Tinder-mies kutsuu minua nimellä "peppu", inhottaa
Olemme tavanneet ja harrastaneet seksiä kymmenisen kertaa. Hän on kehunut joka kerralla takapuoltani kuinka se on niin ihana ja pieni ja kiinteä ja vastaavaa. Joo onhan se ihan kiva kuulla kehuja _kahden kesken_ joskus, mutten tykkää julkisilla paikoilla tuosta nimestä. Ihan kuin olisin hänelle pelkkä perse enkä ihminen. Jos olemme vaikka syömässä tai baarissa niin saattaa huikata esimerkiksi "Tuo peppu olut ja viski"
Oikein tunnen kuinka ihmiset kääntyvät katsomaan ja punastun. Olen sanonut että kutsuisi minua sängyn ulkopuolella omalla nimelläni muttei hän usko. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (15)
Ärsyttäisi minuakin jos minulle puhuttaisi kuin lapselle. Sanoisi vaan perse nii kuin aikuiset puhuu.
Ihanaa kun jännämies kohtelee naista kuin kuonaläjää.
Hellittelynimi. Jätä se sika. Jne.
No onks sitä tapailua pakko jatkaa? Mies kuulostaa hyvin yksinkertaiselta tai sovinistilta.
Sano ssinä häntä vaikka munaksi. :) Tai peppuliiniksi tai pippeliiniksi.
Kutsu häntä omaksi pikku millimunaksesi.
Mä en ymmärrä, miksi sun pitää jonkun tinder-miehen kanssa käydä julkisesti yhtään missään. Tyyppi kuuluu selkeesti pelkästään sinne sänkyyn - olettaen että seksi toimii.
Alistu, uikuta ja nauti jännämiehestäsi.
Vaikuttaa olevan sellainen kokovartalokyrpä, enkä tarkoita sellaisessa hyvässä mielessä.
Tuo oli hyvä neuvo, että jos vielä peputtelee julkisesti, niin vastaa jotai "kuules pikkukikkeli, haepa ite oluesi"
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi sun pitää jonkun tinder-miehen kanssa käydä julkisesti yhtään missään. Tyyppi kuuluu selkeesti pelkästään sinne sänkyyn - olettaen että seksi toimii.
Mielestäni ei edes sinne jos on noin ylimielinen tapaus.
Sitähän saa mitä tilaa. Kannattaako korostaa niissä selfieissä sitä pyrstöä?
Pilluhan sä sille olet, sinänsä tuo peppu on jopa hellyttävä kuin että kutsuisi sua pilluksi julkisesti.
Kutsun aina uutta miesystävää Kyrväksi. Tykkää siitä. Kyrpä, tuotko mulle vaikka yhden siiderin.
Äläs nyt tuollaisista pikkuasioista vedä mitään hysteriaa päälle, peppu.