mikä näkyy myös mikroskooppikuvissa.
Ainoa ratkaisu on pitkät antibioottikuurit, tai muut antimikrobiaaliset aineet. Kertokaa lääkäri Mikael Kivivuorelle Marshallin protokollasta, niin varmasti heppu innostuu.
Sinun pitää itse tietää mikä sinua vaivaa kun menet lääkäriin. Et voi vain olettaa että lääkäri arvaa sinua tuntematta mikä on ongelmasi. Sinun pitää itse nämä asiat tietää. Koska arvaamistahan se niillä nykyisin on kun eivät edes tutki.
Ap. Luulosairasta on vaikea hoitaa.
Ota kolme päivää Buranaa ja tule sitten uudelleen jos ei helpota. Nämä sanat kuulin usealta lääkäriltä. Sitten taas eri lääkärille.
Kunnes löytyi oikea lääkäri joka tutki, ja nyt on jo leikkaus tehty ja toipuminen hyvässä käynnissä.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
Eivät kuuntele potilasta ja/tai pitävät potilasta tyhmänä.
Päinvastoin. Jos yleistää pitää, lääkärit ovat fiksuja.
Pallinaama nosti vanhan ketjun ylös. Tiedätkö, mikä olet? Lue rivin. 1. sana.
Lääkärillä voi olla ylettömin mmäärin faktapohjaista tietoa. Ongelmia tulee osalla lääkäreistä, kun tätä tietoa pitäisi osata soveltaa.
Hoitajat ja avustajat minun kokemuksen mukaan on olleet monesti kultaakin kalliimpia, kun lääkäri tulee jonkin oman ennakkomielipiteen kanssa sohlaamaan ja sitä sitten yritetään saada sekä potilaan että muiden "alempiarvoisten" joukoin muuttamaan mieltä todellista oiretta vastaavaan hoitoon. Oma lukunsa on nämä eri uusia lääkkeitä kokeilevat provikan jahtaajat - "juu juu, otetaanpas nyt tämä kuuri".
Oma lähisukulainen oli mennä psykoosiin kun tohtori määräsi voimakkaat rohdot. Terveydenhoitaja osasi onneksi konsultoida rauhallisempaa lääkäriä ja saatiin hoitojakso kunnolla alkuun. Toki karmea laktoosi-intoleranssin ripuli ja kova nestehukka, kun alkup. hoitanut lääkäri ei viitsinyt edes tarkistaa erityisruokavalioita.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärillä voi olla ylettömin mmäärin faktapohjaista tietoa. Ongelmia tulee osalla lääkäreistä, kun tätä tietoa pitäisi osata soveltaa.
Hoitajat ja avustajat minun kokemuksen mukaan on olleet monesti kultaakin kalliimpia, kun lääkäri tulee jonkin oman ennakkomielipiteen kanssa sohlaamaan ja sitä sitten yritetään saada sekä potilaan että muiden "alempiarvoisten" joukoin muuttamaan mieltä todellista oiretta vastaavaan hoitoon. Oma lukunsa on nämä eri uusia lääkkeitä kokeilevat provikan jahtaajat - "juu juu, otetaanpas nyt tämä kuuri".
Oma lähisukulainen oli mennä psykoosiin kun tohtori määräsi voimakkaat rohdot. Terveydenhoitaja osasi onneksi konsultoida rauhallisempaa lääkäriä ja saatiin hoitojakso kunnolla alkuun. Toki karmea laktoosi-intoleranssin ripuli ja kova nestehukka, kun alkup. hoitanut lääkäri ei viitsinyt edes tarkistaa erityisruokavalioita.
Kokeiltavassa lääkkeessä oli siis laktoosia.
Ei perusasia ole aina helppoa tunnistaa, joskus oireet vaihtelevat...
Vierailija kirjoitti:
Ota kolme päivää Buranaa ja tule sitten uudelleen jos ei helpota. Nämä sanat kuulin usealta lääkäriltä. Sitten taas eri lääkärille.
Kunnes löytyi oikea lääkäri joka tutki, ja nyt on jo leikkaus tehty ja toipuminen hyvässä käynnissä.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
Julkinen puoli on ruuhkaantunut ja köyhä, siellä ei niin vaan saa lähetettä jatkotutkimuksiin, yksityisellä saa yhdellä käynnillä..
Läskit lääkärit käskevät suht. normaalipainoista laihduttamaan. Siinä on jotakin pielessä silloin.
"Lääkäri (ja terveyskeskuksen henkilöstö) on surkea, jos odotushuoneen kukat ovat kuihtuneet".
Up