Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni muu laihduttaa uudenvuoden jälkeen?

Vierailija
04.12.2016 |

Itse aion tehdä uudenvuodenlupauksen laihtua n. 5 kg, olen hieman lihonut kun on tullut herkuteltua ja kaljoteltua. Aloitan tipattoman tammikuun myös.
Entäs muut palstalaiset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti pitää karistaa joulukilot ennen kuin on taas aika hoikistua rantakuntoon ja pian sen jälkeen karistaa kesäkilot ja seuraavaksi aloittaa syksyllä vauhdikas harrastus, jossa kilotkin karisevat. Tämä se on naisen elämää!

Vierailija
2/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti pitää karistaa joulukilot ennen kuin on taas aika hoikistua rantakuntoon ja pian sen jälkeen karistaa kesäkilot ja seuraavaksi aloittaa syksyllä vauhdikas harrastus, jossa kilotkin karisevat. Tämä se on naisen elämää!

Se että on nainen ei tarkoita että olisi pakko pysyä kunnossa :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta aion myös laihduttaa nämä kolme viikkoa ennen jouluaattoa sen verran minkä pystyn. Eräs ihana mies tulee kanssamme joulua viettämään, lähinnä sen takia. :D

Ja jouluna pidän pääni, enkä herkuttele niin ylimalkaisesti ettei kilot tule hirveällä rytinällä takas. Ja varsinainen laihdutusprosessi alkaa sitten joulun jälkeen, vaikka normipainossa olenkin ja hoikka muutenkin mutta on varaa laihduttaa hieman poiskin. 

Vierailija
4/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta. Olen aina hoikka koska ayön ainoastaan terveellusesti ja liikun paljon joka pvä.

N 47 kg

Vierailija
5/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut ja ollut tipattomalla jo yli 5 kuukautta :) Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
6/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätty!!!

Vierailija
7/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai alan laihduttaa heti tammikuussa niin kuin aina ennenkin. Nytkin aion muutaman kilon saada pois ennen joulua, mutta tiedän, että ne tulee jouluna takaisin, koska jouluna herkuttelen joka tapauksessa. Tämä nyt vain on mun tapa hallita painoa. Välillä tulee 3 - 5 ylimääräistä kiloa ja sitten laihdutan ne. Ylipainon puolelle en ole koskaan painoani päästänyt. Tipaton ei ole mikään ongelma mulle. Voin hyvin olla vaikka koko vuoden tipattomalla.

Vierailija
8/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aloita heti?

Vierailija
9/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta olenkin jo puolitoista kuukautta laihduttanut. 5 kiloa jo poissa, reilu kymmenen laihdutettavaa jäljellä. Täällä myös syödään joulunakin kohtuudella. Aattona ja joulupäivänä sekä uudenvuodenaattona voi herkutella vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi