Onko tämä rakkautta, mies v.-94 syntynyt,
minä paljon vanhempi. Tuntuu vaan niin oikealta ja kun olemme hieman edenneet, tuntuu vaan entistä paremmalta. Itselläni tosi hankala tilanne. Hän vaan on maailman seksikkäin, hellin ja älykkäin. Hänen ruskeiden silmiensä katse aiheuttaa minulle heikottavan olon. Hänen kanssaan kaikki tuntuu paremmalta kuin kukaan koskaan. Surullista on se, etten tiedä, miten tästä tulee mitään.
Kommentit (18)
Apua, en pysty ajattelemaan ysinelosia miehinä kun tunnen itsekin olevani vielä pikkutyttö 😂 t.vm 93
Olen yli 10 vuotta vanhempi. Viestittelemme jatkuvasti ja näemme, kun voimme. Hänen kanssa minulla ei ole edes epävarmaa oloa itsestäni, hän saa minut rentoutumaan, vaikka tietyllä tavalla jännittääkin. Suuteleminen on taivaallista. Tuntuu, kuin olisin sekoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 10 vuotta vanhempi. Viestittelemme jatkuvasti ja näemme, kun voimme. Hänen kanssa minulla ei ole edes epävarmaa oloa itsestäni, hän saa minut rentoutumaan, vaikka tietyllä tavalla jännittääkin. Suuteleminen on taivaallista. Tuntuu, kuin olisin sekoamassa.
Siis ihastuksesi kohde on alle 12-vuotias ja kuvailet häntä sanalla seksikäs. Olet pedofiili, toivottavasti jäät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisesta ei voisi tulla mitään, niin mistä sitten voisi? Mies on aikuinen, sinä olet aikuinen, joten jos olette toisistanne kiinnostuneita niin älkää antako niin vähäpätöisen asian kuin ikäeron häiritä.
Aikuinen mieshän se on. Ainoa ongelma tässä on liiallinen ajattelusi.
Reilu 10 vuotta ei ole edes niin paljon ja mies on aikuinen! Voi onnistua ihan yhtä todennäköisesti tai epätodennäköisesti kuin suhde ikäiseesi.
Ei mistään suhteesta (minkäänlaisia ikäeroilla) voi etukäteen tuleeko sitä jotain vai ei mitään. Aika näyttää.
Jos tuntuu oikealta ja tulette hyvin juttuun niin siitä vaan! Itse olen ollut 15v vanhemman miehen kanssa jo monet vuodet ja hyvin on mennyt. Toisinpäin en osaisi itselleni kyllä tätä tilannetta edes ajatella kun omankin ikäiset miehet tuntuu vielä niin kakaroilta mutta jos olet löytänyt sen harvinaisen 22v kypsän helmen niin anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisesta ei voisi tulla mitään, niin mistä sitten voisi? Mies on aikuinen, sinä olet aikuinen, joten jos olette toisistanne kiinnostuneita niin älkää antako niin vähäpätöisen asian kuin ikäeron häiritä.
Siis AP on aikuinen ja syntynyt 94 mutta hänen ihastuksensa yli kymmenen vuotta nuorempi eli nuorempi kuin 04 syntynyt eli nuorempi kuin 12v! Ei tuossa ikäerossa mitään olisi jos molemmat täysi-ikäisiä.
Ruskeat silmät. Semmonen mamuptja sieltä
Tuntuu niin hassulle ajatella, et vuonna 1994 syntynyt on mies. No onhan se kylläkin.... :D
Etsi oman ikäisesi mies senkin hyväksikäyttäjä.
Jotain vikaa päässä kun yli 32 v naista kiinnostaa parikymppinen pojankoltiainen. Taitaa olla jotain mommy issues going on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis AP on aikuinen ja syntynyt 94 mutta hänen ihastuksensa yli kymmenen vuotta nuorempi eli nuorempi kuin 04 syntynyt eli nuorempi kuin 12v! Ei tuossa ikäerossa mitään olisi jos molemmat täysi-ikäisiä.
Idiootti.
Ap on näköjään varattu nainrn joka liehittelee nuorta ulkomaalaista poikaa. Häpeä.
Voi ei, mies on syntynyt 1994. Eli mies on kaksikymppinen ja minä reippaasti kolmekymppinen. Hän on suomenruotsalainen ja minä suomalainen. Sellaiset taustat. Tuntuu tosi kummalliselta se, kun toisen ihmisen seurassa on samalla hauskaa, rentoa ja ihastunutta ja tekee mieli vaan helliä toista ja kertoa kaikki ajatukset. En ole koskaan kokenut tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan äläkä välitä ikäerosta!
-M39
Kuinka paljon olet vanhempi? :)