Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoria miehiä, jotka haluaa pitää vaimon kurissa?

Vierailija
04.12.2016 |

Vai onko enemmän vanhempien ihmisten juttuja nuo tuollaiset?

Olen nuori nainen ja haluaisin ehdottomasti elämänkumppaniksi samanikäisen miehen, joka olisi muuten hyvin ns. tasa-arvoinen ja kunnioittava kumppani, ystävä ja rakastaja, mutta pitäisi toisaalta minut "herran kurissa ja nuhteessa" mm. piiskaamisen avulla.
Eli jos käyttäytyisin kohtuuttoman huonosti, aukoisin miehelle päätäni, olisin ylimielinen lehmä jne., laittaisi mies minut fyysisesti takaisin paikalleni ja nöyräksi.

En siis tarkoita pahoinpitelyä, vaan juurikin seksuaalissävytteistä piiskaamista ym.
Fyysiset otteet käytössä, mutta ei varsinaista hakkaamista.

Kuinkahan todennäköistä on, että joskus tuollaisen miehen löytäisin?
Ovatko tosi harvassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy löytyy. Paljonkin.

Vältä kuitenkin kavereita, joilla on värikäs ulkoilutakki ja käyttää juhlissa rusettia. Sellainen tuskin saa sinua kuriin.

Vierailija
2/3 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy löytyy. Paljonkin.

Vältä kuitenkin kavereita, joilla on värikäs ulkoilutakki ja käyttää juhlissa rusettia. Sellainen tuskin saa sinua kuriin.

Mitä tarkoitat värikkäällä ulkoilutakilla ja rusetilla?

Jotain tyyliä, esim. hipsteri? Vai ihan selkeästi "hintahtavaa" miestä vai mitä?

Millaisista tuntomerkeistä mielestäsi voisi tunnistaa sellaisen "kurittajamiehen"?

Mietin vaan, että tuskin on mitään erityisiä tuntomerkkejä, joista sellaisia tunnistaa?

Itse olen aika vahvapiirteinen ja usein "ylvään" näköiseksi sanottu nainen sekä hyvin itsevarma, en siis ns. naapurintyttömäinen, eli voihan minustakin joku vetää johtopäätöksen, että olisin parisuhteessa jotenkin dominoiva, vaikka oikeasti olen seksuaalisesti todella alistuva.

Kokemusta minulla on yhdestä "kurittajamiehestä", joka oli tyyliltään aika tavallinen ja kasvoiltaan enkelimäinen, jopa babyface. Salassa kahden kesken sitten kunnon leijona.

Ja toisaalta muistan yhden ulkoisesti hyvin maskuliinisen miehen, josta ei ollut seksissä oikein "mihinkään", ts. seksuaaliset mieltymyksemme eivät kohdanneet ollenkaan.

Mutta piristävää sinänsä tietää, että nuorissa miehissä saattaa olla jopa paljonkin tapauksia, joille vaimon "kuritus" olisi ominaista ja toivottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee bsygiAtrialle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi