Miksi elokuvissa rakastelun aluksi toinen osapuoli riisuu sen toisen? Miksei sitä voi tehdä itse?
Ja miten se teillä menee? Riisuuko puolisosi sinulta paidan, housut ja muut vaatteet pois, vai riisutteko ihan itse?
Kommentit (10)
Minusta toisen riisuminen on kiihottavaa, vähän on kuin lahjapakettia availisi. Enkä oikeen saa fiilistä että toinen on täysillä mukana, jos joudun itse kuoriutumaan vaatteistani.
Se antaa vaikutelman suunnattomasta intohimosta: on pakko repiä vaatteet toisen päältä.
Omassa elämässäni riisun yleensä pääasiassa itse, mies tosin ottaa pikkarit usein pois. Joskus harvoin, kun ollaan oltu erossa toisistamme, on ollut melkein tuollaista elokuvaseksiä.
Miksi ihmeessä ei riisuisi? Onhan se paljon kiihottavampaa niin kuin riisua itse itsensä, ainakin niin mä sen koen. Ja meillä tosiaan useimmiten poikaystävä riisuu mut ja mä hänet :)
Se on vaan niin mahtavan intohimoista kun saa riisua puolisolta vaatteet pois kun ei voi enää odottaa, kerros kerrokselta ihon lämpö ja kullan ominaistuoksu on lähempänä kuin koskaan. Ja siinä samalla tulee niin haluttava olo kun hän multa ottaa paidan pois ja avaa vyön :)
M20.
Ne ovat elokuvissa ottaneet mallia meistä. Me riisumme aina toisemme eteisen peilin edessä, vaikka olisimme valmiiksi molemmat kotona. Peilin edessä siksi, että mies haluaa katsella minua samalla peilikuvaani (takaapäin) kun hän hyväilee ja suukottelee minua. Siksi stringit. Minä näen vain miehen etupuolen, mutta siellä ne kiinnostavimmat asiat miehellä ovatkin.
Ei me riisuta toisiamme. Joskus nuorina saatettiin niin tehdäkin, mutta ei enää vuosiin. Ihan itse saadaan vaatteet pois päältä.
Ei tartte riisua. Kalsareissa on edessä luukku ja eukko saa housunsa itsekin pois.
Näitä juttuja jotka näyttää hyvältä elokuvissa vaan ei oikeasti ;)
miksi se sitten lopuksi panee sitä, eikö se voi tehdä sen itse
Meillä ei ole käsikirjoitusta niin itse joudumme riisumaan.